Omega 2.6 92 problem z przelaczaniem sie na gaz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, mam problem z omega 2.6i gaz sekwencyjny, autko na gazie chodzi idealnie spalanie 10-12l,natomiast fatalnie przechodzi z benzyny na gaz. Rano odpalam auto jade na benzynie 1-2km i po tym czasiesilnik probuje przelaczyc sie na gaz, pol biedy kiedy odbywa sie to w czasie jazdy silnik dlawi sie szarpie wkoncu kontrolki od poziomu gazu zapalaja sie na stale i dalej jest ok, gorzej gdy przelaczenie sie z beny na gaz nastepuje na skrzyzowaniu wtedy spadaja obroty szarpie dlawi sie i poprostu gasnie nie pomaga przygazówka,troche lepiej wyglada to przy cieplym silniku ale rowniez bez rewelacji, dodam jeszcze ze nieraz wogole niema zamiaru przełaczyc sie, wtedy gasze silnik i ponownie odpalam,wydaje mi sie rowniez ze nie reaguje na przekroczenie 2tys obrotow przelacz sie po jakims czasie i tyle, zgory dzieki za wszelkie wskazówki.
  
 
Masz rzędówkę 2.6 Dual Ram czy raczej V6 z okolic 2000-2002 roku?
To nie powinno mieć znaczenia, ale dobrze wiedzieć czy mówimy o samochodzie 15 letnim czy prawie nowym?

Jakiej firmy jest instalacja (model)?


[ wiadomość edytowana przez: dRA_Killer dnia 2006-09-01 22:07:54 ]
  
 
silnik to rzedowka dual ram 2.6 92rok, inst. SIROCCO niewiem jaki model musialbym jutro odczytac pod maska, dodam ze instalacja jest roczna przebieg okolo 15tys z tego 5tys moje omege kupilem 2miesiace temu i zachowywala sie tak od poczatku, a przy okazji do czego sluzy przycisk nad przyciskiem sterowania prawej szyby
  
 
I poważnie masz sekwencję? Przecież ona chyba przekroczyła wartość auta?




[ wiadomość edytowana przez: dRA_Killer dnia 2006-09-02 00:18:02 ]
  
 
Powaznie, gosciu zaplacil za nia 4tys.mam fakture, do tego nowe alusie wiec auto dozucil gratis, no ale to nadal nie rozwiazuje mojego problemu.
  
 
Co do Twojego problemu, to do przełączenia na gaz potrzebne jest spełnienie kilku warunków:
- temperatura reduktora (parownika)
- obroty (np. 2000)
- ciśnienie gazu (nie jestem pewien, czy zawsze jest to warunek konieczny)

Na początek stawiałbym na zbyt niską temperaturę przełączenia. Mam możliwość sam sobie programować sterownik gazu i podczas przełączenia na gaz kiedy parownik jest jeszcze zimny mam bardzo podobne objawy: zmulenie, szarpanie - efekt złego odparowania gazu i zalewanie cylindrów ciekłym gazem. Ustępje to wraz z nagrzeaniem się silnika.

Jak dla mnie czeka Cie wizyta u gazownika, który podłączy Twoją instalację do komputera.
  
 
ten przycisk służy do sterowania zamykaniem szyb, tzn klik i zamyka lub otwiera na maksa bez trzymania włącznika palcem cały czas lub odwrotnie , zamknie lub otworzy szybę tylko tyle ile będziesz trzymał palcem włącznik.
w mojej kombi limuzynie coś to kiepsko działa
  
 
Witam ponownie, wrzucilem swoj problem na wyszukiwarke i troche lepiej rozumie ten temat, nasunely mi sie natomiast pewne spostrzezenia-doczytalem sie ze do przejscia na gaz potrzebna jest odpowiednia temeratura i odpowiednie obroty, wiem ze w moim przypadku obroty nie maja znaczenia, cieply silnik przezuca na gaz na wolnych obrotach 800 z tym ze raz robi to odrazu a innym razem np po minucie i taraz pytanie, jest to usterka czy poprostu nie jest ustawiona opcja odpowiednich obrotow?, pozatym jest chyba tez zle ustawiony czas nakladania paliw(szarpanie, dlawienie a nawet gasniecie czy to cieply czy zimny). Dodam ze czasami wogole nie przelacza sie na gaz nie reaguje na przyciskanie guzika, wtedy gasze i ponownie uruchamiam silnik. Wiem ze i tak nie unikne wizyty u gazownika, ale chcialbym wiedziec jak najwiecej na ten temat, czy jest to kwestia tylko regulacji czy poprostu cos padlo, niechcialbym placic gazownikowi za eksperymenty z wymiana polowy inst. z gory dzieki za pomoc
  
 
Witam, postanowiłem odswiezyc troszke temat, poniewaz widze ze nie tylko ja mam ten problem, wiec moze wspolnymi silami uda sie go rozwiazac. Byłem u gazownika, podpiol do kompa, wyregolowal, skasowal stowke i oma jak gasła tak gasnie, podobnie tak jak opisuje ten problem u siebie SZWICU, post z 29.09. Jedyne co u nie zrobili to przestawili obroty przy przelaczaniu na 2000, tak chyba powinno byc zawsze, u mnie bylo ustawione na.....600 dlatego praktycznie przelaczal sie sam na postoju jak tylko zlapal temperature, ale nadal pozostal problem z szarpaniem dlawieniem przy przechodzeniu na gaz, ztym ze im cieplejszy tym lagodniej, no i czasami wogole nie przeskakuje na gaz, wiec gasze i odpalam ponownie. Gazownik oczywiscie twierdzi ze wszystko ok i wogole zastanawiam sie czy jechac do niego, bo w koncu skasowal kase a usterki nie. Dodam ze silnik to dual ram 2.6, instalacja SIROCCO sekwencja, a wiec panowie, wszelkie rady mile widziane.
  
 
Cytat:
2006-10-01 19:06:07, adam7213 pisze:
Gazownik oczywiscie twierdzi ze wszystko ok i wogole zastanawiam sie czy jechac do niego, bo w koncu skasowal kase a usterki nie. Dodam ze silnik to dual ram 2.6, instalacja SIROCCO sekwencja, a wiec panowie, wszelkie rady mile widziane.


Jedyne co mogę poradzić to jechać do niego i żądać albo naprawienia usterki albo przyznania się do niewiedzy w tym temacie i oddania pieniędzy. Przecież nie zapłaciłeś chyba 100 pln za podniesienie obrotów przełączania paliw?
  
 
A omege kupiłeś na giełdzie?
  
 
Nie, nie kupiłem na gieldzie, a pozatym co to ma do rzeczy?
  
 
Witam.
Z tego co opisałeś można podejrzewać zasilanie gazem.
Jeśli jest to nowa instalka raczej odpada niesprawnośc reduktora.
Te objawy mogą występować przy nieszczelności układu dolotowego lub coś nie podaje gazu do kolektora.
A kiedy rozgrzejesz silnik na bęzynie do 50 stopni przełącza ok?