Bardzo głupie pytanie ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przepraszam że pytam o takie sprawy ale na forum nie znalazłem odpowiedzi (co prawdę mówiąc mnie nie dziwi bo pytania są dosyć durne)

Kupiłem zestaw U520 z anteną Hustler.
Jak przylutować przewody od zasilania radia do wtyczki do zapalniczki(który gdzie?), jestem laikiem i nie chciałbym czegoś zepsuć.
Drugie pytanie: Bat od anteny nie chce wejść do uchwytu. Blokuje się na wysokości śruby regulacyjnej (pewnie jakiś zadzior jest w srodku) czy mogę go lekko zeszlifować papierem sciernym?
  
 
1. W każdej zapalniczce "+" jest na wewnętrznym bolcu a "-" (masa) na bocznych blaszkach. Czerwony przewód to "+" a czarny lub czarno-czerwony to masa.

2. Nie miałem nigdy w ręku Hustlera ale na ogół żeby włożyć bat trzeba na początku odkręcić śrubkę/ki mocujące. Najczęściej do tego jest w zestawie klucz ampulowy.
  
 
1. dzięki.
2. No właśnie, chyba jak robili otwory pod te śrubki to nie przeszlifowali tego w środku bo nawet jak wykęce obie imbusem, to bat sie zatrzymuje na poziomie tej dolnej :/ I tak się zastanawiam czy jak zeszlifuję trochę antene na dole żeby miała troszkę mniejszą srednicę, to czy to nie wpłynie na odbiór. Bo tego uchwytu raczej nie jestem w stanie przeszlifować w środku
  
 
Wiertło o odpowiedniej średnicy powinno pomóc.
  
 
he, he że też na to nie wpadłem Kombinowałem skąd wytrzasnąć taki mały pilniczek Dzięki piękne
  
 
i jeszcze ostatnie pytanie skoro już Cię męczę: Cb kupiłem do innego samochodu, ale chciałbym je sprawdzić czy działa w tym co mam teraz . Czy jak sie podepne pod aku (+do + i -do -) a do radia podlączę niezestrojoną magnesówkę to mogę uszkodzić radio. Próbowałem coś znaleźć na forum ale wyczytałem tylko że jak dłużej przytrzymam nadawanie z niezestrojoną anteną to mogę przepalić "końcówkę mocy" Czy mam przez to rozumieć że dopuki będę testował odbiór to nic mi nie grozi???