[126p] Gaźnik zrobiony chodzi gorzej niź seria...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kumpel właśnie ostatnio robił gaźnik:
-wsadził tam dysze paliwową 140, powietrzną standard
-zakleił te dwie dziurki w uszczelce żeby nie przerywał na nawrotach
-gardziel wypolerwana i rozpylacz przewiercony

Silnik chodzi gorzej niż na seryjnym gaźniku, i zaobserwował ciekawą rzecz że jak auto chodzi i wykręci dysze od wolnych obrotów całkowicie to fura chodzi tak samo.

Ktoś wie może czemu jest tak tragicznie?? Z góry dzięki za pomoc.
  
 
Seryjna dysza powietrza do paliwowej 140. hmmm nie wiem czemu się dziwisz że silnik dziwnie chodzi. Zalewa go aż milo . Nie dymi czasem jak Jelcz?? I nie pluje jeszcze paliwem??
Jak już coś rozwiercal to niech rozwierci rurkę emulsujną albo F74 se zalatwi z jakiegoś starego gaźnika bo sam dyfuzor nic nie da.
  
 
jaka robota taki efekt......
  
 
To samo mu powiedziałem kumplowi że go zalewa, ale stwierdził że bedzie chodzić wiec chodzi jak chodzi...
  
 
Cytat:
2006-06-29 22:16:49, DAWCY pisze:
(...) Jak już coś rozwiercal to niech rozwierci rurkę emulsujną (...)



Na czym by to miało polegać
  
 
Cytat:
2006-06-29 18:54:25, colin_witosa pisze:
rozpylacz przewiercony



zawsze mnie śmieszył ten właśnie krok, który właśnie prowadzi do odwrotnego efektu niż ludzie oczekuja
  
 
Cytat:
2006-06-30 18:57:21, _Arti_ pisze:
zawsze mnie śmieszył ten właśnie krok, który właśnie prowadzi do odwrotnego efektu niż ludzie oczekuja


rozpylacz przewierca sie dla polepszenia ekonomiki, nie zwiekszenia dynamiki silnika
  
 
a mnie syf w gaźniku zmusił do regenaracji złozony na nieprzelewce z dyszai 130/125 i chodzi jak marzenie lewe zakręty biore jak chce a wygląda tak


  
 
Cytat:
2006-06-30 19:38:24, CEHU pisze:
a mnie syf w gaźniku zmusił do regenaracji złozony na nieprzelewce z dyszai 130/125 i chodzi jak marzenie lewe zakręty biore jak chce a wygląda tak


130/125? skad wziales taka dysze powietrza? nie zalewa ci go?
  
 
aaa... miało się 130
nie chodzi płynnie tyle że sie musiałem w h*j naregulowac
  
 
Cytat:
2006-06-30 19:42:23, CEHU pisze:
aaa... miało się 130 nie chodzi płynnie tyle że sie musiałem w h*j naregulowac


dysza powietrza 130?????
  
 
tfuuu... na odwrót!
niewsypałem się dzisiaj
  
 
hmm a w silniku ma cos jeszcze robione bo chyba jak walnie taka dysze paliwa i wogole zrobiony mocno gaznik do seri silnika to ma prawo gorzej chodzic prawda??
  
 
silnik seria jedynie zmieniony dolot...
  
 
A ja jak miałem dysze paliwa 150 to spalił mi 15l na 60km :p
  
 
Cytat:
2006-06-30 21:37:10, JOHYM pisze:
A ja jak miałem dysze paliwa 150 to spalił mi 15l na 60km :p


hehe no to ładnie a ja dzisiaj mam pierwszy dzień testu i spalanie ok
zatankowałem 5 litrów i po mieście przejechałem już 70 kilosów. wskazówka niedługo będzie leżec na zerze...
  
 
spoko ja miałem podobne dysze 130 chyba tylko do robionego gażnika głowicy itp i zapierdlał aż miło nawet bez wałka tylko przy normalnie jezdzie palił ze 13 a przy bucie to sie w 20 nei mieścił:/ ale to były czsy jak paliwko było po 1.70
  
 
Cytat:
2006-06-30 07:29:27, Smutny_Gizd pisze:
Na czym by to miało polegać


A co nie może sobie trochę otworków powiększyć
  
 
ciekawe rzeczy piszecie...
nie slyszlaem jeszcze zeby seryjna pompka byla w stanie przepompowac wiecej niz 12 l na 100km przy ciaglej jezdzie...
  
 
Cytat:
2006-07-01 20:57:22, pterock pisze:
ciekawe rzeczy piszecie... nie slyszlaem jeszcze zeby seryjna pompka byla w stanie przepompowac wiecej niz 12 l na 100km przy ciaglej jezdzie...




no co ty piszesz?