Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Dominik_Olechnowicz Szczecin | 2003-05-08 20:03:06 sprawdz czy ci srubka nie wypadla w belce miedzy osiami....widac ja przed tylnim kolem ja sie dobrze zegniesz |
![]() pteris Espero 1.5 DOHC + LPG Kraków | 2003-05-08 20:44:27 nie nic z tych rzeczy
poprostu w łukach wynosiło mi "dupę" miałem na myśli tuleję tylnej belki........ |
elita Kielce | 2003-05-08 21:15:43 a moze poprostu przesiadles sie z lepszego samochodu i wjezdzasz w zakret z za duza predkoscia to kiedys bylo u mnie przyczyna |
![]() Krawat Audi a4 cabrio Warszawa | 2003-05-09 02:42:40 elita z jakiego lepszego auta? S klassy z gazowym zawieszeniem? Nie oszukujmy sie zawiecha esperaka jest jedna z najbardziej miekkich jakie byly!!!
DarekM - jaki przebieg? na 100% amory do wymiany. Jak sprawdzales sprezyny? Robiles to sam czy fachowiec? Ja kiedys mialem polamane ostatnie zwoje w tylnich sprezynach i efekty byly takie jak mowisz + do tego podskakiwanie na kazdym wyboju/torowisku jak pileczka pingpongowa. A na oko wygladalo ze sprezyny sa ok, tylko pozniej jak sie przyjzalem to sie dopatrzylem ze brakuje po 1,5 zwoju :/ |
![]() plump Espero 1,8 CD + LPG Kraków | 2003-05-09 10:08:12 A ja mam obie sprężyny krótsze o 1,5 zwoju (muszę to w końcu wymienić) i nie zauważam takich niedogodności jak Krawat... nie wiem może za wolno jeżdżę ?? [ wiadomość edytowana przez: plump dnia 2003-05-09 10:09:07 ] |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-05-09 15:06:02
Sam skracałeś ? Masz seryjne ? ![]() |
![]() plump Espero 1,8 CD + LPG Kraków | 2003-05-09 16:59:40 krótsze czyt. ukruszone ![]() ![]() może już niebawem dogram SPRZĘTA?! ............ Maciek [ wiadomość edytowana przez: plump dnia 2003-05-09 17:00:10 ] |
DarekM Wadowice | 2003-05-10 13:51:31 Te sprężyny to typowe od Calibry bardzo twarede i niskie,
do tej pory jazda była OK ![]() Niedawno całe zawieszenie w ASO było sprawdzane i wszystko było Ok-no jak sie okazuje do czasu ![]() Pzdr DarekM |
elita Kielce | 2003-05-10 16:31:40
Krawat jak juz cos to s klasa stara i nowa ma za doplata zawieszenie hydropnelmatyczne i dziala na podobnej zasadzie jak w citroenach np. nie nurkuje az tak bardzo przy hamowaniu. A z lepszego samochodu hodzi mi o to ze w porównaniu do tamtego samochodu ma lipne zawieszenie. Ja gdy z espero przesiadlem sie do kolegi samochodu bylem zdziwiony gdy spojzalem na predkosciomiez. Pozdrawiam Wiktor |
przemekk Daewoo Espero GLX Legnica | 2003-05-10 22:22:11 cze , ja jezdze bardzo krutko tym autem ale troche sprubowalem co to potrafi. tez mi idzie plugiem troche ale to przez zimowe opony, ale to i tak jest banalne w prowadzeniu przy sierrze czy polonezie kturymi jezdzilem do tej pory po prostu przedni naped, szkoda ze nie robili z tylnim ![]() |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2003-05-10 23:59:30 To prawda
przesiadłem się z Poldka na zimówkach (środek zimy) na Esperko ze zjechanymi letnimi oponami - Daewoo trzymało się drogi duuużo lepiej a jazda po sniegu i lodzie była bajecznie prosta - tylni napęd to dobra szkoła jazdy........ |
![]() Adminek Klubowy Weteran To była bryka.:) budziła RESPEKT.! | 2003-05-12 08:10:59 Ja bym tu szukał przyczyny w Amorach i tulejach metalowo-gumowych.... Jak sprawdzałeś zawiecho w ASO to wszystko już wiem... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jedz na stacje diagnostyczną i strawdz tam amorki na wibratorku... do tego tuleje też ci przejżą.... Generalnie jak wszystko jest ok to szybciej wyrzuca cie przodem z łuku niż zamiecie ci tyłem... ale to taka uwaga na marginesie..... |