[K]kupie silnik z 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! poszukuje silnika w dobrym stanie technicznym, nie wymagający remontu, może być bez głowicy, oczywiście w przystępnej cenie



[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2006-08-28 12:54:17 ]
[ powód edycji: K!! ]
  
 
jaka cena jest dla ciebie przystępna?
Mam silnik który wg poprzedniego właściciela jest po remoncie (sam go ne odpalałem, więc nie wiem jak chodzi), głowica jest niedokręcona więc można go dokładnie obejrzeć

odbiór osobisty - Kraków
  
 
A dlaczego decyzja o zakupie nowego?

Sorry za OT
  
 
mam 2 silniki:

1- silnik na chodzie, ale pół roku stał wyciągniąty z auta, oecnie brak w nim alternatora, tłumika i blachy z termostatem, reszta - wszystko jest. poprzedni własciciel skasował sobie przód w maluszku i silnik mu stał ale nowej budy sie nie doczekał- zimą zrobił kapitalke , nie widac wycieków.
cena- 50zł, odbiór osobisty

2- mój silnik na wałku IRECO 4, głowica -3mm, podcięcia na tłokach, poprawionydolot, obrobiona głowica, szpilki na obejmy przy tłumiku o numer gróbsze, itd. maluch na nim fajnie śmiga, w cywilnej jeżdzie jest bardzo ekonomiczny i jednoczesnie dosc mocny na gazniku zestrojonym tak jak teraz jest w aucie, mozna wrzucic dysze główną paliwa 130 i brede - maluch smiga jak złoto, silnik nigdynie zawiódł, przebieg po remoncie generalnym - 40000, w 2005 przejechał kilka KJS w tym roku raczej oszczednie uzywany, na razie zamontowany w moim autku, ale ze 900 buduje to 650 mi niepotrzebne
cena jaka mnie interesuje to 300pln silnik gotowy do wsadzxenia i jezdzenia, odbiór osobisty z Orzesza
pozdro!
  
 
no właśnie mam dylemat,bo kupiłem wałek 385 ze szklankami i chciałem coś na nim składać, no i albo go sprzedac i kupic caly silnik po przeróbkach,albo cos na mi skladac?
  
 
no więc jak widzisz mam wszystko co Ci potrzebne
wałek IRECO 4 to bardzo podobnywałek do 385, silnik zrobiony, jesli kiedys sie skonczy to na jego bazie mozesz zbudowac nowy silnik, natomiast jesli chcesz od razu cos budowac to proponuje ten seryjny za 50pln, tylko blache z termostatem wrzucisz, tłumik, i altek no i skladasz silnik- oczywiscie jesli chcesz cos budowac to najlepej na nowych czesciach- a wiec wiadomo tłoki cylindry, wał korbowy(najlepiej z bisa, lepiej wywazony), 2 głowne panewki, kpl panewek na korbowody, same korbowody (niekoniecznie)
wszystkie uszczelki, no i obróbka głowicy ...
  
 
co w tym silniku standardowym było robione przez właściciela?
  
 
z tego co mówił to zmieniał góre (cylindry, pierscienie tłoki sworznie tłokowe, rozrzad itp) nie wiem czy zmieniał panewki, w sumie nie zaglądałem do niego, ale nabyłem go zeby robic z niego mocne 650, jednak plany sie zmieniły-(903ccm bedzie) brakujące el. poszły do mojego silnika.
  
 
kiedy mozna wpasc go obadac i gdzie? bo do mikolowa wiem jak trafić, ale do orzesza juz nie bardzo;P jak jest po kapitalnym remoncie to wstepnie bym był zainteresowany