MotoNews.pl
  

Ciśnienie spryskiwacza szyb

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Być może ktoś z Was ma słabe cisnienie spryskiwacza szyb, ja miałem i udało mi się to rozwiązać.
W zbiorniczku na płyn umieszczona jest elektryczna pompka której elementem ssącym jest gumowa końcówka z dziurkami. U mnie dziurki te były pozapychane i stąd małe ciśnienie. Roboty niewiele, a frajda jest - przy okazji można wypucować wszystkie elementy.
Na fotce silniczek. Gumowy filterek (wewnątrz zbiornika) zaznaczony strzłką.

  
 
Kolejna cenna porada aczkolwiek ja musiałem obniżyć dysze bo mi na dach sikało Bowiem chciałbym poinformować (tak na wszelki wypadek) że kąt ustawienia dysz można regulować wkładająć igłę w dyszę można ustawić jej kierunek i wysokość. Hmm chyba się wygłupiłem przecież to wszyscy wiedzą!!!
Pozdrawiam
  
 
Łatwo wam mówić jak wasze zbiorniki na wierzchu. U mnie trzeba zwalić zderzak, a na takie cóś pod blokiem jakoś nie mam serca. Szczęście, że na razie wszystko działa.
  
 
U mnie tez sika na dach ale nic nie regulaję (choc przyznam sie szczerze ze robie to dzwigienka bardzo delikatnie oj bardzo wtedy nie sika na dach ) a wiesz dlaczego Gieroy nie regulaje ? Bo jak sie jedzie 160 km to wszystko jest ok. Tak to fabrycznie spryciarze wymyslil ...
  
 
I tu masz Piotr rację!!!. Niemcy to cwana nacja nie da się ukryć i nie robię niczego bez potrzeby. Aczkolwiek po analizie stwierdziłem że w 99% pryskam na szyby podczas postoju na światłach stąd ten mokry dach

Pozdrawiam
  
 
Tak wszystko by się zgadzało gdyby nie to ze pryskając przy dużej prędkości na dolną część szyby woda i tak poleci do góry a wycieraczka ją rozprowadzi w górę a nie na dół, więc nigdy nie ustawia się spryskiwaczy tak żeby było dobrze tylko przy dużej prędkości zresztą ustawia się tak mniej więcej na1/3 od góry wtedy woda na postoju zlatuje na dół, jeżeli źle myśle to mnie poprawcie.
  
 
Cytat:
mniej więcej na1/3 od góry wtedy woda na postoju zlatuje na dół, jeżeli źle myśle to mnie poprawcie.



Dokładnie tak jak piszesz Kefir Więc jeśli ktoś ma nie tak jak powinno być, to igła w łapy i do dzieła!
  
 
Ja mam taki problem: z dyszy pasażera sika jak z prawdziwej sikawki, a z mojej strony dosyć kiepsko, wręcz żałośnie. Co to może być...

pozdr
  
 
Czy kąt ustawienia dysz spryskiwaczy reflektorów też daje się regulować?
JaC


Cytat:
Kolejna cenna porada aczkolwiek ja musiałem obniżyć dysze bo mi na dach sikało
Bowiem chciałbym poinformować (tak na wszelki wypadek) że kąt ustawienia dysz można regulować wkładająć igłę w dyszę można ustawić jej kierunek i wysokość.
Hmm chyba się wygłupiłem przecież to wszyscy wiedzą!!!

  
 
Lepiej powiedzcie jak skrócić okres oczekiwania na wytrysk spryskiwacza tylnej szyby
  
 
Cytat:
2004-12-28 18:35:35, TD pisze:
Czy kąt ustawienia dysz spryskiwaczy reflektorów też daje się regulować? JaC


Zapomiałem o tym poście
Odpowiedź: NIE

Robert
  
 
Cytat:
2003-05-09 14:01:29, Jazz pisze:
Ja mam taki problem: z dyszy pasażera sika jak z prawdziwej sikawki, a z mojej strony dosyć kiepsko, wręcz żałośnie. Co to może być... pozdr


Jazz...
Myslę że powinieneś wziąć cienką igiełkę i "pogrzebać" troche w słabotłoczącym spryskiwaczu. U mnie pomogło, bo poprostu był przytkany. A przy okazji możesz w ten sposób podregulować kąt pod jakim leci woda ze spryskiwaczy.
Pozdrówka i pomyślnego "grzebania"
  
 
Cytat:
2005-01-04 19:45:53, salik pisze:
Jazz... Myslę że powinieneś wziąć cienką igiełkę i "pogrzebać" troche w słabotłoczącym spryskiwaczu. U mnie pomogło, bo poprostu był przytkany. A przy okazji możesz w ten sposób podregulować kąt pod jakim leci woda ze spryskiwaczy. Pozdrówka i pomyślnego "grzebania"



mialem to samo!!
czyscilem, dmuchalem, moczylem i wszystko co moglem ! I NIC

Zamienilem stronami i teraz ja mam ok a pasazer
  
 
Co może być przyczyną niskiego ciśnienia spryskiwacza jeżeli problem dotyczy tylko niskich temperatur, a płyn jest do-20?
W temp. w okolicy 0 stopni mam fajnie umytą maskę i w beznadziejnym stanie szyby, jak się zrobi -10 to już pewnie nawet maska będzie brudna i zostanie tylko myjnia
  
 
Cytat:
Co może być przyczyną niskiego ciśnienia spryskiwacza jeżeli problem dotyczy tylko niskich temperatur, a płyn jest do-20?


Jak jak miałem problem ze spryskiwaczami rozpiąłem najpierw wężyk prowadzący od pomki, było ok. Okazało się, że mam zakamieniony spryskiwacz. Po nitce do kłębka ...

Powodzenia,
ufo
  
 
Elo!

Widzę, że nie tylko ja walcze ze spryskiwaczami.
Objawy podobne w dyszach od kierowcy lipa a pasażer ma czystą szybę. Będzie trzeba pogrzebać jak się cieplej zrobi.

Co do czasu oczekiwania... jeśli woda dociera po chwili a nie natychmiast to rozwiazanie jest proste... Wstawić zaworek za kilka PLN.

Ja tak zrobiłem i zanim wycieraczki ruszą to szyba mokra..

S.
  
 
Moj problem ze spryskiwaczami został rozwiazany! Wymiana pompki i szybka cała czyściutka niezależnie od temperatury
  
 
Cytat:
2003-05-09 14:01:29, Jazz pisze:
Ja mam taki problem: z dyszy pasażera sika jak z prawdziwej sikawki, a z mojej strony dosyć kiepsko, wręcz żałośnie. Co to może być... pozdr


Jazz...
Miałem taki sam problem i też załatwiłem go igiełką.
Delikatnie poszperałem w otworze spryskiwacza i pomogło... Widocznie był lekko przytkany jakimś "szitem".. Więc igła w dłoń i do pracy!
Pozdro!


[ wiadomość edytowana przez: salik dnia 2005-02-04 21:00:11 ]
  
 
A gdzie moge dostac taki zaworek aby mi sie nie cofala woda ze spryskiwaczy?
  
 
Cytat:
2005-03-10 13:28:58, brutal-23 pisze:
A gdzie moge dostac taki zaworek aby mi sie nie cofala woda ze spryskiwaczy?



napewno dostaniesz w sklepie zoologicznym
stosuje sie to w akwarystyce
tylko sprawdz srednice