126p Podłaczenie recznego Hydro

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam panowie, mam pytanie (odrazu mówie ze szukałem w wyszukiwarce i nic co mnie interesuje nie znalazłem)
szukam schematu jak podłaczyc reczyn hydro w maluchu.
PS: Intersuja mnie rysunki nawet zrobione w paincie. a nie wypociny w stylu to tutaj tamto tam a to tu,
PS1 jakby ktos mógł poswiecic 5 minut i narysowac mi taki schemat był bym bardzo wdzieczny.. !
  
 
uderzaj do radassa, on ma extra rysunek zrobiony tej wydumki
  
 



ja tak połączyłem i bangla zajebiscie...to chyba jedyne własciwe podloczenie
aha jesli masz stare bebny i szczeki to odrazu zainwestuj w nowe jesli chcesz zeby to hamowało...ja ze swoim mialem jaja jak berety ...bebny bylo o 1mm starte od nowych i juz hamulca niemialem...kupilem nowe dotarło sie i jest wypas
no i oczywiscie załuz przednie cylinderki na tył.
nie zdziw sie jesli po odpowietrzeniu pedal hamulca bedzie nizej.tak podobno ma byc.odpowietrzaj tylko noznym.nie ciąg w jednym momencie łapą i noznym.

P.S jaką masz łape?
  
 
Cytat:
2006-09-02 15:11:43, qbara pisze:
ja tak połączyłem i bangla zajebiscie...to chyba jedyne własciwe podloczenie aha jesli masz stare bebny i szczeki to odrazu zainwestuj w nowe jesli chcesz zeby to hamowało...ja ze swoim mialem jaja jak berety ...bebny bylo o 1mm starte od nowych i juz hamulca niemialem...kupilem nowe dotarło sie i jest wypas no i oczywiscie załuz przednie cylinderki na tył. nie zdziw sie jesli po odpowietrzeniu pedal hamulca bedzie nizej.tak podobno ma byc.odpowietrzaj tylko noznym.nie ciąg w jednym momencie łapą i noznym. P.S jaką masz łape?



hehe mysle ze wymiana cyllinderków nic nie da bo mam tarcze z przodu i z tyłu.. ! I nie miałem jak rozwiazac sprawe z reczym wiec postanowiłem zainwestowac w Hydro, Lapka pionowa przyspwana do tunelu.. !
  
 
moj schemat :
  
 
a linkowca tradycyjnego też musisz mieć bo jak peknie węzyk rurka to sie zabijesz


ps od czego masz pompe do hudro
  
 
sorki za ot ale apropos przednich cylinderkow z tylu to nie do konca najlepszy pomysl, pompa jest zaprojektowana na stary uklad a wzmocnione heble i tak maja wieksze cylinderki, wydajnosc pompy przy zuzytych przewodach elastycznych tylnych moze nie wystarczyc i tyl nie bedzie hamowal jak trza (mowa o zasadniczym heblu)
  
 
Cytat:
2006-09-02 16:09:34, rosck pisze:
a linkowca tradycyjnego też musisz mieć bo jak peknie węzyk rurka to sie zabijesz ps od czego masz pompe do hudro


ja u siebie mam tylko hydro w miejscu linkowca i jak mi przewod prazy tarczy peknal z przodu, to hydro dalej pracowalo normalnie. niestety nie wiem jak to jest zrobione
 
 
Cytat:
2006-09-02 18:43:51, comar pisze:
ja u siebie mam tylko hydro w miejscu linkowca i jak mi przewod prazy tarczy peknal z przodu, to hydro dalej pracowalo normalnie. niestety nie wiem jak to jest zrobione



dwu sekcyjna pompa glowna, dwa osobne i niezalezne uklady
  
 
Cytat:
2006-09-02 20:08:28, mmost pisze:
dwu sekcyjna pompa glowna, dwa osobne i niezalezne uklady



no a jak peknie z tyłu?? mi pekł i pedał wleciał do podłogi wiec nie iwem jak to działa
  
 
Cytat:
hehe mysle ze wymiana cyllinderków nic nie da bo mam tarcze z przodu i z tyłu.. !



