[OT] Dobromir czyli... To z tym, to do tego i ch*** z tego - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-09-07 23:48:17, KraseK pisze:
bedziesz skarbnica wiedz w tym temacie dla inny którzy to beda chcieli włozyc duzy silnik ze stosunkowo niewielka moca.



zastanawia mnie jedno... przeglądając posty od początku tematu każdy starał się mnie przestrzec i poinformować o ewentualnych problemach - kosztach (niestety sporych) i za to wszystkim DZIĘKUJĘ. wiem że nie będzie łatwo i czy żeczywiście to wszystko nie wyląduje na złomowisku...

ale odezwałeś się Ty, do tematu nic nie wniosłeś i tylko się przypier...asz. masz jakieś kompleksy czy co?...
nie prosiłem Cię żebyś komentował mój temat!
poza tym masz zaje...ty podłokietnik, właśnie o takim tuningu myślałem w moim 125p...

Ps. przepraszam wszystkich forumowiczów którzy mogli negatywnie odebrać któryś z moich postów.
  
 
Cytat:
2006-09-08 00:02:53, SpEX pisze:
[ciach].. ale odezwałeś się Ty, do tematu nic nie wniosłeś i tylko się przypier...asz. masz jakieś kompleksy czy co?... nie prosiłem Cię żebyś komentował mój temat! poza tym masz zaje...ty podłokietnik, właśnie o takim tuningu myślałem w moim 125p... [ciach]...


Hola, hola Kolego.
Co Cie tak uniosło ? ze Krasek zaproponował Ci montaz i to ze bedziesz wówczas skarbnicą wiedzy ?
utemperuj swoje emocje.
Bo np dla mnie 2,9 w kancie to kosmityzm.
Wlóż najpierw cos mniejszego i odpal.
Nie miotaj sie jak wsza na powrózku.
I odrobina szacunku. Nikt po Tobie nie jezdzi. Wiec Ty tez sie dostosuj. To nie piaskownica.
  
 
Cytat:
2006-09-08 00:02:53, SpEX pisze:
ale odezwałeś się Ty, do tematu nic nie wniosłeś i tylko się przypier...asz. masz jakieś kompleksy czy co?... nie prosiłem Cię żebyś komentował mój temat! poza tym masz zaje...ty podłokietnik, właśnie o takim tuningu myślałem w moim 125p... Ps. przepraszam wszystkich forumowiczów którzy mogli negatywnie odebrać któryś z moich postów.



Ja sie przypierdalam? Z tego wynika ze ty masz jakies kompleksy (po nicku mozna wywnioskowac jakie). A jak nie chcesz zeby komentowali twój temat to se spisz pomysły do pamietnika a nie poruszaj na forum publicznym.
Ps: Ja przełozyłem do Kiziora silnik jaki chciałem, a nie zgrywam kozaka ze bede czo czy tamto wkładał.
  
 
Jak kolega włoży i się pochwali fotami, opisze krok po kroku modyfikację, to będzie można oceniać.. narazie jest pomysł, a od pomysłu do realizacji droga jest wyboista i bardzo często z różnymi objazdami....
  
 
qwa , zawsze potraficie zglebić każdego , troche luzu. co to , już pytać nawet nie wolno ?? kiedyś jeden taki koleżka nie wiedział czy skońsookie kobitki mają normalnie pipke czy w poprzek. pamiętajcie, nie ma głupich pytań - są za to często głupie odpowiedzi.
  
 
Cytat:
2006-09-08 19:41:43, tom_stm pisze:
pamiętajcie, nie ma głupich pytań - są za to często głupie odpowiedzi.


są, wierz mi.
  
 
Cytat:
2006-09-07 12:20:46, SpEX pisze:
Ponadto jest problem ze skrzynią od fiata wytrzyma 200-250KM?



Myśle że SPOKOJNIE DA RADĘ
  
 
uwielbiam to na tym forum. ktoś ma pomysł - troszke dziwny bo nowy i się zaczyna. zamiast wnieś do rozmowy coś konstruktywnego to gadacie byle by gadac i jak to dużo osób odczuwa - zniechęcic. dleatego nie dziwi mnie to już wogule ze jak ktoś już coś ciekawego stworzy to przed naszym "szanownym" towarzystwem sie nie chwali.
jedni nie wiedzą jak wyjąc rozrusznik, inni wsadzi dohca , a niektórzy doświadczeni wyjadacze klną przy wymianie uszczelki pod głowicą w roverze. zawsze najprościej jest człowieka zjeba jak psa bo przecież ma on dziwne pomysły i wogule po co coś takiego robic.
pozdrawiam wszystkich marudów, niech nadal będą najwspanialsi we własnym mniemaniu.
  
