MotoNews.pl
  

Seryjny wydech góruje nad sportowym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Warszawscy klubowicze wiedzą że słynąłem z najgłośniejszego wydechu...
bo nie miałem wogóle tłumika środkowego...
bo na miejsce katalizatora miałem włożoną strumiennicę...
bo końcowy tłumik to był KM z dwoma końcówkami po 10cm średnicy...
i miałem taki układ wydechowy przez 4 lata...
w trasie było nie do wytrzymania ze względu na hałas... po dłuższej jeździe wychodziło się z samochodu z bólem głowy...
zrobiłem sobie taki wydech gdy byłem jeszcze "młody gniewny" i głupi

kilka dni temu odpadł mi cały wydech z powodu przeraźliwej korozji...
urwał się zaraz za plecionką...
doszedłem do wniosku że wywale wszystko w pizdu... i wrócę do seryjnego wydechu...

założyłem:
nową strumiennicę + nowy seryjny tłumik środkowy + nowy seryjny wydech końcowy + pełne orurowanie
i za wszystko łacznie z robocizną wyszło mnie 400pln
jak dal mnie cena zajebista!
teraz słychać w czasie jazdy już tylko szum opon, a na postoju nadmuch na pierwszym poziomie...

...najlepsze w tym wszystkim to to, że przestał się zapalać check-engine! (na sportowym wydechu mi się ciągle zapalał...)
i silnik nabrał większej elastyczności i nie szarpie już przy zmianie biegów i przy ruszaniu z postoju z jedynki...
silnik dostał niesamowitego kopa! - naprawdę jestem w szoku!
stwierdzam teraz że ten poprzedni sportowy wydech tylko go zamulał...
...teraz wiem już że wszelkie przeróbki wydechu to tylko psucie prawidłowej recyrkulacji spalin...
w końcu każdy wydech seryjny jest zaprojektowany tak do danego silnika, aby chodził jak najlepiej....
a te "sportowe" wydechy to jedna wielka chujnia.....


Jednocześnie chciałbym polecić zakład w którym dokonałem całej tej wymiany, jak dla mnie za śmieszne pieniądze!
Właścicielem zakładu jest mój kolega, a sam zakład mieści się u mnie w Rembertowie.
Dla Klubu Espero promocyjne ceny!
Wystarczy powołać się na moje nazwisko: GAJER

możliwe wszystkie dowolne modyfikacje na życzenie klienta / kompletne układy wydechowe ze stali kwasoodpornej za około 1200 pln / niskie ceny tłumików seryjnych / niska opłata za robociznę

Warto by było stworzyć taki priorytetowy wątek na forum pt: "polecane zakłady" i tam go umieścić razem z zakładem Pana Sławka na czele...










resztki po moim starym wydechu:



  
 
Gajer rozumien że wszystkie części dostane w tym zakładzie bo moj wydech powoli zaczyna pierdzieć. I pytanko czy wcześniej trzeba się umawiać na wymiane.
  
 
Cytat:
2006-08-07 23:31:18, bartos79 pisze:
"...Gajer rozumien że wszystkie części dostane w tym zakładzie ..."


...Gajer ma imię, a na forum jest taki (Bardzo Miły) zresztą zwyczaj że mówimy do siebie po imieniu lub "po nickowemu"....

brrrrrrr...ależ ten Gajer brzydko zabrzmiał w Twoim wykonaniu... ....noooo i oczywista Soooorki za OT
  
 
Bosz, świat sie kończy

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Sorki mój błąd.następnym razem postaram się poprawić Jeszczeraz sorki
  
 
trochę źle zatytułowałeś posta, powinno być:
" seryjny wydech góruje nad dresiarskim"
bez obrazy....
sportowy liczony konkretnie na dany samochód jest lepszy od seryjnego....
  
 
Łukasz, pomyśl choć nad jakąś końcówką coby Ci tak ten kikutek nie wystawał
  
 
to ja tak na dokładke dorzuce to jako gwozd do trumny sportowych tlumików

Test ULTERA vs SERIA

Sam duzo eksperymentowalem z wydechem i wniosek mam taki:
Jesli sie chce zeby modyfikacja wydechu dała jakis efekt (na + a nie na -) to nalezy do tego podejsc profesjonalnie a nie polsrodkami w stylu grubych pierdziawek , a to juz sie wiaze z $$$
  
 
a od kiedy ulter robi tłumiki sportowe???
sportowe to robia dwie firmy:
remus ( a dokładniej seria romulus)
i supersprint
restza to zabawki..
a jeśli chodzio cenę, to zakładając komplet supersprinta do espero potroimy jego wartość
  
 
od wtedy kiedy sie nazwali ulter sport i zaczeli robic "sportowe" tlumiki dedykowane albo i nie podobnie z firma KM ktorej produkt osobiscie wyprobowalem...niestety.
A do twojego supersprintai remusa dorzuce jeszcze austryjackiego sebringa
  
