| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
xiadz tylko 2.0 Zielona Góra | 2006-08-07 15:34:41 czytałem i szukałem ale nie tego co potrzebuję. mianowicie mam blosika i szukam optimum wpółpracy między nim a parownikiembrc 140kw. rozchodzi się o to że ja mam 3 regulacje: dwie na imbus i jedną na śrubę. jedna imbusowa kręci się w zakr ok 2-3obr a druga ok 7obr. która jest do czego i do czego jest ta trzecia. nie mam zdjęć wię was nie uświadomię w tej kwestii. śr. imbusowe są obok siebie
proszę o konkrety. pozdr |
kifer71 radom | 2006-08-07 19:59:14 daj maila to ci prześlę instrukcję |
xiadz tylko 2.0 Zielona Góra | 2006-08-10 16:32:48 wielkie dzięki ale instrukcję do blosa mam a potrzebuję instrukcję do mojego parownika. Ewentualnie jakieś objaśnienie w tej kwestii |
kifer71 radom | 2006-08-10 20:24:12 z tego co mi wiadomo są dwie regulacje
imbus 4 mm to nacisk na membranę druga, ta na śrubę, to bypas |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-08-10 20:31:03 sa dwa imbusy i śróba w ate
tak jak piszesz ma brc tecno [ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2006-08-10 20:40:00 ] |
xiadz tylko 2.0 Zielona Góra | 2006-08-11 14:40:27
ale w dalszym ciągu nic nie wiadomo |
![]() zp znowu Puck | 2006-08-12 13:35:31 No wlasnie pisac tu szybko ktora srubka do czego, bo mam taki sam reduktor i sam jestem ciekawy co czym sie kreci |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-08-13 08:13:33 w ate, naprawdę nie pamiętam... |
xiadz tylko 2.0 Zielona Góra | 2006-08-17 09:31:59 a ja dalej czekam aż ktoś w końcu znajdzie rozwiązanie tej zagadki...
pozdrawiam |
xiadz tylko 2.0 Zielona Góra | 2006-08-17 09:32:09 a ja dalej czekam aż ktoś w końcu znajdzie rozwiązanie tej zagadki...
pozdrawiam |
![]() zp znowu Puck | 2006-08-18 16:24:07 Ja tez
Xsiadz ! Bedziemy tak dlugo podwieszac temat, az ktos madry sie nad nami zlituje i odpowie |
xiadz tylko 2.0 Zielona Góra | 2006-08-28 12:57:33 może ktoś wrócił z wakacji co pomógłby znaleźć rozwiązanie tego problemu |
![]() zp znowu Puck | 2006-08-30 18:54:36 Jest male swiatelko w tunelu !
Dzisiaj regulowalem sobie instalacje za pomoca diagnostic Box- u ( tu podziekowania kieruje do Kamila H za dobra robote ) i wyszlo na to ze po zakreceniu tego wystajacego pokretla, silnik dalej pracowal ( wg. mnie powinien zgasnac, bo to niby od wolntch obrotow ) za to gdy ruszylem ta imbusowa srube - ta wieksza, glebiej osadzona - to chyba bypas, ( byl juz troche odkrecony ) odkrecajac minimalnie w lewo, sklad mieszanki sie wzbogacil. Niestety nie stwierdzilem do czego jest ta mniejsza, imbusowa sruba. |
maszan SKODA Skawina | 2006-09-01 00:09:06 W ate 90 sa tylko 2 regulacje :inbus po prawej i wystajaca zlobkowana sruba,ta 3 to tylko zaslepka kanalu gazowego ...zlobkowana sruba to iglica -obejscie zaworu sterowanego membrana ,inbus naprezenie membrany...do blosa powinno byc odkrecone ile sie da (ale tylko tyle zeby szczelnosc byla tzn tak zeby oring uszczelniajacy byl schowany ) |
xiadz tylko 2.0 Zielona Góra | 2006-09-01 10:00:02
i to by się zgadzało, tyle hałasu ... ale Polak potrafi dzięki wszystkim za pomoc |