Sprzęgło + samoregulator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich i mam pytanko. Czy przyczyną slizgania sprzęgła może byc zle ustawiony samoregulator?? Wyciągnąłem wczoraj samoregulator i wygląda na to ze dobry ( ząbki w całości zadnych wytarć jedynie linka troszkę przypalona ). W jakim położenui ustawic teraz samoregularor przy zakładaniu zeby sie dobrze wyregulował. Jak sciągnąłem go wczoraj to sprężyna od regulacji była juz na koncowych ząbkach patrząć od wnętrza samochodu. Dzieki za odpowiedzi.
  
 
Linka sprzęgła musi chodzić w pancerzu płynnie i bez zacięć...inaczej samoregulator nie będzie pracował poprawnie.Jeżeli jednak samoregulator pracuje już na krańcowych ząbkach to moze świadczyć to o kończącej się tarczy sprzęgła i to może być głównym powodem ślizgania.
  
 
to chyba raczej jest rwgulator a nie samoregulator , przynajmniej tak jest w MK7 , w regulatorze jest wkręcona śruba imbusowa i nią ustawia się sobie sprzęgło kiedy ma brać itp
  
 
Cytat:
2006-06-21 23:38:48, mss pisze:
to chyba raczej jest rwgulator a nie samoregulator , przynajmniej tak jest w MK7 , w regulatorze jest wkręcona śruba imbusowa i nią ustawia się sobie sprzęgło kiedy ma brać itp



A czy kolega który zadawał pytanie ma MKVII??..wydaje mi się ze ma MKV lub VI..a tam do któregoś tam roku ( bodajże 93 albo 94 był pełny samoregulator z półksiężycem i zapadką.
  
 
Cytat:
2006-06-21 23:51:57, Henryk pisze:
A czy kolega który zadawał pytanie ma MKVII??..wydaje mi się ze ma MKV lub VI..a tam do któregoś tam roku ( bodajże 93 albo 94 był pełny samoregulator z półksiężycem i zapadką.



dlatego napisałem że tak jest w MK7 i przypuszczałem że w starszych rocznikach też tak jest, ale jak się okazuje myliłem się