Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2006-08-14 21:09:42 Witam.
Za jakies dwa tygodnie rozpoczynam remont mojego maluszka a raczej konkretna przebudowe. Autko ma sluzyc do KJS. Na razie staram sie stworzyc jakis plan dzialania i tu juz pojawia sie pierwsza rzecz ktora mnie meczy. Rocznik 1978 posiadal slaba wentylacje kokpitu i nie mial nawet wentylatora a w planach sa szyby z poliweglanu ktore nie beda sie otwierac wiec powstaje maly problem jak dostarczyc swieze powietrze do kokpitu. Pierwszy pomysl jaki przyszedl mi do glowy to dyskretne wloty powietrza gdzies pod przednim zderzakiem. Drugi bardziej odwazny to wlot na dachu. Co o tym sadzicie. Pomozcie mi rozwiazac ten dylemat. |
![]() L4rgo Fiat 126p Katowice | 2006-08-14 21:29:56 Budujesz do KJS? Najpierw odchudz tą rakiete z tych wszytkich naklejek z Targu potem pomorzemy ![]() ![]() |
ISO-lator F&F Sympatyk Fiat 126p x3 Tomaszów Maz. | 2006-08-14 21:31:08 Co do wietrzenia kabiny to wlot na dachu bedzie wyladał dużo lepiej i na lato wywal mieszalnik powietrza, pomoże w dóżym stopniu. |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2006-08-14 21:32:48 Lakier bedzie zdarty do golej blchy jak napisalem do piero za dwa tygodnie zaczne nad nim pracowac a na razie staram sie ulorzyc sobie wszystko w glowie |
![]() mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-08-14 21:35:16 wlot bedzie spoko, HNT robil kiedys takie z laminatu zdaje sie |
![]() L4rgo Fiat 126p Katowice | 2006-08-14 21:37:23 według mnie wlot na dachu jest ok ![]() |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2006-08-14 21:40:35 Lepszy bedzie wyzszy a waski czy szeroki a jak najbardziej plaski
macie jakies namiary na gotowe wloty czy lepiej zrobic samemu z zywicy |
![]() L4rgo Fiat 126p Katowice | 2006-08-14 21:42:06 Szeroki i płaski ![]() ![]() |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2006-08-14 21:55:46 Mam dwa silniki z el i troche starsz w ktory lepiej zainwestowac
ten z el ma ciekawsza glowice tylko martwi mnie regulacja zaplonu czy da sie do el podlaczc taki regulator zaplonu z mozliwoscia regulacji w kokpicie nie wiem jak to sie fachowo nazywa ale moj kumpel cos takiego ma |
![]() L4rgo Fiat 126p Katowice | 2006-08-14 21:59:14 Przełącznik sie zwie..... Czarownik Czarownik zepsuć mi sie pokrętło od zapłonu....... ![]() ![]() |
![]() L4rgo Fiat 126p Katowice | 2006-08-14 22:00:23 Dobra ide dalej pić ![]() ![]() ![]() |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2006-08-14 22:02:05 no kupujesz kropelke i sklejasz.
