MotoNews.pl
  

PYTANIE O ZEGARY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy zegary z obrotościomierzem beda pasowaly do samochodu jezeli wczesniej ich tam nie bylo.Chodzi czy podloczenie takiej deski rozdzielczej bedzie bez problemow i w jaki sposob to zrobic, bo jedyne opisy jakie znalazlem dotycza mk7 a ja mam mk6.W mk7 jest juz niby doprowadzony kabel(niby nr 10) ktory nalezy tylko podpiac.Czy w mk6 jest tak samo?
  
 
Ja też mam mk6 bez obrotomierza i powoli też przymierzam się do tego by to zmienić.Podobno pasuje,ale czy dużo przeróbek trzeba robić to nie wiem.Chętnie poczytam co też inni napiszą bo też jestem zainteresowany tym tematem.
  
 
nikt wam nie powie, było tyle razy pisane. Wystarczy zajrzeć do archiwum
  
 
Szukałem i niestety nie ma nic konkretnego Moze ktos juz zmienial zegary w mk6 i podzielil sie swoja wiedza.Ja juz zamowilem zegary najwyzej strace, albo bede kombinowal.
  
 
http://www.fordescort.no-ip.com/index2.php?strona=porady&zawartosc=porady%2Fobrotomierz96
  
 
Cytat:
2006-07-04 22:17:24, biniu pisze:
http://www.fordescort.no-ip.com/index2.php?strona=porady&zawartosc=porady%2Fobrotomierz96


Niestety ta strona dotyczy mk7
  
 
w mk6 podepniesz bez problemu. U mnie był kabelek, ale nigdzie nie podpiety (wystawal z kostki). Wystarczylo podlaczyc go pod cewke i dziala. Nie piszcie, ze nigdzie nie ma, bo sam kiedys szukalem i znalazlem calkiem sporo - troszke wiecej wysilku
  
 
A ja mówię dzięks-myślałem że to będzie większa filozofia
  
 
W szukaj szukalem - nieznalazem czego co by my mnie satysfakcjonowalo. eby nie zaczyna nowego watku pisze w podobnym.
Musze zmieni tablice zegarow (zluszczona farba na cyferblatach i troche dziwnie chodzacy licznik predkosci) w zwiazku z tym ze nigdzie nie moge znalesc takowych do mego cuda (mkIV cabrio xr3) w idealnym stanie mysle nad wsadzeniem od mkV. Moze ktos juz to robil i ma jakies wskazowki?? czy byly jakies problemy?? I nie chodzi mi tu o podlaczenie kabelkow bo to jest pikus jak dlamnnie.
Z gory dzieki za pomoc.
  
 
No to jestem po wymianie zegarkow, niestety pojawil sie problem bo zegar jest prawdopodobnie od disela i obrotościomierz nie pokazuje poprawnych obrotów silnika.Co mozna zrobic aby zaczal pokazywac dobrze i jak mozna odruznic obrościomierz disla od benzyny - bo tu i tam jest zegar do 7000obr.
  
 
na obrotomierzu powinno byc d jak diesel albo chyba p jak benzyna
  
 
Cytat:
2006-07-16 13:19:07, fryszard pisze:
na obrotomierzu powinno byc d jak diesel albo chyba p jak benzyna


Potwierdzam, diesel ma na pewno D...