Brak mocy po wymianie rozrzadu??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Miesiac temu bylem swa piekna Omega w Polsce.
Stwierdzilem ze wymiana paska rozrzadu w kraju bedzie tansza wiec wymienilem.
Moj silniczek 2.5 V6 otrzymal nowy pasek rozrzadu, rolki, pasek klinowy no i olej Mobil. Wszystko ladnie i pieknie, aczkolwiek wyczulem znaczny spadek (brak) mocy w przedziale 2300-3700 obr/min. Mam skrzynie automat i wczesniej autko swietnie chulalo.
Teraz nawet przy zalaczeniu opcji sportowej (silniczek kreci do 6600 obr/min) wystepuje brak mocy w tym samym przedziale co powyzej.
Czy ktos spotkal sie z czyms takim??
Czy cos zostalo zle zrobione??
Gdzie szukac problemu??
  
 
Witam
Z tego co się orientuję spadek mocy może występować u Ciebie z powodu przestawienia rozrządu. Słyszałem że wystarczy przestawić o jeden ząbek i auto może stracić moc i gorzej chodzić. Najlepiej zdejmij pokrywę rozrządu i sprawdź czy wszystkie punkty na kołach się zgadzają. Jeżeli są wszystkie ok szukać musisz przyczyny gdzie indziej. Sam tego nie doświadczyłem ale tak słyszałem jeżeli się mylę proszę mnie poprawić.
Pozdrawiam
  
 
dokladnie potwierdzam slowa przedmowcy
  
 
Cytat:
2006-07-16 00:07:13, nikin22 pisze:
Witam Z tego co się orientuję spadek mocy może występować u Ciebie z powodu przestawienia rozrządu. Słyszałem że wystarczy przestawić o jeden ząbek i auto może stracić moc i gorzej chodzić.


Dokładnie , masz opóźniony rozrząd o jeden ząbek względem wału , niestety często się to zdarza.
Aby sprawdzić wykręć pierwszą świece i ustaw pierwszy tłok na samej górze , później odkręć dwie górne śruby od pokrywy rozrządu i odchyl ją na, tyle aby widzieć znaki , jeżeli znaków nie będzie w ogóle na górze , to przekręć wałem o 360stopni i znów ustaw pierwszy tłok na górze i sprawdź dokładnie czy znaki się pokrywają.
Jeżeli się nie będą zgadzać znaki, to niestety czeka cię wizyta w warsztacie.