[126] swap 1,0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema Furiaci!!
Chciałbym Wam przedstawić mojego kaszla. Na początku chce tylko wyjaśnić, że ze względu na bardzo słaby net :/:/ foty wstawi Piter, któremu w tym miejscu dziękuje . Na początek trochę historii. Wiadomo jest to fiat 126p rocznik 1984r. od początku w mojej rodzinie mam nawet fakture jak dziadek go kupował w 1984r. Wyjechał z salonu w kolorze „ceglastym” jakiś czas temu dziadkowie zdecydowali się przemalować go na czerwień. Aktualnie ja jestem jego posiadaczem. Dobra koniec gadania pora na szczegóły. Wsadzony jest tam silnik 1108 z punto, chłodnica z uno 1,0; tarcze hamulcowe z CC z przodu, z tyłu tłoczki przednie wsadzone, resor sklepany na 10 cm + wyjęta 1 laga, 4 * Bilstein żółty, z tyłu docięte i dogięte sprężyny z poloneza trucka, cała buda jest obspawana. W środku kubeł Bimarco + zestaw wskaźników ładowskich + standardowo sportowy kierat, na zamontowanie czeka drugi kubeł Bimarco + 4-ro punktowe pasy Sabelta. Felgi rekinki na nie opony Continental Sport 175/50/13 ze wzmacnianym rantem. W planach jest oczywiście klatka, której nie potrafie nigdzie dostać :/, klapy laminowane od HNT które już mam w garażu czekają na montaż, oraz góra z 1,2 + sportowy wałek + odpowiedni do tego komp aha no i szyby poliwęglanowe.Na koniec Chciałbym przede wszystkim podziękować Kazie za przeróbke, naprawde polecam www.autogaragas.pl . To na tyle za niedługo kolejne foty Pozdrawiam i proszę o komentarze.


[ wiadomość edytowana przez: Spawn_ad dnia 2007-01-04 21:32:16 ]
  
 

















[ wiadomość edytowana przez: piter_s1 dnia 2006-08-25 19:08:58 ]
  
 
no fajny
  
 
bardzo mi sie podoba! daj piter jeszcze jakas fote komory silnika
Super sie prezentuja ze soba wasze kaszle !
  
 
super....

na tych zdjeciach wygladaja jak takie zabaweczki heheh
  
 
a mnie to juz nie zaprosza na sesje zdjeciowa
 
 
Bardzo ladnieobydwa wygladaja. Nie zastanawiales sie nad zamiana kol w obydwoch? Jeden sprawia wrazenie za waskiego, drugi zbyt szerokiego. Szczegolnie na tej focie:

  
 
fajny! no i zrobiony u profesjonalistów. Troche tylko mi sie niepodoba wlot ala "gargas" na chlodnice, mysle ze ten drugi wyciety pas niebyl potrzebny.

pytanka - ile ci pali? jak skrzynia i zabieraki? ile do 100 ile max
  
 
Cytat:
2006-08-25 20:08:46, comar pisze:
a mnie to juz nie zaprosza na sesje zdjeciowa



bos niebieski
  
 
Ano ładniutki swapik, aczkolwiek troche rażą mnie błotochrony, koncówka wydechu( za bardzo wystaje jak na mój gust) no i kółka troche już oklepane... ale z tego co widze auto zrobione z głowa i to sie ceni
  
 
Cytat:
2006-08-25 20:29:10, rallyman pisze:
bos niebieski



ale z rószofym serduszkiem
 
 
Tak jak poprzednicy powiem, że fajna furka Dodaj prawe lusterko bo wygląda, że coś mu brakuje
  
 
dla mnie bajerka ino troszkę tył za wysoko dobre foteksy.
  
 
Cytat:
2006-08-25 20:17:43, Pat_kdb pisze:
fajny! no i zrobiony u profesjonalistów. Troche tylko mi sie niepodoba wlot ala "gargas" na chlodnice, mysle ze ten drugi wyciety pas niebyl potrzebny. pytanka - ile ci pali? jak skrzynia i zabieraki? ile do 100 ile max


Więc tak wlot jest dobry z tego względu że nie grzeje mi się ani troche , hmmm pali w zależności od nogi zależy od 7 do 13 szczerze to poprostu leje kiedy rezerwa się pali, skrzynia od nowości czyli od 84 nie była zmieniana od marca jest 1,1 i nawet nie jęczy a pałuje nie ma co się oszukiwać ostro, jak narazie tylko raz poprzecinało mi śruby w przegubach tak wszystko ok ile do 100 w przedziale 10-11 sek. aktualnie może być ciut lepiej bo wypalone są wygluszenia itp. wybebeszony ogólnie jest, jak jeszcze zamontuje klapy i poliwęglany to wtedy zmierze a max nie miałem okazjii sprawdzić choć raz leciałem że było poza zakresem także ciężko powiedzieć Pozdro!!
  
 
a wymieniasz profilaktycznie zabieraki?czy caly czas na tych samych smigasz?
  
 
Tzn. raz były wymieniane razem z przegubami co mi te śruby poprzecinało, Eskiler z tym zawiasem mam od początku straszne problemy resor sklepany na maxa a on dalej jak do rajdu Paryż - Dakar, narazie jest tak, jak przód siądzie to i tył będzie niżej bo to nie problem ; GR23513K mam zamiar dać prawe tylko nie ma tam wywiertów na nie i przez to troche mam opóźnienie , co do wydechu to powiem tylko tak brzmi jak dla mnie zaaaaaaaaarombiście a koła te są przeznaczone na zimówki a na lato alpinki, ale narazie nie widziałem żadnej oferty. Za wąsko tylnie koła wystają około 2 cm poza obrys i przez to mam drobne kłopoty wiadomo z kim pozdro!!
P.S. Wyjeżdzam na jeden dzień także odpowiedzi na pytania jak będą udziele w niedziele Pozdro!!
  
 
Fajny swap narazie moge tylko pozazdroscic

tak jak wspomniales z zewnatrz przydadza sie inne felgi,, alpinki na bialo beda ok no i wieksza gleba
  
 
fajnie z emasz slopa na starych blachach
  
 
od dzisiaj mija Michałowi wszystko, OC przegląd jak tego dzisiaj nie załatwił to pojeżdżone, od miesiąca robią mu problemy z rejestracją, a właściwie z opinią której cały czas nie chcą wystawić bo ciągle coś nie tak... poeeeby
  
 
Fura wypasna!! Ładny i tez pewnie nalezycie sie odpycha

Swoja droga on mi przypadl do gusty z takim zawiasem jaki jest,jedynie tyl o 2cm by mozna obnizyc.Jeden z nielicznych autek podobajacych mi sie z wyzszym zawiasem,wkoncu niewszystko musi isc na glebe


[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2006-08-27 09:59:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2006-08-27 10:00:50 ]