MotoNews.pl
9 Klekot po wymianie uszczelki pod głowicą (156039/0)
  

Klekot po wymianie uszczelki pod głowicą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Wymieniłem uszczelke pod głowicą, a przy okazji wycisnąłem olej z popychaczy zaworów i zamontowałem nowe uszczelniacze.
Niestety jak dzisiaj pierwszy raz odpaliłem silnik, żeby odpowietrzyć układ chłodzenia, to silnik strasznie klekotał.
Nie doprowadziłem do nagrzania silnika bo ten klekot strasznie mnie wkurzał, więc odrazu przybiegłem do kompa i napisałem tego posta.
Silnik chodził około 2 minuty i klekot nie ustawał.
Dla ścisłości dodam, że zalałem silnik olejem catrol GTX magnatec 10W-40.
czy to klekotanie jest normalne do jakiegoś czasu po wymianie uszczelki?? czy wkońcu silnik ucichnie??
  
 
Klekoczą popychacze, układają się po tym jak wycisnąłeś z nich olej, niech motor sobie pochodzi klekot powinien ustapić, jeśli nie to popychacze do wymiany


[ wiadomość edytowana przez: kornat dnia 2006-08-16 15:42:08 ]
  
 
powiem ci ze ja wymieniłem olej na elfa i tragedia klekotały mi zawory przez około 3 kilometry myslałem ze mi sie silnik kończy zmieniłem na lotosa i jak reka odjął
  
 
Cytat:
2006-08-16 20:37:52, seba27 pisze:
powiem ci ze ja wymieniłem olej na elfa i tragedia klekotały mi zawory przez około 3 kilometry myslałem ze mi sie silnik kończy zmieniłem na lotosa i jak reka odjął




jaki z tego morał ? TYLKO LOTOS NIE ELF I CASTROL
  
 
no to mam nadzieje, że ustanie ten klekot.
mam jeszce jeden problem. Ciągle wydobywają mi się spaliny spomiędzy kolektora a głowicy, co chwila wskakuje pod samochód i dokręcam te zasrane śrubki, mam już całe ręce pocharatane. A te spaliny nadal lecą. Co mam z tym zrobić??
  
 
A wymieniałeś uszczelkę pod kolektorem na nową jak nie to wymień.
  
 
Witam - 10W/40 to jest półsyntetyk a przed ywmianą jaki miałeś? i ile ma twój silnik przejechane , bo jak masz ponad 100-tys to ja bym ci proponował mineralny , Wlanie takiego jak ty wlałeś oleju do swojego(podad 100-tys) może spowodować że silnik się tak jakby wypłucze i zacznie stukać.
  
 
a jak rozzad czy napewno dobrze zalozyles
  
 
a jak rozzad czy napewno dobrze zalozyles
  
 
jezeli chcesz zameczyc silnik to lej dalej magnateca. zadnego castrola. u mnie zabil on pierscionki przez 30.000 km. [toyota corolla 1.4 vvti r.2000 ]
  
 
Cytat:
2006-08-25 18:53:01, el_comendanto pisze:
jezeli chcesz zameczyc silnik to lej dalej magnateca. zadnego castrola. u mnie zabil on pierscionki przez 30.000 km. [toyota corolla 1.4 vvti r.2000 ]



Leje jezdze zadnych problemów...
  
 
Cytat:
2006-08-25 18:53:01, el_comendanto pisze:
jezeli chcesz zameczyc silnik to lej dalej magnateca. zadnego castrola. u mnie zabil on pierscionki przez 30.000 km. [toyota corolla 1.4 vvti r.2000 ]

to nie dlatego sie tak stało tylko dlatego że toyota to nie japan car
  
 
Cytat:
2006-08-17 19:49:47, kornat pisze:
A wymieniałeś uszczelkę pod kolektorem na nową jak nie to wymień.



A co ma do tego uszczelka pod kolektorem wydechowym.