Szarpie, falujące obroty, brak mocy...>

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od jakiegoś czasu mam poważny problem, jak rano odpalam samochód to strasznie falują mi obroty od 2500 do zera(poprostu sobie gaśnie), czasami nawet przy normalnej jeździe potrafi sobie raptem utrzymywać np.2000obr i dopiero po wyłączeniu i ponownym włączeniu obr.wracają do normy, pozatym samochód ma jakieś "dziury"w mocy, kiepsko przyspiesza (już nawet polonezy zaczynają mnie brać na światłach. Myślę że to może być wina filtra paliwa, ale chciałbym zasięgnąć waszej opini.
  
 
Witam!!

Zobacz czujnik przy termostacie czy styki niesa zasniedziałe. Miałem cos takiego i obroty mi falowały auto poprostu głupiało i myslało że ma chodzic na saniu lub wogóle go nie miało. Jeszcze bym sprawdził czy niejest zapchana lub nieszczelna odma pomiędzy blokiem a głowica tez powoduje takie objawy
  
 
miałem identyko, okazało się że krokowiec niedziała już. Wymieniłem i jest gicior. Tylko nie kupuj krokowców z allegro, bo wadliwie działają.
  
 
Witajcie drodzy koledzy mam te same objawy nierówne obr spadki mocy szarpanie powiedzcie mi czy wspomniany "krokowiec" to silnik krokowy gdzie jest i jak się go wymienia???
  
 
Cytat:
2007-03-11 19:34:06, Vincynt pisze:
Witajcie drodzy koledzy mam te same objawy nierówne obr spadki mocy szarpanie powiedzcie mi czy wspomniany "krokowiec" to silnik krokowy gdzie jest i jak się go wymienia???



Krokowca masz na stronie głównej "czyszczenie krowca na przykładzie 1,3"