| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-08-10 18:16:51 głośno pomyślę, Vektra 1.8 z ostatniego rzutu, czy to już Ecotec? czujnik fazy? |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-08-10 21:09:48 Chyba jeszcze nie ecotec, to jest c18nz. Ja bym sprawdził Map-sensor i TPS oraz ewentualnie czujnik przepływki. |
autogaziarz toruń | 2006-08-11 07:04:41 tp nie ecotec to jest jednopunkt,silnik niby prosty jak konstrukcja młotka |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-08-11 10:03:13 rozumiem, brak mi pomysłu.... pooglądaj czujnik położenia wału, a w szczególności jego kabelki |
autogaziarz toruń | 2006-08-11 12:58:45 omegolot jak tylko będziesz miał z czymś problem wal do mnie na priva,lubię rozmawiać z ludżmi którzy wiedza czemu w aucie obracają sie koła.
pozdro. myślę że wątek jest zakończony. |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-08-11 13:31:23 |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2006-08-11 17:58:15 No dobra, gratulacjone Omegolot . Ale w takim razie może tak po krótce wyjaśnijcie proszę zielonemu dlaczego tak się działo tylko w pewnym zakresie obrotów, a poniżej i powyżej było ok.
Bo z tego co mi wiadomo to podciśnienie otwiera EGR-a przy jakiejś tam wartości i spalinki sobie sobie lecą z powrotem do dolotu, ale dlaczego na wyższych obrotach było dobrze? Przecież większe podciśnienie powinno go jeszcze mocniej otworzyć. Chyba, że chodzi o to, że EGR za wcześnie i za mocno się otwierał - nieadekwatnie do pr. obrotowej, dobrze rozumuję? |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-08-11 18:06:17 Zacięcie jakieś mogło być w tym zaworze. Trza by autogaziarza zapytać |