Zapchane wtryski E-11 przez paliwo!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Przesmigalem ponad 15tys. swoja Carolina i zero usterek. A tu nagle silnik po przegonieniu go 130 - 140km/h przez ok pol godz. zaczal mi palic na 2 gary. Wszystko byloby OK, gdybym nie byl w trasie 500km od domu. Sprawdzilem swiece, przewody wysokiego napiecia, nawet u mechanika pomierzylem cisnienie na cylinrach i nic. 2 swiece sie pocily, iskre mialy, ale nie bylo spalania. Okazalo sie ze zlapalem SYF W PALIWIE!!! Bo po przeczyszczeniu wtryskiwaczy sprezonym powietrzem cos wylecialo... OSTRZEGAM PRZED TANKOWANIEM W SIECI HIPERMARKETOW CAREFOUR !!!
  
 
DUŻO-TANIO-TESCO
A potem akuku
  
 
wszystkie sieci przy supermarketach, i NESTE było juz duzo na ten temat powinni zamknac taka stacje. Chociaz nie wykluczone ze miales juz syf od dawna w baku.
  
 
pOLECAM WYMIANE FILTRU PALIWA CO 10 TYS LM CONAJMNIEJ)
  
 
wymienilem filtr paliwa i az oczom nie uwierzylem... To ze filtr byl oryginalny nie zmieniany od nowosci to juz rodzilo podejrzenia, ale to co z niego wylecialo to przechodzi wszelkie pojecie... ruda oleist maz.... FUJ!!! Teraz nawet auto ma kopa wiekszego..
  
 
Witam! Bez jaj panowie jak filtr paliwa może nie być zmieniany od nowości po takim przebiegu? Toć każdy kumaty mechanik każe wymieniać filtr paliwa co 10 tys km . Tam się zbiera straszny syf! Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-08-14 21:16:50, PiterK pisze:
Witam! Bez jaj panowie jak filtr paliwa może nie być zmieniany od nowości po takim przebiegu? Toć każdy kumaty mechanik każe wymieniać filtr paliwa co 10 tys km . Tam się zbiera straszny syf! Pozdro.


Słusznie Piter zauważyłeś - każdy kumaty mechanik...
A ilu takich jest ???
Mnie kiedyś jeden "fachowiec" wmawiał, że filtra paliwa się w ogóle nie wymienia !
Pozdrowienia
  
 
Fitr paliwa wymieniam co 70kkm i to jest normalny przebieg miedzy wymianami w carinie.Winy za takie usterki nie ponosi paliwo tylko sam fitr ktory nie miał prawa przepuscic czastek stalych w uklad zasilania.Zgodze sie ze lejac najgorszej jakosci paliwo nasze filtry moga sie zapychac nawet po paru tysiacach ale nie powinny nic przepuscic.Inna sprawa jest filtr oleju ktory ma zabezpieczenie cisnieniowe.
  
 
Inna sprawa jest że innej jest jakości paliwo na zachodzie a innej może być u nas . Podane czasookresy wymiany filtra odnosza sie do idealnego paliwa. Takiego jednak u nas nie ma i ciężko naprawde wykumac gdzie jest, Więc lepiej jest wymieniać filtr paliwa co 10 kkm . Koszt niewielki a może zaoszczędzić dużo kasy, Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-08-15 17:44:58, PiterK pisze:
Inna sprawa jest że innej jest jakości paliwo na zachodzie a innej może być u nas . Podane czasookresy wymiany filtra odnosza sie do idealnego paliwa. Takiego jednak u nas nie ma i ciężko naprawde wykumac gdzie jest, Więc lepiej jest wymieniać filtr paliwa co 10 kkm . Koszt niewielki a może zaoszczędzić dużo kasy, Pozdro.



Jakosc paliwa nie moze byc mylona z zanieczyszczeniami w cząstki stałe.Nawet jezeli ktos wleje paliwo z wiaderkiem trocin to filtr paliwa powinien to wszystko zatrzymac i sie normalnie zapchac,lecz nic nie powinno sie dostac do wtryskow.
  
 
A jednak filtr paliwa to tylko papeirek, ktory mimo wszytko mogl zostac uszkodzony przez drobinki np. metalu i zostac przerwany przepuszczajac jakies zanieczyszczenia na wtryski... A TO POLSKA WLANSIE :]