Wolne obroty-czy zawsze takie same?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam accenta 95. Gdy auto stoi to na biegu jałowym obroty utrzymuja sie w okolica 800. Jesli sammochod sie toczy na luzie obroty utrzymuja sie w granicach 150. Po zatrzymaniu wracaja powoli do 800 . Czy ten typ tak ma czy cos z elektronika nie tak.
  
 
Bład, oczywiscie mialo byc 1500 a nie 150
  
 
Tak powinno być , silnik krokowy podwzsza obroty dla bezpieczenstwa , zeby autko nie zgasło jak jedziesz szybko na luzie! Bo wtedy wiesz jak zgasnie samochód to i hamulce nie działają i dupa....
Ale 1500 to zbyt dużo! Norma to 1000-1100 przy rozgzanym silniku!
Zrób rególacje obrotów ! niestety nie wiem jak to w Accentch jest! popytaj na forum! Pozdrawiam
  
 
zależy z jaka predkoscia jedziesz ,czym wieksza predkość tym wieksze obroty na luzie jak jedziesz szybko powyzej 100 to moga być takie wysokie sprobuj wuhamowac do 50 to sie zmniejsza
  
 
Cytat:
2006-08-13 00:51:03, pmann pisze:
Mam accenta 95. Gdy auto stoi to na biegu jałowym obroty utrzymuja sie w okolica 800. Jesli sammochod sie toczy na luzie obroty utrzymuja sie w granicach 150. Po zatrzymaniu wracaja powoli do 800 . Czy ten typ tak ma czy cos z elektronika nie tak.



Też miałem ten dylemat, ale wyczytałem w instrukcji serwisowej, że tak ma być - jest to związane z bezpieczeństwem.

MISTER
  
 
No i sie wyjasnilo. Wiedzialem ze te obroty jak na zaplanowane sa zbyt wysokie. Przyczyna okazal sie urwany wezyk gumowy laczacy kolektor ssacy z zaworem podcisnieniowym przy wtryskach. Po prostu zoderwal sie i pozostaly tylko strzepy. Lewe powietrze ot przyczyna. Na postoju ok 800 a w ruchu ok 1000 obrotow. Wszystko juz ok