Hmm...
10tys km to wina po niekad fatalnego polskiego paliwa i glownie zawartosci siarki w nim.
Problem dotyczy skomplikowanego systemu oczyszczania spalin.
Z tego co sie czyta auta z katalizatorem DPNR (DISEL PARTICLE NOX REDUCTION) byly polaczeniem filtra czasteczek stalych i kata nie ciesza sie powodzeniem i braniem w POlsce ( z tego co sie orientuje silniki te nie byly oferowane w Polsce przez toyote dlatego ze....wymagaja paliwa wysokiej jakosci o baaarzo malej zawartosci sierki) a takliego paliwa w polsce nie uswiadczysz.
nie dziwi mnie ze usterka wyszla po 10tys km to wina paliwa, kiedys robili test AVE w chyba auto-swieciei pisali o tym problemie ale im przytrafila sie ona przy przebiegu ok. 80tys km. Prawdopodobnie test przeprowadzali w Niemczech czy Austrii i dlatego taka roznica w przebiegu.
W tescie auto-swiatu wystarczylo czyszczenie przewodow czujnikow systemu DPNR, toyota o tym pisala kiedys ze czyszczenie systemu oraz przeprowadzenie regeneracji u przedstawisciela toyoty pokryje włąsnie Toyota.
W D-CAT cos modyfikowali, zwiekszali pojemnosc systemu DPNR zeby lepiej dzialal w extremalnych warunkach.
AAaa znalazlem pisali o tym w lipcowym numerze o ile pamietam albo w czerwcowym.
pozdrawiam
ps. jak masz kase to lej bezsiarkowy ON
