AUTOALARM

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM
chciałbym sam założyć autoalarm nie jestem jakimś tam laikiem troche znam zagadnienia elektryki auta ale nie ukrywam, że przydałaby się jakaś rozpiska co i z czym no i gdzie szukać danych kabli
proszę więc o poradę kogoś kto sam zakładał i wie co i jak, może ma jakąś rozpiskę no i jaki alarm polecacie powiem tylko tyle,że nie chcę ultradźwięków tylko wstrząsowy i mikrofalowy oczywiście dwustrefowe
pozdrawiam

hejka wieszco jak się znasztroszke toniebedziesz miał problemu z podłączeniem,ja podłanczałem sam tylko nie w omedze ale powiem ci ze to prosta sprawa podłączyć puzniej tylko rozmieścić czujniki i bedziegitez,ja teraz w omie dałem do firmy żeby mi założyli bo nie chciałomi sie samemu skasowali minie 400zł ,alarm firmy BOXER (jakoś tak,bo nie pamietam jak sie to pisze)ale dali mi 3lata gwarancji i narazie jestem zadowolony,mam czujnik ruchu,odcięcie pompy,domykanie szyb i szyberdachu

Witam!!
Założyłem sobie do Omegi 2.2 16V z 1999 roku alarm SEO Dolphin za 420 zet. Działa wszystko OK. Byłem przy montażu. U mnie wpinał się gość dosyć prosto w wiązkę kabli przy lewym słupku przednich drzwi (doryglowanie i domknięcie szyb). A reszta to już twoja inwencja - zależnie od tego co chcesz odciąć.

no tak niby proste ale jakiś schemacik by sie przydał