Wkres z hamowni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ma ktos wykres z hamowni, chodzi mi o silnik mv6 poniewaz bylem i mam ale nie wiem czy on poprawnie przebiega.
Pozdrawiam.
  
 
wklej swój wykres to ocenimy czy poprawny czy nie

poszukaj w archiwum bo takowe wykresy były kiedyś umieszczane
  
 
Cytat:
2006-08-01 21:50:29, MEGA_3 pisze:
wklej swój wykres to ocenimy czy poprawny czy nie poszukaj w archiwum bo takowe wykresy były kiedyś umieszczane



Twój się nie liczy. Ma podkręcony gasssss
  
 
Szefer wklejaj tu jest tylu znawców co powiedzą Ci co i jak.
  
 
Oki jutro zeskanuje w firmie bo w domu nie mam skanera i dam linka Ogolnie mowiac to jak zobaczylem wykres Dra to sie przerazilem prownojac moj....
  
 
szefer nie wklei. Ale jak zapoda na 7gsi@wp.pl to ja wkleję
edit: no tak, pospieszyłem się


[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2006-08-01 23:05:55 ]
  
 
Cytat:
2006-08-01 21:53:40, kuba pisze:
Twój się nie liczy. Ma podkręcony gasssss



nie podkręcony gasss tylko doświadzenie w edytorach graficznych
  
 
Wysłałem 7gsi mam nadzieje ze wkleji
Troche mam dziwny przebieg a w szczegolnosci w zakresie 4tyś a 4.7tyś.
  
 
jak obiecuje to wklei
ale dopiero wieczorkiem - z przyczyn technicznych.
swoją drogą, masz rację, zakres 3500-4500 wygląda jak przesunięta turbodziura
  
 
A najgorsze jest to ze wlasnie te obroty potrzebuje najbardziej i nie wiem co mam z tym zrobic zeby bylo lepiej


[ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-08-03 10:28:46 ]
  
 
No i co z tym wykresem ?
  
 
trwa rozgrzewanie sprzętu i obróbka pliku
  
 
  
 
To jeszcze jest wykresik przed zespawaniem dyfra?

Był już stożek na dolocie?

  
 
Przed zespawaniem z stozkiem ale maska byla otwarta i mieli wentylator wiec powinien byl cos dawac zreszta moc i moment jest ok, ale przebieg jest nie taki jak bym sobie zyczyl
  
 
Masz dołek w przebiegu akurat przy obrotach gdy otwiera się pierwsza klapka w dolocie. Sprawdź czy wężyk podciśnienia jest dobrze podłączony i czy zawór Ci się otwiera przy 3500 rpm.


[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2006-08-03 20:59:39 ]
 
 
Cytat:
2006-08-03 20:26:10, szefer pisze:
Przed zespawaniem z stozkiem ale maska byla otwarta i mieli wentylator wiec powinien byl cos dawac zreszta moc i moment jest ok, ale przebieg jest nie taki jak bym sobie zyczyl



O dyfer się pytałem z powodu strat, które wynoszą 40 KM
czyli normalnie jak na "tylniaka".

Immo dobrze gada. U Ciebie nie były podłączone
przewody podciśnieniowe.
Teraz masz otwarte na stałe. Powinieneś się "zhamić" jeszcze raz...

[ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2006-08-03 20:48:55 ]
  
 
Immo niezly jestes
pojade sie shamic i zobaczymy co wyjdzie.

P.S.
Niestety Omega ma spore straty koledzy z BMW mieli 20-25KM.

[ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-08-03 21:39:36 ]
  
 
Cytat:
2006-08-03 20:31:41, Immo pisze:
Masz dołek w przebiegu akurat przy obrotach gdy otwiera się pierwsza klapka w dolocie. Sprawdź czy wężyk podciśnienia jest dobrze podłączony i czy zawór Ci się otwiera przy 3500 rpm. [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2006-08-03 20:59:39 ]



a która to jest ta "pierwsza klapka" w dolocie co otwiera się przy 3,5k rpm?

P.S. straty mocy na poziomie 40KM to wynik całkiem normalny dla omegi i rosną gdy i moc silnika jest większa

te beemki co miały straty rzędu 20KM też legitymowały się mocą z hamowni ponad 200KM??


[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2006-08-03 21:54:49 ]
  
 
Cytat:
2006-08-03 21:41:49, MEGA_3 pisze:
a która to jest ta "pierwsza klapka" w dolocie co otwiera się przy 3,5k rpm?



Ta




[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2006-08-04 09:47:55 ]