Gaz do e30 czy warto?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam od niedawna e30 rok 1990 silnik 1,6 i slyszalem podzielone opinie na temat montazu do tego modelu.nie znam nikogo kto ma taki model z gazem i chcialbym zaczerpnac opini jakiegos posadacza tej maszyny.
  
 
Cytat:
2006-08-04 21:16:57, murchi pisze:
Mam od niedawna e30 rok 1990 silnik 1,6 i slyszalem podzielone opinie na temat montazu do tego modelu.nie znam nikogo kto ma taki model z gazem i chcialbym zaczerpnac opini jakiegos posadacza tej maszyny.




Koles ma z 91 roku e30, chodzi wysmienicie i nie ma problemow.

PS: Co do LPG to wiadomo , jest dobry do tico.
  
 
gaz... temat rzeka... sam mam i na nim jezdze bo poki co nie ma na bene...

ale miejsce kuchenki gazowej jest w kuchni. wiec jesli mozesz to nie zakladaj...

a chodzic bedzie dobrze jak sie dobrze zamontuje i wyreguluje. pozdr k1c
  
 
Pewnie znowu włożę kij w mrowisko. Stary nie przejmuj sie takimi tekstami (miejsce kuchenki gazowej jest w kuchni) zakładaj gaz jak dużo jeździsz to nawet sie nie zastanawiaj. Tylko nie zakładaj w zakładzie u "szwagra" w garazu bo eksploatacja takiej instalacji później dużo kosztuje. Poszukaj dobrego warsztatu i ... do przodu we włoszech 76 % aut jeździ na gazie i nie przejmuja sie takimi tekstami.
  
 
Jarek 48100 - niech zgadne pewnie maszz gaz ??

PS. kolego "murchi" jezeli kupiłeś E30 przez przypadek, poprostu nie znalazłeś nic lepszego - to zakładaj gaz i olej komentarze. Jeżeli natomiast kupiłes BMW E30 bo to BMW i szanujesz tę markę to nie rób tego w żadnym wypdaku.

Jeszcze do "jarek 48100" - i wjkładania kija w mrowisko. Napisałeś w jednym poście, ze robienie samemu ringów do takiego auta jak BMW to nieprzystoji. Lepiej kupić orginalne lampy z ringami. No i okej.
A ja uważam, że nieprzystoji do BMW zakładać gazu Mogę zrozumieć ludzi co mają BMW z silnikiem 3.5, 3.8, 4.0 - bo wtedy to jest kompromis, ale jak ktoś wkłada gaz do 1.6, 1.8, albo 2.0 to to jest kicha. Niestety BMW to nie jest oszczędne auto, i powszechnie to wiadomo, więc jak mnie stać na BMW to i na benzyne. Zresztą już to kiedyś pisałem i wielu sie to nie podobało

Cytat:
Śmieszą mnie bmki z antenkami na dachu i takie tam bajery.


A mnie śmieszą beemki z gazem.

Dodam jeszcze, ze przeciw samemu gazowi nic nie mam i nie mam nic do ludzi co gaz w BMW mają. Nawet moge polecić świetnego gazownika w Mikołowie Rzepka się nazywa. Kumple mają już 2 latka i chwalą. Śmigałem kilka razy 520i 12V na gazie i porównując ją z moją nie straciła nic na żwawości. Dlatego jak już ktoś chce oszczędnie jeździć to polecam Rzepke

[ wiadomość edytowana przez: Buczer dnia 2006-08-05 23:28:01 ]
  
 
Cytat:
2006-08-05 23:03:46, Buczer pisze:
A ja uważam, że nieprzystoji do BMW zakładać gazu Mogę zrozumieć ludzi co mają BMW z silnikiem 3.5, 3.8, 4.0 - bo wtedy to jest kompromis, ale jak ktoś wkłada gaz do 1.6, 1.8, albo 2.0 to to jest kicha. Niestety BMW to nie jest oszczędne auto, i powszechnie to wiadomo, więc jak mnie stać na BMW to i na benzyne.


Teraz to Ty wsadziłes kij w mrowisko!

NIe che mi sie pisac ze mam BMW bo kocham tą marke a nie koniecznie stac mnie na jezdzenie na pB.. wiec nie napisze
Nie wiem czy wiesz ale 1.8 moze spalic na codzien jak 3.5 czyli 20l to tak dla Twojej informacji zebys błedów nie popełniał juz

Cytat:
. Dlatego jak już ktoś chce oszczędnie jeździć to polecam Rzepke [ wiadomość edytowana przez: Buczer dnia 2006-08-05 23:28:01 ]



Firma kooperujaca?

