Wreszcie I Ja Jestem Kierowcą...!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie...
Kilka Klubowych osób chciało zostać poinformowanych więc informuję:
ZDALAM PRAWO JAZDY ZA PIERWSZYM RAZEM...!!
nadal nie mogę w to uwierzyć...
miałam problemy z ruszaniem ze względu na to, że Punto egzaminacyjne było nowiutkie i każde moje włączenie się do jazdy kończyło się głośnym piskiem...
Mam nadzieje że na kolejnym Zlocie - Regionalnym bądź Ogólnopolskim pojawie się autkiem jako kierowca - nie pasażer...
Wreszcie spełniło się moje marzenie - jednak warto było nie wszystkim wspominać, żeby nie zapeszać...

p.s.
wiem że był podobny temat w którym o swoim zdaniu poinformował Nas Patrykowski ale nie mogłam znaleść...

pozdrawiam serdecznie!!

acha...!!
zdawałam dzisiaj od 8:00...

Amissu GRATULUJĘ !!!!

Ja też pomału wybieram się na prawko..

witamy w naszym "gronie" i oczywiście gratulacje, szczególnie z powodu tego pierwszego razu.

Tylko, czy należy się Ciebie bać i unikać na drodze .

Cytat:
2006-06-20 20:08:14, carbol pisze:
witamy w naszym "gronie" i oczywiście gratulacje, szczególnie z powodu tego pierwszego razu. Tylko, czy należy się Ciebie bać i unikać na drodze .

podobno nie...
tymbardziej że jesteś z Warszawy...
ale... mimo że mam ciężką nogę [podobno] jeżdżę ostrożnie...
zresztą zdanie za pierwszym razem przy dzisiejszych Panach Egzaminatorach [pozdrawiam] świadczy chyba o pewnych umiejętnościach...

aha.. życzę bezpiecznych powrotów do domku i żeby każdy Twój wyjazd na drogę był dowodem, że kobietki też potrafią świetnie jeździć

Cytat:
2006-06-20 20:11:43, Madziarka pisze:
aha.. życzę bezpiecznych powrotów do domku i żeby każdy Twój wyjazd na drogę był dowodem, że kobietki też potrafią świetnie jeździć

pewnie że potrafią...!!
mam nadzieje że w niedługim czasie razem będziemy to udowadniać...

Cytat:
2006-06-20 20:13:28, Amissu pisze:
pewnie że potrafią...!! mam nadzieje że w niedługim czasie razem będziemy to udowadniać...

z wielką chęcią

gratulacje