Nie ma odciecia na PB

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niby nie problem,ale jednak cos mnie zaciekawilo i sprawdzilem. Na gazie nie ma, to rozumiem, ale na PB krecilem ostatnio az wskazowka wyszla poza obrotomierz i nic, krecil sie dalej bez odciecia. Cy to auto nie ma czy cos jest zwalone?
  
 
Cytat:
2006-08-14 02:10:28, netpro pisze:
Niby nie problem,ale jednak cos mnie zaciekawilo i sprawdzilem. Na gazie nie ma, to rozumiem, ale na PB krecilem ostatnio az wskazowka wyszla poza obrotomierz i nic, krecil sie dalej bez odciecia. Cy to auto nie ma czy cos jest zwalone?

hmm ja kiedys chyba niechcacy wkrecilem sie na czerwone pole i zdajsie bylo...ale uwazaj tu byl taki jeden co probowal a potem sie dziwil ze silnik nie ma mocy dymi na czarno i w ogole nei chce jechac
  
 
Powiem, odcięcie jest przy 7 tyś obrotów na minutę.
  
 
U mnei tez jest przy 7tysiach czyli na koncu obrotalki.
  
 
Cytat:
2006-08-14 09:36:18, maskekk pisze:
U mnei tez jest przy 7tysiach czyli na koncu obrotalki.


Mi odcina przy 6 jak sie zaczyna czerwone pole;]
  
 
Niech mi tylko ktoś logicznie wytłumaczy, przedstawi wyniki lub jakikolwiek dowód na to, że podczas wyciskania z 1,5 16V ( seryjnego ) maksymalnego przyspieszenia jest sens kręcić silnik powyżej 5200-5300 obrotów Moc maksymalna uzyskiwana jest przy 4800 i wiadomo, że w niektórych silnikach warto trochę zawsze przekroczyć obroty maksymalnej mocy ( chociaż bardzo rzadko ) - i takie jest to Espero ( w Ledze np kompletnie nie ma sensu przekraczać chocby o milimetr na obrotomierzu 6000 - moc maksymalna 5800 ).

Jak ktoś dokręca to biedne 1,5 chociażby do 6000 pod obciążeniem to pierścienie pójdą w moment
  
 
a kto tu mówi o kręceniu pod obciążęniem.

u mnie odcięcie jest na PB przy coś 6500 - wyraźnie jest potem klank "WRC"
  
 
Cytat:
Niech mi tylko ktoś logicznie wytłumaczy, przedstawi wyniki lub jakikolwiek dowód na to, że podczas wyciskania z 1,5 16V ( seryjnego ) maksymalnego przyspieszenia jest sens kręcić silnik powyżej 5200-5300 obrotów Moc maksymalna uzyskiwana jest przy 4800 i wiadomo, że w niektórych silnikach warto trochę zawsze przekroczyć obroty maksymalnej mocy ( chociaż bardzo rzadko ) - i takie jest to Espero ( w Ledze np kompletnie nie ma sensu przekraczać chocby o milimetr na obrotomierzu 6000 - moc maksymalna 5800 ).

Jak ktoś dokręca to biedne 1,5 chociażby do 6000 pod obciążeniem to pierścienie pójdą w moment


tez sie nad tym zastanawiam...
qrde do glowy mi nie przyszlo zeby takie badziewie wogole testowac... no ale jak ktos lubi...
  
 
deejay wez pod uwage ze espera mialy moc max przy 4800 obr na min kilka lat temu.... teraz to tylko hamownia moze wykazac kiedy nalezy zmieniac biegi