Za wysokie obroty i za wolno jedzie :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanko do klubowiczów, a mianowicie w moim 2,5 TD przy obrotach 4000 na V biegu jadę 125 km/h a mój znajomy z tym samym silnikiem 160 km/h. Najlepiej to widać na biegu II wskazówki powinny iść równo i tak jest u znajomego czyli przy 4000 jedzie 60km/h a umnie 48km/h. A jak jest u WAS??? lub czego może to być przyczyna
  
 
..a kółka może masz jakies inne
  
 
205/65/15 - takie jak powinny być
  
 
sprzęgło?
albo inaczej zestopniowana skrzynia
  
 
Mam nadzieję zę jechałeś obok niego łeb w łeb i porównałeś wskazania.
Skrzynia od 2.0 a dyfer od karetki ( przełożenie 4.22 a nie 3.?
  
 
Cytat:
2006-08-21 14:20:56, Scooby pisze:
Skrzynia od 2.0 a dyfer od karetki ( przełożenie 4.22 a nie 3.?



Nie bardzo rozumiem
  
 
Może ktoś licznik rozgrzebywał i wskazówke źle wsadził jak składał...
  
 
Cytat:
2006-08-21 14:45:00, nigga2001 pisze:
Nie bardzo rozumiem


No to ciężko będzie.

Pomiar=Licznik->skrzynia>dyfer->gumki - zależności pomiędzy dają wynik
  
 
w karetkach dyfer miał przełożenie 4.22 a normalnie 3.7 do 3.9 jeśli dobrze pamiętam. W EPC jest podane.
A teraz takie coś, jeśli się myle to poprawcie proszę.
W TD silnik jest BMW więc i obudowa skrzyni jest inna, ale tylko ta część osłaniająca sprzęgło, natomiast reszta jest taka sama. Można wymienić jedną część i wtedy masz przełożenia od benzyny!!! w dieslu
  
 
O ile dobrze pamiętam to ropniaki/automaty miały też mosty 3,45.

A tak na marginesie to o co chodzi?
Najlepiej jak pojedziecie obok siebie i wtedy sprawdzcie.
  
 
właśnie zakończyliśmy test jechaliśmy razem 60km/h na II biegu. U znajomego 3500 obrotów, a u mnie 4400. Wskazówka napewno dobrze siedzi bo na biegu jałowym mam około 800 obrotów.

[ wiadomość edytowana przez: nigga2001 dnia 2006-08-21 20:43:45 ]
  
 
Spoko o ile się nie mylę kolega ma most 3,45
A ty? masz bardzo małe kółka .
Podaj rozmiar tylnej opony swój o kolegi.
Skrzynie obie manuale?
  
 
mam takie opony jak napisałem wcześniej i kolega też (205/65/15) obie skrzynie manualne.
  
 
Jedyne rozsądne rozwiązanie
to kolega ma most 3,45 ty 4,22.
Ale nie martw się powienienś odciąć 5 bieg .
No i chyba jesteś szybszy od kolegi?
  
 
Jak sie tobie bardzo nie podoba ten dyferek i jest rzeczywiscie 4,22 to moge go od Ciebie odkupic
  
 
nie wiem jaki jest dyferek, ale zastanówcie się jeżeli przy większych obrotach jadę wolniej to kto jedzie szybciej?? własnie w tym problem że ciężko mi się rozpędzić do 200 a koledze nie. To samo przy ruszaniu mam 6000 obrotow a koła się nie zwijają
  
 
Sorki za wciecie ale to w sumie temat o dyfrach, od dluuuzszego czasu zastanawiam sie nad tym oto wynalazkiem :
http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catalogue/e164_t-trax.html

i zastanawiam sie czy to podejdzie do bestii ??

P.S.
Masz poprostu skrzynie od Diesla, a dyer do jakiegos bedzyniaka innej pocji nie widze.
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: szefer dnia 2006-08-21 23:06:28 ]
  
 
Cytat:
2006-08-21 22:27:08, nigga2001 pisze:
6000 obrotow a koła się nie zwijają



Niech ktos napisze jakie jest odcięcie w TD.
Bo chyba masz cos grubo namieszane w aucie.
  
 
Cytat:
2006-08-22 08:21:30, PiotrS pisze:
Niech ktos napisze jakie jest odcięcie w TD. Bo chyba masz cos grubo namieszane w aucie.



Około 4900-5000 tys (sprawdzone niejednokrotnie)
  
 
Ksiazka mowi 5150 obr/min