 
Cytat:
rozumien że wszystkie części dostane w tym zakładzie bo moj wydech powoli zaczyna pierdzieć. I pytanko czy wcześniej trzeba się umawiać na wymiane


wszystko u niego dostaniesz na miejscu...
...ale faktycznie trzeba do niego wcześniej zadzwonić i się umówić bo musi mieć wcześniej kilka godzin na to aby przywieźć z hurtowni konkretne tłumiki, które będą potrzebne...


Cytat:
Łukasz, pomyśl choć nad jakąś końcówką coby Ci tak ten kikutek nie wystawał


myślę cały czas... tylko narazie czasu zbytnio nie mam... ale takiego kikutka raczej nie zostawię...


Cytat:
trochę źle zatytułowałeś posta, powinno być:
" seryjny wydech góruje nad dresiarskim"


wiem... wiem... jak pisałem tego posta to w jego tytule wyraz SPORTOWY napisałem w cudzysłowiu - jednak forum automatycznie zlikwidowało mi cudzysłów... nie wiem czemu?


...a odnośnie Ultera - też miałem przez 2 lata - porażka - też zamulał samochód...
  
 
Te "sportowe" to w sklepie nawet koło prawdziwych sportowych nie powinny leżeć. I nazywać się nie powinny "sportowe" tylko (chyba) basowe bo głównie to je słychać a nie czuć.



[ wiadomość edytowana przez: the_undertaker dnia 2006-08-08 16:04:14 ]
  
 
Pojedyncze tlumiczki zeczywiscie gowno daja ale jak bys zrobil caly uklad wydechowy to bys poczol roznice na duzy +. Seryjne uklady to kupa tak ak seryjne glosniki w aucie
  
 
Ja zawsze mowie ze wydech i jak dolot jest policzony a kazda ingerencja powina byc z gory przemyslalna. Zreszta zmainy w wydechu maja sens jak sie zmieni walek, elektronike i dolot.
  
 
Niekoniecznie sam uklad wydechowy dobrze dobrany do auta da zauwazalna poprawe osiagow. Napewno bedzie sie zbieral z niskich obrotow lepiej i dostanie troche koni itd.itp. Same tlumiki daja tylko jedynie dzwiek
  
 
Dac da napewno ale wyraznie odczuwalna da w przyapdku wiekszych modow silnika. tlumiki to tlumiki podstawa jest kolektor i srednica rur.
  
 
Niedawno czytałem wypowiedzi Chojnackiego, i wypowiadał się, że amatorskie zwiększanie średnicy rur układu wydechowego bez innych poważnych modyfikacji przy silniku, najczęściej przyczynia się do spadku mocy silnika, bo pogarsza się wtedy "sprężanie spalin w układzie wydechowym"...
  
 
Cytat:
2006-08-08 11:53:44, sweeper23 pisze:
... sportowe to robia dwie firmy: remus ( a dokładniej seria romulus) i supersprint restza to zabawki...



Bez obrazy, ale... to forum służy generalnie poszerzaniu wiedzy, więc jeśli nie posiadasz dokładnych informacji w temacie zacznij swoją wypowiedź od słów "... moim zdaniem ..." lub " ... wydaje mi się, że ..."

W kwestii układów wydechowych, tzw. "sportowe" choć to dość nieścisłe stwierdzenie wykonują firmy o których większość użytkowników aut nigdy nie słyszała.

Na chwilę obecną Remus wykonuje jedne z większych "zabawek" na rynku.

Prawdziwe układy wydechowe, któych montaż wpływa korzystnie na parametry silnika mają bardzo niewiele wspólnego z tzw. "wydechami tuningowymi" których zadaniem jest generalnie zmiana akustyki oraz designu auta.

Jeszcze raz - bez urazy.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Łukasz,ile ten twój znajomek wziąłby za plecionkę z wymianą?
  
 
Miałem kiedyś FSO 1500. Przejechałem 750 km bez wydechu (urwał się zaraz za dwyrurką). Zrobił się niesamowicie mułowaty, o huku w głowie nie wspomnę. Jedynie przy tankowaniu zauważyłem znacznie mniejsze spalanie.