Widzialem zdjecie 125p z dodatkowymi dwoma zaciskami na tylnych kolach do recznego moze i w 126p sie zmiesci.
  
 
Kania miał chyba przedni zacisk przerzucony dodatkowo na tył do łapy (jak z przodu założył heble z Łady). Teraz NITRO sprzedaje flansze pod montaż dodatkowego zacisku z tyłu:

ale pakowanie takiego czegoś do Kaszla to IMHO już totalny bezsens...


Co do tych rysunków - nie wystarczy powiedzieć, że pompa od rękawa jest szeregowo wpięta w układ hamulca głównego dla osi tylnej? Tego się chyba nie da źle podłączyć


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-09-02 23:07:33 ]
  
 
Cytat:
2006-09-02 21:06:14, rosck pisze:
no a jak peknie z tyłu?? mi pekł i pedał wleciał do podłogi wiec nie iwem jak to działa



jak peknie z tylu to nie ma tylnych hamulcow, ale w malcu seryjny uklad jest tak na styk ze jak pojdzie ktoras os to jest kiepsciutko
  
 
Cytat:
2006-09-02 23:06:41, Race_D pisze:
Tego się chyba nie da źle podłączyć [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-09-02 23:07:33 ]



polak potrafi
  
 
No ale jak już ktoś montuje dwa zaciski TYLKO do hydro to chyba już się to robi na drógim obwodzie prawda?? Najbezpieczniej mi się wydaje.
  
 
odkopuje!!!

Mam pompe od skody tą sprzegłową i chciałbym się dowiedizeć jaki bedzie potrzebny skok tłoka zeby hample zadziałay bo chce to podłaczyć pod seryjną łape i nie iwem czy skok 2cm wystarczy.
  
 
Cytat:
2006-10-07 20:44:11, rosck pisze:
odkopuje!!! Mam pompe od skody tą sprzegłową i chciałbym się dowiedizeć jaki bedzie potrzebny skok tłoka zeby hample zadziałay bo chce to podłaczyć pod seryjną łape i nie iwem czy skok 2cm wystarczy.



matematyka, panie.
objetosc pompy musi zrownowazyc skok tloczkow w tylnych cylinderkach x4 (ok. 1,5cm3) + kompensowac puchniecie obu przewodow elastycznych (ok. 0,8cm3 przy zalozeniu cisnienia w ukladzie 105kG/cm2 czyli okolo 10MPa) czyli pompa musi miec objetosc skokowa ponad 2,3-2,4 cm3, jak dla mnie minimum 4,5-5cm3, i tu moja dobra rada zmierz piec razy i jak nie pamietasz wzorow to lepiej zajrzyj do ksiazki.

Obliczenia dla seryjnych tylnych cylinderkow i przewodow pobrane z mojej wlasnej pracy magisterskiej
  
 
Ile pobierają zaciski z tłoczkami 48 mm?
  
 
Cytat:
2006-10-08 20:08:55, Krzemowy pisze:
Ile pobierają zaciski z tłoczkami 48 mm?



4,343 na oba przy zalozeniu luzu 0,6mm na klocek czyli 1,2 na zacisk caly, wiec 2,1715 na strone

plus te 0,8 na puchniecie przewodow jak z tylu, moze wiecej nieco bo liczylem to dla 15cm przewodu z przodu i z tylu a nie wiem dokladnie ile maja

generalnie wychodzi ze z tarczami z deefa pompa maluchowska daje rade (z cc nie liczylem), ale zakladanie z tylu przednich cylinderkow to sliska sprawa, zwlaszcza przy starych przewodach elastycznych, pompa przeciez projektowana byla jeszcze dla starego ukladu hamulcowego
  
 
heh 1,5 cm i juz zablokowane

[ wiadomość edytowana przez: rosck dnia 2006-10-12 20:33:44 ]