MotoNews.pl
9 Kłopoty z obrotami i odpalaniem BMW 525 TDs (152337/0)
  

Kłopoty z obrotami i odpalaniem BMW 525 TDs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę, POMÓŻCIE!!!!
Od dwu tygodni jeżdżę 525 TDs'95r - cudo samochód - ale wariatka!!!
Nie chce odpalać, kiedy w baku jest mniej niż 20 litrów...No i jeszcze przy włączonej klimatyzacji gaśnie na niskich obrotach.
O co chodzi??? Czy ktoś może coś na ten temat wie?
Nie chcę wierzyć tylko i wyłącznie w opinie mechaników, bo myślą, że babie ( w dodatku blondynce) można wmówić wszystko, rozgrzebać samochód i ... wcale nie poprawić.. ( no dobrze, nie zawsze, ale... ) Może ktoś zna i rozumie ten problem i zechce się ze mną tą wiedzą podzielić? Miło by było...Pozdrawiam - Ulasek
  
 
czesc. no to masz maly problem. w gre wchodza trzy mozliwe powody Twoich klopotów: pierwszy i najtanszy to zawor cisnienia w pompie wtryskowej. drugi to padnieta elektryczna pompa paliwa w baku ktora wytwarza cisnienie paliwa przed rozruchem. trzecia możliwość jest najdroższa ale niestety najbardziej prawdopodobna to że do remontu jest pompa wtryskowa. ogólnie wytrzymuje ona 200 tys. km a pewnie twoja BMka ma cos kolo tego. podstawowe objawy to:
latwiej odpala na zimnym silniku niż na cieplym
spadki mocy na wyższych obrotach
jedyne wyjscie to kontrola parametrow na komputerze czy nie da się np. przyspieszyc zapłonu zeby lepiej odpalała ( czytaj: maskowanie usterki ale nie naprawa stosowana przed sprzedaniem auta)
koszty to ok. :
1- 150 zl + usluga
2- 300 zl + usluga
3- 1300 zl regeneracja pompy
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-07-10 23:29:36, RM525TDS pisze:
czesc. no to masz maly problem. w gre wchodza trzy mozliwe powody Twoich klopotów: pierwszy i najtanszy to zawor cisnienia w pompie wtryskowej. drugi to padnieta elektryczna pompa paliwa w baku ktora wytwarza cisnienie paliwa przed rozruchem. trzecia możliwość jest najdroższa ale niestety najbardziej prawdopodobna to że do remontu jest pompa wtryskowa. ogólnie wytrzymuje ona 200 tys. km a pewnie twoja BMka ma cos kolo tego. podstawowe objawy to: latwiej odpala na zimnym silniku niż na cieplym spadki mocy na wyższych obrotach jedyne wyjscie to kontrola parametrow na komputerze czy nie da się np. przyspieszyc zapłonu zeby lepiej odpalała ( czytaj: maskowanie usterki ale nie naprawa stosowana przed sprzedaniem auta) koszty to ok. : 1- 150 zl + usluga 2- 300 zl + usluga 3- 1300 zl regeneracja pompy pozdrawiam

co ty piszesz pompa wytrzymuje 200 tyś to mnie rozbawiło do łez a co do problemu to trzeba zacząć od wymiany pompy paliwa w zbiorniku lub jej naprawy (zapraszam do siebie) jeźeli objaw gaźnięcia nie zginie to będziemy kombinować dalej
  
 
..........hehe,pompa w 2,5 tds wytrzymuje 200 tys?????....mialem podobnie hz10 wyleczyl w 100%ach(pozdro przy okazji i uklony!!!)
nic tylko pompka paliwa ci nawalila, jesli nie pomoze to ustawic kat wtrysku>zajedz do Huberta)