| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-07-02 16:40:09 po uruchomieniu zimnego silnika obroty są również niskie?
Zrób test - odpal, potem włączaj po kolei wszystkie światła, ogrzewanie szyby, dmuchawę na max i co tam jeszcze da się włączyć. Jeśli po każdym włączeniu odbiornika prądu silnik będzie coraz bardziej zwalniał należy się przyjrzeć silniczkowi krokowemu. Sprawdź jeszcze egr wsadzając paluchy pod spód i poruszając membraną (może membrana zawiesiła się w pozycji otwartej) Przyjrzyj się również tps-owi. Sprawdź jego połączenia - czy nie są zaśniedziałe, możesz również zmierzyć jego napięcie na złączu C względem masy - powinno być 0,4-0,8V przy zamkniętej przepustnicy i 4,1-4,5V przy pełnym otwarciu. [ wiadomość edytowana przez: Robert_S dnia 2006-07-02 16:47:38 ] |
leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2006-07-02 21:09:28 Zawór regulacji wolnych obrotów?Chodzi o silniczek krokowy ? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-07-03 00:28:53
my w klubie rozumiemy regulator obrotów jako kompletny zestaw silniczek krokowy + zawór, zwłaszcza, że nie da się oddzielić jednego od drugiego i nie można kupić tych części osobno. Poza tym w książce serwisowej wyraźnie zabraniają wciskania iglicy zaworu na siłę, gdyż nieodwracalnie niszczy to silniczek krokowy. Ale skoro Ty tego dokonałeś i nic się nie stało to sam już nie wiem
Niemniej jednak cieszę się że awaria usunięta. |