Mam okazję kupić firmowego C5 kombi automata z niewielkim przebiegiem, silnik 2.0 16V 136KM .
Moje obawy biorą się z tego że to auto ma cyfrową i skomplikowaną instalację elektryczną z tzw szyną CAN, po każdej ingerencji w instalację trzeba coś tam programować
np. instalację do haka holowniczego można zrobić tylko na firmowych wiązkach i potem "powiedzieć" kompowi że ma hak
Jaką instalację LPG można założyć aby była BEZSTRESOWA dla mnie i dla auta, zależy mi też na wysokiej kulturze montażu a nie na tzw "rzeźbie". Kolejne obawy mam z powodu automatycznej, elektronicznie sterowanej skrzyni która jest także sterowana od silnika i jeśli instalka LPG zrobi mi bałagan w elektryce to mogą być problemy ze skrzynią?
A może w ogóle LPG w tym aucie to porażka i branie sobie tylko problemów na głowę ?? obawiam sie zeby instalacja (czy raczej instalatorzy) nie popsuła mi auta w ktorym jest pełno elektroniki

wiec chciałbym aby wszystko było FULL PROFI
czy jest to możliwe ?
pozdrawiam
Andrzej