Naprawa 2,5TD Śląsk

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich serdecznie,
To mój pierwszy post na łamach tego forum i niestety, ale związany z problemem, który dopadł moja ome

Chciałbym Was prosić o wskazanie dobrych, tzn. fachowych i solidnych, ale o w miarę przystępnie skalkulowanych cenach warsztatów w Częstochowie, w których mógłbym naprawic silnik 2,5td. Jest to poważniejsza sprawa, bo na szóstym cylindrze urwał się zawór i uszkodził tłok i głowicę. (diagnoza ASO, gdzie orientacyjny koszt naprawy wycenili na 4000-5000zl). Od niedawna mieszkam w Częstochowie, stąd też nie znam dobrych punktów naprawy. Na mechanice nie znam się praktycznie wcale, więc dramat jeszcze większy. Czy rzeczywiście koszt zrobienia tego jest tak wysoki?

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam,

Matttt

No to ci współczuję....
Mamy taki fajowy dział z rekomendacjami sklepów i warsztatów.
Znalazłem conieco o TU

Powodzenia w naprawach

Mialem podobny problem,
taniej wyszlo kupic uzywany silnik i go wstawic.

1800zł to koszt w normalnym (ludzkim) warsztacie.

Ja osobiście wymieniałem dwa pęknięte tłoki w 2,5Td za 900zł , tłoki używane kupił właściciel na giełdzie za 200zł obydwa z korbami.

Matttt jesli chodzi o kogos z czestochowy to polecam AUTOSERWIS Jurczyński.
ul. Limanowskiego 95
(034) 32 32 137
602 28 94 98
Problem w tym ze dzisiaj wyjechan na wczasy i bedzie dopiero 10 lipca.
Jest jeszcze jeden mechanik, ktory jest na stradomiu. Wiem jak dojechac, ale nie znam adresu i nie mam tel...

Powiem ci tylko tyle, ze masz powazny problem...
Najlepiej jak zawieziesz auto do Autoseby. HEHE taniej u nas nie znajdziesz...

Dziękuję za dodychczasowe odpowiedzi. Jeżeli ktoś jeszcze wie coś na ten temat, to proszę niech napisze. Może kotś przechodził podobną awarię? Jeżeli tak, to podzielcie się opinią.

Cytat:
2006-07-01 12:54:32, Matttt pisze: