FOTORELACJA Zakładania sterownika centralnym zamkiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak wygląda sam sterownik z okablowaniem przynajmniej mój




1. Ściągamy osłonke pod lewą nogą kierowcy przez wyciągnięcie wkręta i odczepienie 3 zatrzasków (delikatnie moje już się pourywały wcześniej)



2. Odkręcamy osłone skrzynki bezpieczników (kilka wkrętow)




3. Następnie pod lewą nogą kierowcy (punkt 1) idą dwie wiązki z kablami bierzemy lewą.



3.
(A) w starszych autach takich jak ja posiadam Mk6 i starszych szukamy kabli o kolorach:
- Czerwony lub czerwony z żółtym paskiem to zasialanie (12V+)
- Brązowy (-) masa
- Biały otwieranie zamka (+)
- Zółty zamykanie zamka (+)

(B) W nowszych modelach:
- Pomarańczowy z niebieskim paskiem zasilanie 12v (+)
- Brązowy masa (-)
- Biały z fioletowym paskiem otwieranie zamka (+)
- Żółty z czarnym paskiem zamykanie zamka (+)



4. wlutuwujemy kabelki od sterownika (niezbedna jest instrukcja od niego) nie będe pokazywał jak bo każdy sterowki ma inne kolory kabelków.

5. odpinamy skrzynke bezpieczników przez zwolnienie zatrzasku



6. Odpinamy Kostke
(A) w moim przypadku czyli auta starszego to ta po lewej stronie


(B) w nowszych modelach aut kostka znajduje się w innym miejscu



7. Po odpięciu szukamy w niej 2 kabelków od kierunkowskazów i łączymy je z dwoma kabelkami z sterownika

(A) w starszych modelach:
- czarny z białym paskiem
- czarny z zielonym paskiem


(B) w nowszych modelach:
- niebieski z baiłym paskiem
- niebieski z bordowym paskiem

8. wszystko jest juz gotowe mam nadzieje że pomogłem choć troche o to fotki jak to wyglądało podczas pracy sterownik trzeba umieścić pod lewa nogą kierowcy wszelkimi możliwymi sposobami by wyglądało to estetycznie nie musze przypominać o izolowaniu kabelków po połączeniu.
Wrazie pytań prosze pisac bo poprawek się nie spodziewam




[ wiadomość edytowana przez: bociansan dnia 2009-03-11 09:21:36 ]
[ powód edycji: tytuł wątku ]
  
 
spoko postaram się wrzucic to do porad na stronke główną
  
 
Ja to robilem pol roku temu i w tym samym miejscu zrobilemU mnie doszedl silownik do klapy i przekaznik i bagazniczek jest z pilota.
  
 
Cytat:
2006-07-26 12:29:57, Franc pisze:
Ja to robilem pol roku temu i w tym samym miejscu zrobilemU mnie doszedl silownik do klapy i przekaznik i bagazniczek jest z pilota.


Też tak mam
  
 
a jak podpiac bagaznik? i w ktorym miejscu jest kostka w mk7?

czy po takim podlaczeniu zalaczy mi sie alarm ktory zalacza sie pozamknieciu z kluczyka?

[ wiadomość edytowana przez: koniuXR3i dnia 2006-08-02 21:33:57 ]
  
 
Matys318
Escort User

Powiem łaaaaaaaaaaaaał !!
aby więcej takich pomocy!!!
  
 
Cytat:
2006-08-02 21:28:11, koniuXR3i pisze:
a jak podpiac bagaznik? i w ktorym miejscu jest kostka w mk7? czy po takim podlaczeniu zalaczy mi sie alarm ktory zalacza sie pozamknieciu z kluczyka? [ wiadomość edytowana przez: koniuXR3i dnia 2006-08-02 21:33:57 ]



yy ja kupiłem siłownik i ciągłem kabelek przez całe auto bo seryjnie otwieranie miałem na lineczke wiec nie pomoge Najlepiej jest wciągnąć kabelek w klape bagażnika mmmm poezja
  
 
Moze by tak z odpowiedni dział wrzucić
  
 
no u mnie otwiera sie na przycisk wiec musze tylko dowiedziec sie ktory kabelek! moze ktos ma ksiazke do escorta w wersji elektronicznej gdzie by byly pokazane ktory kabelek do czego sluzy
jak tylko wroce z wakacji biore sie za radowe sterowanie
allegro co powiedzie o tym? znaczy magicar jest dobre?
  
 
Cytat:
2006-08-03 15:15:49, koniuXR3i pisze:
no u mnie otwiera sie na przycisk wiec musze tylko dowiedziec sie ktory kabelek! moze ktos ma ksiazke do escorta w wersji elektronicznej gdzie by byly pokazane ktory kabelek do czego sluzy jak tylko wroce z wakacji biore sie za radowe sterowanie allegro co powiedzie o tym? znaczy magicar jest dobre?




Będzie ok
  
 
Cytat:
2006-08-03 15:09:39, Sinuspi pisze:
Moze by tak z odpowiedni dział wrzucić



Tak tak ja się nie znam może pomożecie ??
  
 
w ten weekend postaram się wygospodarować troche czasu dla naszego kochanego klubu i wrzucić do działu porad
  
 
a da sie podłaczyc zeby sie oryginalny alarm odrazu załączał ?
  
 
fotorelacja wrzucona do działu porad na stronce gł
  
 
Cytat:
2006-08-06 23:27:49, mss pisze:
fotorelacja wrzucona do działu porad na stronce gł


Dzięki mam nadzieje że komuś coś pomoże
  
 
Cytat:
2006-08-05 22:14:33, Kamil_K pisze:
a da sie podłaczyc zeby sie oryginalny alarm odrazu załączał ?



no wlasnie czy to zalaczy alarm?? w sumie to najwazniejsze pytanie bo po dlugim sierpniowym weekendzie planuje zakladanie
  
 
Wielkie dzięki dla autora za opis - dzisiaj podłączałem sterownik i baaardzo się przydał.
Jedna uwaga- u mnie (MKV diesel) po podłączeniu przewodów zielono-czarnego i czarno-białego do wyjścia wskaźnika zamykania w centralce sygnalizacja jest światłami długimi
  
 
luzik ja bede musial znow zalozyc ale tym razem alarm z domykaniem itd ciesze sie ze pomaga cos ta fotoleracja
  
 
Matys, kupiłem sterownik, polepszy sie pogoda to też bede podpinał, w razie wątpliwości będe pisał na priv mam MKVII, mam nadzieje ze nic nie spiep.. tak jak to któryś kolega na forum zakładał sciemniacz do kabiny a zamiast tego mrugała kontrolka oleju ...
  
 
Ja tez bede zakładał hihihi według tej foto relacji, sterownik lezy juz pół roku i nie mam czasu załozyc bo jeszcze do klapy musze kabelek podprowadzic, a tu sie zastanawiam czy w klapie robic otwieranie czy moze gdzies od linki w bagazniku co? Robił to ktos w MK6

P.S. Ze sciemniaczami walczyłem według schematu sobie zmontowałem z tej strony to cały czas swiecił kosztował mnie 3 zł pozniej sie wkurzyłem kupiłem cały za 10 zł i tez cały czas swieci. Oj teraz sobie to on lezy. Zastanawiam mnie co jest nie tak czy musi byc lampka od ghia by to wyłaczało