Na gazie lepiej niz na benzynie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam lepsze przyspieszenie na gazie niz na benzynie, do tego na benzynie przy 5tys obrotow praktycznie mnie odcina a na gazie dochodze spokojnie do 6tys.
Czego to moze byc przyczyna?
W koncu to na benzynie powinien lepiej brykac

Od razu zeby nie zakladac nowego posta zapytam o wydech.
Zamiast katalizatora mam strumienice i "sportową" koncowke ultera. Podczas gdy mialem jeszcze katalizator sam ulter byl praktycznie nieslyszalny, dopiero po wymianie na strumienice moje auto dostalo mega basu, ktory na dluzszych dystansach jest mocno uciazliwy. Tym bardziej ze buczy przede wszystkim do 3tys obrotow.
I stad moje pytanie co by mozna wstawic w to miejsce (oczywiscie nie katalizator, moze zwykla rurke?) i czy moze konstrukcja samej strumienicy jakos wplywa na halas? Moja to taki standard, byc moze te ktore wygladaja jak katalizatory jakos wytlumiaja ten dzwiek...
Czekam na sensowne opinie
  
 
Cytat:
2006-08-14 01:44:16, Pepe_Es pisze:
"... zapytam o wydech..."


powinienem krzyknąć WYSZUKIWARKA ale ponieważ jak widzę nie widzisz nawet wątku tuż obok to podpowiem co warto poczytać :

coś o wydechu w espero co pomoże zrozumieć ..KLIK !

Mam nadzieję że jest sensownie ?

Co do wrażeń jazdy LPG / benzyna...nie ma odcięcia na LPG stąd tak może "ciągnąć" do oporu obrotomierza...natomiast na benzynie powinno odcinać ale dużo "wyżej"!
...reszta wrażeń może być subiektywna ...zeby było "sensownie" musiałbyś zrobić testy na hamowni

Nawiasem mówiąc ...absolutnie nie widzę tutaj powodu do zmartwienia ! (no chyba że na benzynce "kuleje")

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2006-08-14 02:26:38 ]
  
 
Cytat:
2006-08-14 01:44:16, Pepe_Es pisze:
Mam lepsze przyspieszenie na gazie niz na benzynie, do tego na benzynie przy 5tys obrotow praktycznie mnie odcina a na gazie dochodze spokojnie do 6tys.



Ja bym stawial na zbyt malo powietrza na benzynie. Albo (za)duza zwezka, albo zwezony dolot.

Ale nie martw sie, nie po to zaklada sie gaz zeby jezdzic na benzynie
  
 
A ja stawiam na padnieta pompe badz zapchany filtr, ogolnie za male cisniene paliwa.
  
 
moje espero odcialo pb na licznikowym 7000 obr/min, a na lpg wszedlem przez prypadaek na ok. 7500 - 8000 obr i nie odcielo ( piszek ok bo oczywiscie nasz obrotek jest do 7 tys a ja wyjechalalem poza skale )
  
 
Bo odcina odcinaaj wtryski a na lpg nie mialo by czego odciac w ogole to slsyzalem ze lepsze instalki sa takie co powyzej 6tysi same sie przelaczaja na bene wlasnie po to by nie przekrecic motoru
  
 
Ja mam taka (elpigaz leonardo ) ale wcale nie jest to takie mile kiedy przy wyprzedzaniu odetnie ci gaz , a zanim zalapie benzyna
masz chwile zawachania ; mozna przez to nie zdazyc , nie wspominajac juz o takiej sytuacji gdy niema benzyny i odpalasz
na gazie i analogicznie przelaczy na bene ktorej niema przy wyprzedzaniu - trzeba sie pilnowac .
Z dwojga zlego wolalbym przekrecic silnik niz zaliczyc czolowke;
przy najblizszej wizycie u gazownika poprrosze o przestawienie tego odciecia gazu na 7500 obrotow , na razie mam cos kolo 6000.
  
 
Cytat:
2006-08-15 00:24:26, Zzzz pisze:
Ja mam taka (elpigaz leonardo ) ale wcale nie jest to takie mile kiedy przy wyprzedzaniu odetnie ci gaz , a zanim zalapie benzyna masz chwile zawachania ; Z dwojga zlego wolalbym przekrecic silnik niz zaliczyc czolowke; przy najblizszej wizycie u gazownika poprrosze o przestawienie tego odciecia gazu na 7500 obrotow , na razie mam cos kolo 6000.



No, co Ty ?
Odetnij gaz przy 9000

A na powaznie - zmierz sobie przyspieszenie auta kiedy zmieniasz biegi przy np 5200, a kiedy zmieniasz przy tych nawet 6000
  
 
zalezy od umiejetnosci jazdy - nie mam automata a biegow nie przelaczam z wprawa kierowcy rajdowego (zreszta precyzja skrzyni espero pozostawia duzo do zyczenia) wiec strata z wcisniecia sprzegla i zmiany biegu jest wieksza niz z nie zmieniania przy obrotach najlepszych do tego .
  
 
Cytat:
a na lpg wszedlem przez prypadaek na ok. 7500 - 8000 obr


O żesz k...a
Mógłbyś nam bliżej opisać jak się Esperaczem wchodzi przez przypadek na 8000 obr./min.
Pzdr.
  
 
Cytat:
2006-08-14 11:17:33, Outcast pisze:
moje espero odcialo pb na licznikowym 7000 obr/min, a na lpg wszedlem przez prypadaek na ok. 7500 - 8000 obr i nie odcielo ( piszek ok bo oczywiscie nasz obrotek jest do 7 tys a ja wyjechalalem poza skale )


No Panowie....pierwsza prędkosć kosmiczna została osiągnięta
Teraz zapewne jeszcze chwila a osiągniemy prędkość światła

[ wiadomość edytowana przez: AsterixGal dnia 2006-08-15 20:02:11 ]
  
 
serio mowie, chcialem dac do odciecia i niestety zapomnialem ze przelaczone mam na lpg - i co najlepsze zadna uszczelka sie nie rozleciala i od tego czasu jakis tysiac kilometrow juz zrobilem
  
 
Prosimy każdego z tych panów o nietworzenie postów "Czemu żaczął żreć mi dużo oleju"
  
 
Cytat:
2006-08-15 19:59:19, AsterixGal pisze:
Teraz zapewne jeszcze chwila a osiągniemy prędkość światła [ wiadomość edytowana przez: AsterixGal dnia 2006-08-15 20:02:11 ]


No nie przesadzaj ale II prędkość kosmiczna napewno
  
 
Cytat:
2006-08-15 21:01:06, rysiu1 pisze:
No nie przesadzaj ale II prędkość kosmiczna napewno


Czyli orbitę Ziemi z cała pewnością można opuścić naszym Esperakiem ..... jest to wreszcie jakieś rozwiązanie problemu braku miejsca w Wiśle na topienie kolejnych Esperaków
  
 
DeeJay - i tu cie rozczaruje bo esperak juz nie raz widzial odciecie, ma juz 226 tys km i nie bierze oleju, od nowosci jezdzi na mobil 1 5w50