Złamany kluczyk w stacyjce

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Mam problem natury erotycznej ..Otóż złamał mi się kluczyk w stacyjce i nie wiem jak zdjąć tą metalową obejmę z kolumny kierownicy (bo tam są jakieś 2 nity), żeby wymienić stacyjkę na nową bez odkręcania koła kierownicy. Proszę o pomoc.



Pozdrawiam, mabe
  
 
Tam są śruby. Jednorazowe z ukręcalnym łbem.
Trzeba je odkręcić.
  
 
Cytat:
2006-08-29 11:15:11, mabe86 pisze:
Mam problem natury erotycznej ..Otóż złamał mi się kluczyk w stacyjce i nie wiem jak zdjąć tą metalową obejmę z kolumny kierownicy (bo tam są jakieś 2 nity), żeby wymienić stacyjkę na nową bez odkręcania koła kierownicy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam, mabe



jak ostatnio wymienialem kostke prrzy stacyjce to chcialem tez sama stacyjke wymienic i nie wymyslilem, na pewno trzeba zdjac kiere i przelacznik zespolony, i grubo z tymi srubami zakombinowac
  
 
W miejscu gdzie był łeb śruby trzeba nawiercić obok siebie dwa otworki, tak żeby zmieścił się płaski śrubokręt. Przy odrobinie szczęścia da sie to tak odkręcić. Oczywiście kierownice, przełącznik zespolony i osłonę kolumny należy zdemontować...

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
A jak to zrobic bez demontarzu kierownicy?? Bardzo zalezy mi na tym zeby jak najmniej bebechow odkrecic i nic nie zniszczyc..
(oczywiscie oprocz stacyjki)
  
 
demontaz kierownicy i przelacznika zespolonego jest BARDZO prosty i trwa 5-10min. tylko wazne zeby oznaczyc polozenie kola kierownicy na wale kolumny np markerem, zeby po zalozeniu przy kierownicy ustawionej na wprost samochod jechal prosto
  
 
pewnie że można odkręcać bez rozbierania wszystkiego, wystarczy troszke popsuć osłone kolumny, można ją naciąć na górze tam jest tylko kawałek, troszke siły i szczęści i nie ma problemu, potem najlepiej jakiś ostry śrubokręt i młotek, śruby są z mosiadzu albo czegoś takiego więc dość łatwo sie odkręcają i problem z głowy. A jak chcesz mieć cały plastik to musisz zdjąć kiere i całą reszte. A jak nie da sie odkręcić stacyjki to polecam wiartarke i wiertło 6,5 jak dobrze pamiętam
  
 
Tak..dla was to proste Jak już zdejme ten plastik, to te 2 "nity"
z mocowania stacyjki jak mam odkręcić?? Jak na tych pseudo-śrubach nie ma tego rowka ze by je odkrecic :/ Jak mam to zrobić?
  
 
Przecie pisze jak wół, że śruby przecinakiem albo je rozwiercić i wbić w otwór śrubokręt lub rozciąć flexem w miejccu łączenia od spodu i rozgiąć...

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
Ja robiłem tak jak zaproponował tobie MAD_DOGG, czyli rozwierciłem śruby i tyle - stacyjka sama odpada. Śruby(pseudo-śruby ) są tak zrobione aby niepożądana osoba nie przyszła do ciebie w nocy i nie odkreciła sobie stacyjki za pomocą 13 w 2min. Jak wiesz po rozkręceniu tych śrub autkiem odjeżdzasz w mig

Jeżeli chcesz mieć wygodnie to zdemontuj kiere przecież to żadna filozofia i rozwierć śruby... 10min i zakładasz nową stacyjkę.



[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2006-08-29 16:01:10 ]
  
 
i wkręć tam sobie imbusy to na 2 raz nie będzie takiego problemu. A jak będą chcieli ukraść to ukradną - nikt sie nie bawi w odkręcanie stacyjki

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
Cytat:
A jak będą chcieli ukraść to ukradną - nikt sie nie bawi w odkręcanie stacyjki



Wiem chciałem tylko wytłumaczyć po bożemu

Zawsze można jeszcze wywalić stacyjkę zrobić kilka przełączników, hebel itp. Ja bym tak zrobił
  
 
Dzieki chlopaki. pozdrawiam