Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() baryla_wroclaw reanault clio 1.8 16 ... wrocław | 2006-08-22 00:22:03 heh biesz seiczento bo do tego swifta ja sie przymierzam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-08-22 08:39:54 SC bądź CC N0. No chyba że masz duże zaplecze finansowe |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2006-08-22 08:50:15
normalnie nie mogę;/ |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-08-22 08:52:02 ortografia mnie powaliła ![]() |
![]() wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-08-22 09:02:36 chyba sie zdecyduje na swifta bo tak czy siak nie przejade wiecej jak kilka eliminacji w roku ze wzgledu na brak czasu, bardziej chodzi o frajde a taki swift daje rade ![]() |
![]() mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-08-22 09:27:44 swift i tylko swift, sei byl bity z przodu i w ogole sie ciezko go serwisuje bo jest maly i w srodku strasznie ciasno, a swifcik wyglada na 5 z plusem |
profil-usunięty | 2006-08-22 10:07:33 Zastanów się czy cię stać.
Swift to jakies 4 - 5 tys na każdąeliminacje pzmot. Seicento to 3,5 - 4 tys na jedną eliminacje. Nie licz na to że kupisz auto i bedziesz za grosze startował. Z wpisowym sezon to minimum 30 tys - takie naprawde minimum. Nie licze stroju itp. |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2006-08-22 10:12:59 Skad Ci sie cena wziela za seja 9 tysi? To Twoja wydumka?? |
![]() wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-08-22 11:54:13 Czemu 9 tysiecy? To nie moja wydumka tylko cena jest 10-11 do negocjacji takze pewnie mozna cos zbic. Podobnie jest ze Swiftem.
A co do kosztow PZMOT. Skad wziales te ceny? Z praktycznego doswiadczenia wiem ze eliminacje PZMOT maksymalnie ciac koszty i mozna pojechac CC za 1700zl. Wpisowe 1000zl, 700 zl na reszte. Jakie sa koszty? Naprawde nie zamierzam jechac calego sezonu PZMOT czy walczyc o generalki bo nie mam na to czasu. Natomiast pojechac raz na kilka miesiecy to chyba az taki wielki wydatek nie jest oprocz opon jesli auto jest juz przygotowane. |
![]() Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2006-08-22 12:38:37 Ja polecam swifta. Jeżeli silnik jest w dobrym stanie to długo pozyje. No i 101 KM i 760kg zapewnia naprawde fajne osiągi. Ogolnie silnik i przod samochodu jest bardzo lekki wiec na mokrym są spore problemy z trakcją. Na 3 biegu po wcisnięciu gazu w podłoge na mokrym asfalcie potrafi zerwac przyczepność. Samochod zaczyna ciągnać od okolo 3.5tyś a od 4.5tys jest wrażenie jak by sie jakas turbina zalączała.
Jeżeli chodzi o częsci to są drogie ale trwałe i rzadko się coś wymienia. Słabym punktem suzuki jest blacha. Podłoga, progi strasznie lecą. |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2006-08-22 12:49:24 jak za 10-11 jest ten sej i ma nawet gassniczy to pewnie szrot to jest niezly i bym nie dotykal... |
profil-usunięty | 2006-08-22 12:59:16 Wojtaz a gdzie opony ??
Nocleg ?? klocki hamulcowe , płyny itp - troche czesci zapasowych trzeba miec - nie ma tak dobrze ze wszystko bedzie działac a nic sie nie zepsuje. |
![]() wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-08-22 13:06:20 Ty mowisz o profesjonalnym starcie. A mi chodzi o to zeby pojechac rajd raczej bez serwisu, opony to wiadomo pewnie Potenzy (sa nawet w komplecie, jak nie to sie kupi). A jak cos sie zepsuje to koniec rajdu i tyle... Jakie plyny czy klocki, mowisz ze co etap wymieniac?
Mam znajomych co jezdza CC w pzmot i wlasnie sobie tak radza, nawet na kolach jezdza na sam rajd przez pol polski. generalnie jade po tego swifta ![]() |
profil-usunięty | 2006-08-22 14:05:46 Mówie ze startujac takim swiftem przydałoby się mieć jedną skrzynie w zapasie,
Komplet dobrych opon na szuter i drugi na asfalt. I troche czesci które zwykle padają. To co mówisz jest trochę bez sensu |
![]() Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2006-08-22 14:41:01 ja sie na tym nie znam ale rownierz bym brał swifta ![]() ![]() ![]() |
![]() wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-08-22 16:18:00
dlaczego bez sensu? czy uwazasz ze w pzmot moga jezdzic tylko zawodowcy? |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-08-22 18:44:38 Ja się nie znam ale lepszy swift chociażby ze względu na osiągi. Ciężko go było dojechać foką ![]() Jeśli chodzi o silniki to wkońcu japończyk więc nie powinno być problemów. Jeśli chodzi o blachy to wiadomo zależy gdzie i w jakich warunach będzie garażowane, bo z tego co piszesz nie będziesz nim pomykał na każdej el więc nie powinno być z nim problemów. Z drugiej strony ceny części- no w porównaniu do seia jest różnica ale trzeba liczyć na to co by się nie psuło ![]() |
![]() speed555 F&F Sympatyk Seicento Sporting, 1 ... Tarnów | 2006-08-22 19:06:08 ale przeciez sam start to mało ... a treningi?? zajedz skrzynie w swifcie to zobaczysz jaki problem kupic... |
![]() cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-08-22 20:18:36 trzeba miec zrodlo, jak sie trafi to mozna wszystko kupic. ![]() |