Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-04-28 23:04:57 Czy zna ktos jakies dokladne dane takiego bolida??Chodzi głownie o skok i sr tłokow, moze jaki wałek rozrzadu...jakie kolo zamachowe...wydech...no ogolnie wszystko...
No i oczywiscie mowie tu o 2-ch cylindrach... ![]() |
![]() czeczun F&F Sympatyk FSO 125p '87 Toruń | 2003-04-28 23:43:14 ja mam tylko takie zdjecie =)
moze tez do czegos sie przyda ![]() |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-04-29 00:21:11 Dzieki schwepi...to wynika ze kicha...skad niby wziac wal o takim skoku??...wiem ze z wloch...ale za 900Euro???Przegiecie...
A byly jeszcze takie silniczki o poj. 695ccm...moze cos o nich wiesz??...a wogole skad masz te dane walka?? ![]() |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-04-29 00:31:19 Tu sa dane walka...
a te pojemnosci wyliczam z czesci dostepnych na fiat500sport... co do silnika 695 to sa tloki "Pair Abarth 695 forged pistons, Ø 76 mm std plus oversize" .. z walem 76mm jest mniej wiecej 690cc |
![]() DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-04-29 00:35:34 ja słyszałem że nie było 126 w wersji abarth tylko w giannini, ale moze to pogłoski... |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-04-29 01:01:38 eee...to tez sobie wyliczalem z tej stronki dla 695ccm...wal musialby byc 76,6 mm...
a tak pozatym nie macie pomyslu jak rozwiercic malca...na wieksze tloki...ale odpada pomysl z wprasowanie tulei...zbyt awaryjne(przynajmniej jak zrobiliby to u mnie...)??? ![]() |
![]() Slinger Fiat 126p Wrocław | 2003-04-29 10:58:42
Nie pamiętasz już tej wielkiej duskusji na starym forum ![]() ![]() ![]() |
![]() MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2003-04-29 18:31:04 Wejdz na ta stronke, sa tam prawie wszystkie zdjecia tego autka jakie widzialem w sieci, mam tez zdjecie od tylu, ale niestety na twardzielu... http://www.sampler.of.pl/ |
![]() Qba Czili-Czili-Bang-Bang łili-łonka | 2003-04-30 09:16:14
o ile mnie wzrok nie myli to maluch na tych zdjeciach ma znaczek Giannini, min. na kierownicy, czy przednim pasie. wiec moze
jewst w tym choc troche prawdy. Może maluch na "prospekcie" Abatha to rzeczywiscie Abarth, zas ten biały ( z tego co pamietam z Finlandii) to 126 Ginnini. Ekspertem nie jestem, wiec są to tylko moje spekulacje ![]() ![]() ![]() pozdr. Qba |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-04-30 12:55:06
|
![]() spawn666 Autosan Bielawa | 2003-05-01 03:08:00 male sprostowanko - tloki byly od jakiejs zastawy (dobrze pamietalem ze od auta ze wschodu ![]() poza tym pamietaj ze kazda ingerencja w silnik podnoszaca jego moc (bo chyba o to ci chodzi) w mniejszym lub wiekszym stopniu zmniejsza jego zywotnosc wiec z mojego punktu widzenia warto byloby sie zastanowic czy chcesz uprawiac sztuke dal sztuki czy zrobic potwora ale zabawke i do codziennej jazdy wykolowac inne autko. mam rowniez propozycje - kup 1050cc rozwierc do 1200cc i wsadz glowice 16v. pare kucy to bedzie mialo a i palilo bedzie nie za duzo i zywotnosc bedzie w granicach rosadku. co do mojego ojca to nie jest to czlowiek ktory zapisal sie dosc wyraznie w kartach historii sportow motorowych (jak wielu innych juz zapomnianych kierowcow), ale skoro chcesz sie dowiedziec to zaden problem. imie i nazwisko mojego ojca (moje rowniez tez co jest przyczyna wielu komicznych sytuacji ![]() a tak na koniec to naprawde zastanow sie co zrobisz z silnikiem. jezeli juz chcesz pozostac przy seryjnym to moze lepiej bylo by pobawic sie gaznikiem, walkiem itd a cylindry zostawic bez zmian? ja osobiscie bylbym za opcja 1200cc 16v, ale to nie moje auto. PS. mam nadzieje ze tym razem informacje dotyczace silnika sa prawidlowe bo znajac siebie to moglem cos pochrzanic (w koncu mechanikiem nie jestem). co do pojemnosci (czyli 703cc) jestem pewnien tylko co do tlokow nie jestem (moze byly one z zaporozca?). poprostu mam cholerna skleroze i nawet po 10 min potrafie zapomniec co sie do mnie mowilo (dobrze ze jeszcze pamietam jak mam na imie ![]() |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-05-01 08:28:40 No kurde zlekka przegięcie, może mi powiecie jak wznios może być aż 11 i coś jeszcze trochę, jak max można w technice dać 10mm??? To albo już Fiat ma taką zaawansowaną technike że nie wiem Niemieckie samochody niech się schowają!!!! A poza tym to przy takim wzniosie jak jest podany jak włożyć w korpus ten wałek chodzi mi tu o średnice przez którą przekładasz wałek, wiem że wszystko można, ale jeszcze te tuleje co prowadzą popychacze pogłębiać, nic się nie opłaca!!!! Ale cosik mi się wydaje że gdzieś jest ściema!!! Ale to nie jestem znawcą......pozdrawiam |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-05-01 10:41:08
to ty powiedz skad te twoje dziwne dane o max. 10mm?? wszedlem na pierwsza lepsza strone producenta walkow i walki wyczynowe ("Race") maja standartowo powyzej 11, srednie walki ("Cross/Rally") maja nawet 10,8, a najslabsze ("Sport") nawet 10,65.. najslabszy walek typu 'sport' ma 8,95 jest to silnik Fiata 128... nawet znalazlem walki o wzniosie 12 do Fiata 127 sport |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-05-01 12:16:31 spawn666 ale modyfikacja o której mówisz, nie tyle osłabia żywotność silnika w sposób jak każda inna (większa kompresja itp), tylko osłabia cylinder!! ja sam mam coś takiego zrobione, więc coś na ten temat wiem. po prostu ścianka tulei zostaje bardzo cienka, słaba, i może się poddać ![]() |
![]() Qba Czili-Czili-Bang-Bang łili-łonka | 2003-05-01 12:43:03
jaka to strona??? inter. mnie wałeczki własnie do 128 |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-05-01 12:51:25 http://www.catcams.be
do polski sprowadza je koles z forum.tuning.pl / forum.streetracing.pl o xywie PrOsIaQ |
![]() spawn666 Autosan Bielawa | 2003-05-01 12:52:42 widynek ja ogulnie powiedzialem o tej zmniejszonej zywotnosci. skoro oslabia sie cylinder, a kazde dziecko wie ze silnik bez cylindrow istniec nie bardzo moze wiec dodajac 2 do 2 wychodzi ze caly silnik ma zmniejszona zywotnosc. poza tym wieksza kompresja odbija sie rowniez na wytrzymalosci walu - moze nie w drastyczny sposob przy niewiele podniesionym stopniu sprezania, ale teoretycznie zecz biorac to wal taki tez bedzie mial krotsza zywotnosc (teoretycznie, a kazdy wieze teoria nie zawsze strawdza sie w praktyce ![]() nio i tele mialem do dodania. postrofka |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-05-01 13:02:16 no pieknie...najwyzszy wznios jaki widzilaem do malca to ma wlasnie 555 kaluzy...7,8mm...a tutaj >10mm...skad ja takie cudenko wytrzasne??? ![]() |