Murchi juz to pisałem chyba kilkukrotnie a sprawa jest prosta stac Cie na benzyne jezdzij na niej, nie stac Cie wstawiaj gaz i lataj

Jesli juz sie bedziesz decydował na LPG to wez pod rozwage wstawienie BLOS-a bo znacznie lepiej autko smiga niz na palniku


pzdr





[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2006-08-06 00:13:40 ]
  
 
Mibhell - jak widac poniżej nie mam nic przeciwko gazownictwu, ale do siebie nie założe gazu i tyle. Poprostu mam taki kaprys.
Moje poczciwe E34 2.0 pali 12 litrów etylinki, a 15 jak ją pomęcze. Więc jakoś narazie mnie to nie przeraża zresztą zreguły siekam około 12000km/rocznie wiec nie za wiele.
Jakbym robiuł 30 tys. km to mopewnie bym rozważył - ale najprawdopodobnie kupiłbym BMW w TD.

Cytat:
Nie wiem czy wiesz ale 1.8 moze spalic jak 3.5 czyli 20l to tak dla Twojej informacji zebys błedów nie popełniał juz


To jest dobre - hehhe.
1.8 i 20 litrów chyba z niesprawną sondą lambda, albo non stop na 2 biegu W takim wypadku 3.5 spali 35 litrów, a 4.0 jeszcze więcej. Tylko kto tak jeździ ??

Cytat:
Firma kooperujaca?


W zadnym wypadku. Gościa znam tylko ze słyszenia Koledzy bardzo ale to bardzo chwalą. Ostatnio byłem nawet u lakiernika i gość miał też BMW tyle, ze z gazem jak pytałem jak działa - chwalił i polecał tego pana.

Cytat:
Murchi juz to pisałem chyba kilkukrotnie a sprawa jest prosta stac Cie na benzyne jezdzij na niej, nie stac Cie wstawiaj gaz i lataj


Bardzo mądrze powiedziane. Podpisuje się pod tym obiema rękami

PS. Co to jest BLOS ??
  
 
Cytat:
2006-08-06 00:18:31, Buczer pisze:
Mibhell - jak widac poniżej nie mam nic przeciwko gazownictwu, ale do siebie nie założe gazu i tyle. Poprostu mam taki kaprys.


poprostu Cie stac


Cytat:
To jest dobre - hehhe.
1.8 i 20 litrów chyba z niesprawną sondą lambda, albo non stop na 2 biegu W takim wypadku 3.5 spali 35 litrów, a 4.0 jeszcze więcej. Tylko kto tak jeździ ??


Dla kogo dobre dla tego dobre
To jest graniczna wartosc ale 14l-15l w miescie to norma wiec przyznasz ze jak na 1.8 z klima i w automacie i naprawde spokojną jazde to duzo!

Ale skoro masz warsztat, pojecie, checi i twierdzisz ze to anormalne to z miła checią sie do Cibie wybiore a moze pomozesz zdiagnozowac przyczyne tak wysokiego spalania..


Cytat:
PS. Co to jest BLOS ??




Gaznik gazowy (nie kooperuje z nimi )
  
 
O LPG juz nie napisze. bo dostalem ZJEBY ale jesli chodzi o te ringi wlsnej roboty, to napisze tak: jesli mialby profesionalnie wygaldac to czemu nie, pozatym kupne ringi sa rowniez robione w prawie ten sam sposob, nastepna sprawa jest taka : ktos napisal ze to nie przystoi, nie wiem skad ten glupi wymysl, ja odpowiadam na to: NIE MAMY MERCEDESA SL500 czy M6 aby wkladac posmiewiska,wiec jakby mialo to efektownie wygladac to czemu nie.
  
