| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2006-07-19 18:51:40 z tego co wiem to pompa jak pada to przecieka.... nie wiem jak jest w orginale ale w tej co kupowałem jest taka dziurka za łożyskiem i jak cos walnie to jest nie szczelna i sie leje z tej dziurki... [ wiadomość edytowana przez: fizz2 dnia 2006-07-19 18:51:59 ] |
retrospect byl MKV Opole | 2006-07-19 19:11:57 po mojemu to raczej termostat lub niedrozny uklad. |
lewandowski Ford Escort MK7 Toruń | 2006-07-19 19:26:18 termostat jest nowy, motorcraft, a czy układ niedrożny a jak to sprawdzić? |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-07-19 19:48:06 1. Pompa wody
Po wlaczeniu silnika, gorny cienki wezyk wchodzacy do zbiornika wyrownawczego powinien wpompowywac tam strumyk cieczy. Jesli ciecz tam wpada, to znaczy, ze pompa wody pracuje. 2) Termostat: Nie odkrecajac korka na zbiorniku wyrownawczym, na chlodnym silniku, najlepiej po nocy odkrec na wezu nad chlodnica platikowy koreczek. Ciecz nie powinna sie wydobywac, az do otwarcia sie termostatu. Wiec zapal silnik, daj mu sie nagrzac i czekaj, az sie w ktoryms momencie wytrysnie fontanna. Bedzie to oznaczalo czesciowe otwarcie sie termostatu. Przy temp. ok 88C. Natychmiast zakrec korek i biegnij sprawdzic, w ktorym miejscu masz wskazowke temperatury na desce. Dobrze by bylo sprawdzic temp cieczy chlodzacej. Ale do tego potrzebny jest termometr. Niektore multimetry(mierniki elektryczne) cos takiego maja. Albo moze byc szklany, rteciowy byle ze skala do ok. 110C. Wylaczenie silnika, powoduje zatrzymanie dzialania pompy wodnej, to tak na wszelki wypadek, gdys poparzyl sobie palce przy wkrecaniu koreczka plastikowego i nie potrafil go wkrecic podczas pracy silnika. Powodzenia |
lewandowski Ford Escort MK7 Toruń | 2006-07-19 20:19:11 dzięki darmcdoman za rady sprawdzę to dokłądnie,
a jeszze jedno w nagrzewnicy woda płynie ponieważ daje bardzo ciepłe powietrze do środka |