Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() misiu125 ford escort MK5 malbork | 2006-08-30 10:35:15 mam problem jak zapalam to obroty się zwiększają dopiero po jakimś czasie a powinny odrazu być szybsze, musze długo kręcić by zapalił,chyba przyczyną jest to ssanie. |
![]() misiu125 ford escort MK5 malbork | 2006-08-30 12:56:34 tak ale jak się wydłuży ta linka to obroty się zwiększają,a przy zimnym silniku linka jest cofnięta i obroty są za małe ![]() |
![]() kaes Astra II 1.7 DTI Edi ... krotoszyn | 2006-08-30 13:52:11
U mnie mam tez tak.Znaczy teraz latem to nie wlacza sie ssanie ale zima przy odpalaniu zaobserwowalem takie cos ze zaraz po odpaleniu przez jakies kilka sekund obrotomierz pokazuje 900 a czasem nawet 500 obrotow a pozniej slychac pykniecie jakiegos przekaznika(ładowania moze??) no i obroty wskakuja na prawidlowe 1100 czy jakos tak.A czy moze to miec cos wspolnego ze slizganiem sie paska klinowego? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-08-30 17:02:51 nie może mieć, obroty są mniejsze bo przekaźnik podgrzewa jeszcze raz świece żarowe po odpaleniu silnika gdy jest silnik zimny. gdy jest ciepły to już sie nie dzieje. Jeżeli też takie coś jest i zwiększone spalanie do tego dochodzi to stawiałbym na czujnik temperatury. świece pobierają dużo prądu i dlatego alternator jest mocno obciążony. Pyknie przekaźnik i alternator już nie musi tak dawać prądu, stąd takie małe obroty. tak samo sie dzieje ale w mniejszym stopniu jak zaświecimy światła w samochodzie wtedy obroty lekko spadną.
A dlaczego stawiam na czujnik temp.? to dużo pisania a wyszukiwarka rulez |