 
Co do spalania 14-15 litrów przy klimie i automacie to mogę zrozumieć, że to norma w 1.8. No ale 20 to lekka przesada Ja mam 2.0 i przy normalnej jeździe bierze 12. Z klimą i w automacie pewnie koło 16 by było Także looz.
  
 
po dziesiejszej nocy chetnie sprzedam moja cala instalacje lpg z butla w kole i w sumie jeszcze na gwarancji, przejechane 10.000km i wszystko z papierami, montowalem to w grudniu... jesli ktos chce to zapraszam.
i nie pytajcie czemu...
  
 
a co sie stało? ja miałem gaz w nissanie, do BMW sie boje...mi pali 10-11 beny po miieście. tylko na imnym silniku..dojazd do pracy i spowrotem 4-5km..po trasie nawet 7.5 L Rewelka jak na 2.0 24V
  
 
Dzieki chlopaki, tyle sie naczytalem, ze stwierdzilemze wolele jezdzie na benie i nie wstawiac instalki. Jak stac mnie na BMW to i na wache to bylo dobre
  
 
co sie stalo?pomimo regulacji, nowych kabli i swiec i filtru, idealnego spalania i pracy przez ostatnie kilka tys km, dzis w nocy jechalem z krakowa do zakopca i zpowrotem, i mialem wystrzal w nieco nieodpowiednim momencie...wiecej nie powiem ale wkurwiony jestem do teraz.naszczescie zrzucilo tylko jedna z rurek pod kolektorem dolotowym, ale do domu wracalem na benie i nierownej pracy silnika, oraz auto gaslo mi przez to zawsze, gdy sie zatrzymalem... dzis ubralem te rure, ale tym razem to nie pomoglo..obroty skacza rzedu 400-1200 i wydobywa sie dzwiek jakby palil na 2 garki...jutro podjade na regulacje. mam nadzieje ze nie wyjebalo mi przeplywki czy czegos w kolektorze.
a co do gazu to juz moje 5auto z lpg. i ostatnie.

wiec nawet idealna instalka potrafi sie spierdolic podczas wyprzedzania przy 1XXkm na godzine, a jak w takiej sytuacji gasnie silnik i nie ma sie wspomagania czy hamulca, to kierowca nie jest zbyt szczesliwy...
  
 
Cytat:
2006-08-06 02:38:21, Buczer pisze:
. No ale 20 to lekka przesada Ja mam 2.0 i przy normalnej jeździe bierze 12. Z klimą i w automacie pewnie koło 16 by było Także looz.



NIom po miescie 16-18l to nnormalka ...

Cytat:
do BMW sie boje



Bo? nie rozumie tego BMW ma byuc delikatniejsze od np nissana?!


Cytat:
Jak stac mnie na BMW to i na wache to bylo dobre


To akurat dla mnie zadna argumentacja bo unoszenie sie fałszywym honerem... w imie czego? Ale tak jak napisałem jak Cie stac to ok Twoja decyzja

Cytat:
wiec nawet idealna instalka potrafi sie spierdolic podczas wyprzedzania przy 1XXkm na godzine, a jak w takiej sytuacji gasnie silnik i nie ma sie wspomagania czy hamulca, to kierowca nie jest zbyt szczesliwy...



Hmm przykro mi z powodu strzału ale cos musiałes miec nie tak.. jakie masz kable?moze lewe powietzrze?

Mi tez strzelało i po wymianie cewki i kabli na beru jak reką odjął.. w tej chwili nawet nie mam klapy antywybuchowej zeby nie zakłucała przepływu...

Nic tylko czekac na strzał hehe zarcik

Nikt nie bierze pod uwage sekwencyjnego wtrysku przypuszczam ze z wiadomych wzgledów ale wtedy to byc moze nawet lepiej niz na pB

pzdr
  
 
Cytat:
Nikt nie bierze pod uwage sekwencyjnego wtrysku przypuszczam ze z wiadomych wzgledów ale wtedy to byc moze nawet lepiej niz na pB


No lepiej to chyba tylko ze względów ekologicznych.

Dla mnie silnik, jest przeznaczony do pracy na Pb lub ON. A gaz to tak jak olej opałowy w Dieslu - czyli z oszczędności. Niby da się jeździć, ale z czasem silnik porządnie dostaje w dupe.
  
 
Cytat:
2006-08-06 16:28:46, Buczer pisze:
No lepiej to chyba tylko ze względów ekologicznych.


Nie tylko ale jako mechanik powinnies o tym wiedziec..wiec pisac nie bede

Cytat:
Dla mnie silnik, jest przeznaczony do pracy na Pb lub ON. A gaz to tak jak olej opałowy w Dieslu - czyli z oszczędności. Niby da się jeździć, ale z czasem silnik porządnie dostaje w dupe.



I znowu pozostaje kwestia co lepsze czy chrzczone ON czy czysty OO ale tez na ten temat nie bede dyskutował bo szkoda czasu

pzdr