SPOOOOKO. |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-08-14 22:44:37 w/g mnie schemat jest prosty: wypruj wszystko, wyspawaj bude, dlubnij silnik, kup klatkę i wlóż wszystko do kupy. Albo przeglądnij ogloszenia i poszukaj jakiejś fajnej madafaki za rozsądną cenę (bo mówiąc szczeże to budowa sporo Cię wyniesie jeśli chcesz mieć wszystko profi) |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2006-08-14 22:49:12 o zakupie czegokolwiek nie ma mowy. wiem ze moze bylo by i latwiej ale ze wzgledu na sentyment do tego auta chodzbym mial sprzedac drugie to go zrobie a pozatym jak na razie na brak srodkow finansowych nie narzekam dlatego puki co chce je madrze zainwestowac |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-08-14 23:22:08 kurde takie tematy sa najlepsze ![]() tu przykład ![]() "panowie mam pieniądze mam malucha rocznik 80 i chce go zrobic na kjs'y co polecacie wiem że można przerobic silnik odchudzic alternator i takie tam jak naprzykład dąć inne dysze do głowicy co by więcej mieszanki sie dostawało tylko nie wiem jak sie za to zabrać ![]() ehhh... jak byś był na tyle sprytny skorzystał byś z wyszukiwarki bądź ze strony http://www.126fan.pl/ i byś znalazł co potrzebujesz ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-08-14 23:24:22 Wlot n dachu jezeli nie bedzie zbyt hmmm ekstremalny ![]() 1)zmniejszenie wagi wywalasz dywaniki, wygluszenie zdzierasz te maty bitumiczne z podlogi, wywalasz polke nad silnikiem, wywalasz oczywiscie kanapy, zmiana tylnego i tylnych bocznych okien na poliweglan (plexi mniej trwale) ewentualnie zmiana maski/klapy na odpowiednik z laminatu. 2) bezpieczenstwo wspawujesz klatke ( do tego obspawaj przy okazji newralgiczne punkty karoserii - wzmocnij kielichy amortyzatorow etc) 2 kubly pasy szelkowe. 3)zawias wiadomo - tyl obnizasz przez uciecie/ dogiecie sprezyn (nie polecam tylko uciecia) mozna wstawic jakies sprezyny od trucka czy cos, przod sklepujesz resor u kowala (polecam dodac jedno pioro ale z malucha a nie od zuka) - ustaw zawias tak jak tobie odpowiada. Amory - albo utwardzasz seryjne albo kupujesz bile(lepsze rozwiazanie - duzo lepsze) 4) silnik wiadomo - robisz sam lub kupujesz. silnik od el'a tez jest ok da sie regulowac zaplon. |
![]() nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-08-15 07:29:56 Nie jestem ekspertem, są tu ludzie którzy na maluchach zjedli zęby, ścigają się nimi od zawsze i ścigać będą jeszcze długo.
Tym niemniej przedstawie swoje zdanie: Ja bym zaczął od zawieszenia. Porządne amortyzatory i optymalna wysokość. Następna sprawa to Twoja pozycja za kierownicą - dobry fotel! (+ ew. pasy szelkowe) Ustawiasz sobie tak fotel żeby wygodnie było na nogi, a potem dorabiasz do kierownicy nabę tak długą żeby wygodnie się kręciło. Zacznij od podstaw które pomogą Ci w jeździe, a nie od tego żeby auto wyglądało jak startujące w KJS. No chyba że robisz auto w STYLU RAJDOWYM i na tym to ma tylko polegać ![]() Jeśli auto jest stare i zwichrowane to trzeba pewnie obspawać blachy, a wcześniej część ich wymienić. Klatka... klatka jest dla bezpieczeństwa niby, ale moim zdaniem jak wydzwonisz porządnie to przysporzysz tylko strażakom więcej roboty żeby Cię wycieli. Żeby klatka miała sens musi być profesjonalna, bo inaczej przy małej stłuczce zabijesz się waląc głową w pękniętą jej część. Poza tym klatka to dodatkowe 35-50 kg. A skoro wrzucasz plastikowe szybki to pewnie zależy Ci też na wadze, nie? Co do parowania szyb... nie myślałeś o dmuchawie? ![]() ![]() A w ogóle najprościej jest kupić zrobionego malucha... taniej, szybciej i mniej stresów jak potem próbujesz sprzedać i wiesz jak bardzo musisz zejść z ceny żeby ktoś kupił to co hodowałeś przez x lat i pakowałeś wszystkie pieniądze jakie były....... edit: a co do silnika to obydwa sa do dupy. Ja sie za bardzo nie znam, mam elegantowski z nanoplexem, zaplon ustawiony fabrycznie i jezdze. nie mam stukowego, nie mam za duzo mocy, ale i tak jej w pelni nie wykorzystuje - pomysl czy potrzeba od razu miec dlubniety ostro silnik ktory bedzie palil sto na sto czy moze slabszy, ale taki co dluzej pojezdzi [ wiadomość edytowana przez: nds dnia 2006-08-15 09:24:11 ] |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-08-15 10:56:30 Po pierwsze nadwozie. Nie ma sensu robić zawiasu do nie zrobionej budy,bo co z tegoże bedzie profi zawias jak na pierwszej dziurze/hopie urwie się mocowanie amora, resora albo wachacz wbije się do bagażnika ??
|
![]() nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-08-15 11:03:49 ja mam nieobspawana i nic sie nie dzieje. rok 95. jak sie cos stanie to sie obspawa ![]() |