Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-30 00:08:36 Chyba nie trzeba wyjaśniać o co loko? Od niedawna pomykam na elektroszperce i jest to troche uciążliwe w cywilu. W normalnym ruchu miejskim wolałbym mieć tradycyjny dyfer i możliwość blokowania go do zabawy. W terenówkach są blokady załączane mechanicznie lub elektromagnetycznie, do większości modeli można takowe dokupić, a ja chcialbym takie coś sobie zafundować...
I tu oczywiste pytanie - jakie są opcje zastosowania takiego wynalazku w produktach FSO? Oczywiście wiadomym jest, że w każdym wypadku niezbędna będzie rzeźba, tylko pytanie jak to podejść żeby rzeźbić jak najmniej? Można wsadzić most z Honkera ale nie o taka modyfikacje chodzi... |
![]() Yanec F&F Wolny Słuchacz :) 125p prawie jak ukraina | 2006-08-30 02:10:51 Jeżeli to co powiem bedzie głupie to to skasujcie ![]() ale dyfer z e30?? no bo co innego?? ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-30 02:26:00 To co napisaleś jest głupie ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-08-30 02:27:36 ] |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-08-30 08:50:54 Race to zakładasz most z luźnymi półosiami z audi quattro 100% blokada załączana pneumatycznie u mnie w honkerze siedzą takie dwa mosty przy kołach 31 cali jeszcze nie ukręcił ani razu tej blokady z tym że nie ma sztywnego mostu tylko trzeba zrobić na wahliwych półosiach. |
![]() czeczun F&F Sympatyk FSO 125p '87 Toruń | 2006-08-30 09:17:50 Rejs, poszukaj jakiegoś Analoga. Tam była elektromagnetyczna blokada mostu heheehhe
W norblinie jest jeszcze Falen, też ma elektromagnetycznie blokowany dyfer =) a tak na poważnie, kiedyś na allegro był fiat z tylnym zawiasem od bejcy jakiejś. Wiadomo, że to spora rzeźba, ale może warto? |
![]() tadzik128 F&F Sympatyk fiaty 128, lancie be ... kraków | 2006-08-30 10:55:44 widziałem pare fiatów z mostem z bmw i niezależnym zawieszeniem z tyłu i nie była to kosmiczna rzeźba. A taki most z BMW jest łątwiej dostępny niż analogiczne dodatki do fiata z tego co wiem ale jak chcesz mieć dołaczany jest/nie ma to kombinuj jak kaza radzi |
![]() Yanec F&F Wolny Słuchacz :) 125p prawie jak ukraina | 2006-08-30 11:28:33 Jakiś dłuugi czas temu widziałem na allegro kanta z mostem z e30, dlatego tak napisałem ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-30 16:38:54 |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2006-08-30 19:38:47 http://www.torsen.com/products/products.htm
adres strony domowej torsena |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2006-08-31 02:18:31 u mnie już troche śmiga jakieś 5 tyś bez problemu ![]() troche lubi przodem wypychać,ale wystaczy mieć troszke miejsca ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-31 02:20:22 Toki, ja Ci powiem, że Ty masz jakies 50 razy lepiej. Unosisz auto na lewarku, odkręcasz wał i półosie od dyfra i sam dyfer, zmieniasz, skręcasz i po pół godzinie masz nowy. Tego mi strasznie brakuje. Generalnie do jazdy na codzień to troche lipa. O ile gdy jest sucho i przyczepnie to nawet przy wiekszych predkosciach na trasie (ostatnio wracalem z Toronto trzymajac 130 praktycznie cala droge, noc to byla) nie sprawia to problemow, o tyle klopoty zaczynaja sie gdy robi sie slisko. Problem tkwi w tym, ze nie zawsze chce sie jechac bokiem a moj Poldek teraz rozroznia dwa tryby jazdy - prosto lub bokiem. Na ranczo zarowno w lekkim blocie jak i na mokrej trawie ruszenie po luku nie bylo mozliwe ![]() Generalnie do cywila IMHO tylko tradycyjna szpera, elektro jedynie do zabawy. W przypadku beemek jest o tyle dobrze, ze zaspawany dyfer mozesz praktycznie zawsze wozic ze soba na podmianke - narzedzi wielu tez nie trzeba ![]() Wracajac do tematu - darujmy sobie w tym wątku wszelkie szpery i inne mało radykalne sposoby przeciwdzialania "kalectwu" klasycznych dyferencjałów i skupmy sie na możliwości całkowitego blokowania w sposób umożliwiający załączenie i wyłączenie takiej blokady z pozycji kierowcy... |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2006-08-31 11:25:31 myślę ,że dorabianie blokady włączanej jakimś przyciskiem będzie trudniejsze niż wsadzenie torsena |
![]() CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2006-08-31 13:50:14
a cena ?? ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-08-31 14:34:41 No właśnie, a cena? ![]() Napisałem gdzieś, że to musi być łatwe? ![]() ![]() |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2006-09-01 12:04:52 nie wiem czy torseny są łatwo dostępne na szrotach ale raczej nie ; nowy jeśli się nie mylę to kosztuję ponad 2000 zł ( orientacyjna cena ) , trzeba by poszukać kogoś co sprzedaje audi na części albo kupić rozbitka z niemiec |