Stuk w układzie kierowniczym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam kolejne pytanie. Chodzi stukanie w układzie kierwoczniczym. Byłem u mechanika, wymienił mi stabilizator i powiedział, że będzie jeszcze lekko stukać bo jakaś część w układzie kierowniczym jest poluźniona, ale jej wymiana będzie dużo kosztować. Powiedział również, że z tym można spokojnie jeździć i się nie przejmować. Pytanie moje jest takie: co to może być za część, że tak stuka, która jest droga w zakupie?
  
 
....i ze mechanik niee wymienil tej wadliwej,,, to skandal puscic na drogi "zawalidroge"
  
 
u kogo ty byłeś???????????on sam chyba nie wiedział o co chodzi
a tak z ciekawości ile dałeś za naprawe? ja robiłem to sam i pytam tak ile to kosztuje
  
 
Oprócz tego robiłem hamulce i łożyska, także płaciłem razem.
  
 
oki tenks
  
 
marimar skoro robiłeś to sam to napisz co to jest i czy faktycznie dużo ta część kosztuje. Stuk słychać podczas wolnej jazdy po dziurach. Przy szybciej jeździe jak wjadę w dziurę wszystko jest ok, jakby cał układ był wporzo.
  
 
Tak poza tym pytam o radę, wymianę doświadczeń a nie ocenę pracy mechanika.
  
 

jesli dzwiek dochodzi z przekładni, kręcoc kolem w stojacym samochodzie to faktycznie droga sprawa jest to przekładnia kierownicza (całkowita regeneracja , zaznaczam u fachowca! to 600pln+demontaż) o nowej nie wspomne
z tym można jedzic choc stuki i luz na kierownicy sie zwieksza i wieksze predkosci sa nie wskazane
  
 
wymieniałem stabilizator drążki stabilizatora i kierownicze. i wszystkie gumki i tuleje .troche było ciężko .za części dałem około 80 zyla.teżmam podobne stuki ale to inna filozofia.jak się za to wezme dam znaćprzyczyn stuków może być dużo
  
 
Marimar czy Ty wymieniałeś całe drązki kierownicze czy tylko końcówki drążków, bo we wrocku to jeden drążek kosztuje 50-60zł (nie oryginalny).
  
 
bandit ma racje to drogi interes.mechanik troche też skasuje za robotesyla.n@neostrada.pl
  
 
tylko końcówki po 22 zyla sztuka---podróby
ale ta cena coś wysoka w bydgo są troche tańsze widziałem nawet za 40 dychy
------nie zapomnij potem o zbieżnosci

[ wiadomość edytowana przez: marimar dnia 2006-08-06 19:01:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: marimar dnia 2006-08-06 19:04:24 ]
  
 
Cytat:
2006-08-06 18:50:21, Bandit pisze:
jesli dzwiek dochodzi z przekładni, kręcoc kolem w stojacym samochodzie to faktycznie droga sprawa jest to przekładnia kierownicza (całkowita regeneracja , zaznaczam u fachowca! to 600pln+demontaż) o nowej nie wspomne z tym można jedzic choc stuki i luz na kierownicy sie zwieksza i wieksze predkosci sa nie wskazane



Na postoju wszystko jest ok (wg mnie - nie znam się na tym) tzn. nie ma luzów ani nic nie stuka. Stuk słychać tylko przy wolnej jeździe po dziurach, przy szybszej (nawet około 50,60 km/h) nic nie słychać na dziurach.
  
 
troche dziwne nie spotkałem się z tym w praktyce. może zasięgnij porady u kilku mechaników.zobaczysz co stwierdzą i ile koszt naprawy
  
 
Ja miałem to do dzisiaj, do dzisiaj czyli pamietnego dnia kiedy essi poszedł na glebe, przy okazji zmieniałem sworznie i jak ręką odjął
Gdy jechałem 10-30km/h to słychać bylo stuki, gdy jechałem szybciej tylko sporadycznie...
  
 
Cytat:
2006-08-06 19:17:25, GrzEE pisze:
Ja miałem to do dzisiaj, do dzisiaj czyli pamietnego dnia kiedy essi poszedł na glebe, przy okazji zmieniałem sworznie i jak ręką odjął Gdy jechałem 10-30km/h to słychać bylo stuki, gdy jechałem szybciej tylko sporadycznie...



no właśnie coś takiego jest u mnie. mówisz, że to sworznie?? Ile to kosztuje? Dużo z tym jest roboty?
  
 
Sworznie można kupić od 21zł na allegro jakies no name, oraz w sklepie coś lepsiejszego za okolo 45-50zł sztuka.
Roboty? Okolo 45min jeśli wszystkie śruby gładko sie odkręcą.
  
 
Cytat:
2006-08-06 20:03:55, GrzEE pisze:
Sworznie można kupić od 21zł na allegro jakies no name, oraz w sklepie coś lepsiejszego za okolo 45-50zł sztuka. Roboty? Okolo 45min jeśli wszystkie śruby gładko sie odkręcą.



I po wymianie tych sworzni przeszło Ci te stukanie przy małej prędkości na dziurach?
  
 
może ale nie musi, ja wymieniałem wszystko. Najpierw gumy w wahaczah potem sworznie, następnie gumy na stabililizatorze, łączniki stabilizatora i wkońcu wymieniłem przekładnie kierowniczą (bez wspomagania koszt 230 pln + 100 przełożenie) i wkońcu mam cisze jakiej nigdy nie miałem