 
Tom, spójrz na to z innej perspektywy. Jeżeli ktoś chce, ale naprawde chce, to zrobi niezależnie co mu nagadamy. Ale jeżeli tylko wydaje mu się że chce, to mu oszczędzamy wielu qrew, które by puszczał.
Dlatego zamiast się irytować, przyłącz się do nas.
  
 

leon - ale widocznie jest wiele osób które chce nawyklina na czym świat stoi i mie potem tą radoche że coś sami sklecili.


[ wiadomość edytowana przez: tom_stm dnia 2006-09-09 19:17:38 ]
  
 
Ale te osoby nie piszą na forum. Pisanie "czy można..." jest podświadomym wołaniem o ratunek. Nawet jeżeli piszący nie zdaje sobie z tego sprawy. A my ratujemy. A Ty masz nam to za złe.
  
 
Leon , nie każdy od urodzenia jest geniuszem. ja kiedyś też nie wiedziałem co z czym do czego, ale się nauczyłem. po co chodzimy doszkoły? żeby sie nauczyc. forum też jest od tego żeby się czlowiek czegoś dowiedział. to prawda , często nie jest łatwo ale całe życie do najprostrzych nie należy.
  
 
tom leon, nie kłóćcie się obaj macie racje
  
 
hehehehehe , spoko Life , my po prostu wymienialiśmy poglądy na dany temat. ja lubię leona - spoko gość , a to że ma czasem inne zdanie niż moje to dobrze , wiesz jak by było nudno gdyby wszyscy się ze sobą zgadzali
  
 
wiem że to tylko konstruktywna dyskusja, ale chciałem wyrazić też swoją opinię że i obaj macie racje podając swoje argumenty, bo z jednej strony czasem warto przestrzec kogoś przed niepotrzebnym wpadnięciem w koszty i w niekończącą się robotą, ale też nie należy zabijać wszystkich bardzo ambitnych pomysłów
  
 
Ja tylko dodam swoją krótką opinię do tematu-wydaje mi się, jak niektorym przedmówcom, że wkładanie takiego ogromnego, ciężkiego silnika do DFa jest bez sensu. W końcu był kiedyś Fiat 125p fabryczny z silnikiem z Fata 130(V6, pojemność 2866ccm) i wcale się nie sprawdził. Gdybym chciał mieć naprawdę mocną wydumkę i dużo kasy to wybrałbym silnik ze stajni Fiata-jakies 2.0 DOHC V16 z turbo-silnik lżejszy, przy porządnym remoncie z wymianą części na tuningowe i regulacjach prawdopodobnie dałoby się wydusić ze 250KM-jesli buda by się nie rozleciała i dałoby się prowadzic to auto to byłaby BESTJA
  
 
Cytat:
2006-09-10 10:25:43, Koto pisze:
W końcu był kiedyś Fiat 125p fabryczny z silnikiem z Fata 130(V6, pojemność 2866ccm) i wcale się nie sprawdził.


Poprawka: 3235 cm3 165KM

z resztą się zgodzam, idac dalej tym tropem za odpowiednią kasę można zrobić jak anglicy malucha - buda nałożona na 5,7L V8.


PS. Co do wkładania 2,9 - znajdź na forum gdzieś było wklejane przsezemnie conajmniej kilka razy skany art. o tym 3,2 V6 i zobacz jakie tam były zmiany i problemy... może zrozumiesz że żeby się tym naciesazyć to nie będzie koszt 3k za silnik + trochę spawania i roboty przez te pare lat, tylko kwota ladnych 5cyfr przed przecinkiem... i duuuuuuuuuzo kombinacji.
  
 
nie jestem teraz pewny czy nie plote glupot, ale problem w 2,9l 24v jest taki ze silnik nie wejdzie na szerokosc bo sa chyba dwuwalkowe glowice a 12v mialy jednowalkowe.... sek w tym ze Tomie, ze autor topiku moja wczesniejsza sugestia sie nawet nie przejal....
  
 
Cytat:
2006-09-10 17:04:44, Quattro pisze:
nie jestem teraz pewny czy nie plote glupot, ale problem w 2,9l 24v jest taki ze silnik nie wejdzie na szerokosc bo sa chyba dwuwalkowe glowice a 12v mialy jednowalkowe.... sek w tym ze Tomie, ze autor topiku moja wczesniejsza sugestia sie nawet nie przejal....


właśnie że twój post dał mi najwięcej do myślenia... ale jeszcze nie jestem pewien czy wejdzie czy nie na 100%


duże dzięki dla Toma który rozumie że jeśli się chce to może się da...


[ wiadomość edytowana przez: SpEX dnia 2006-09-10 19:01:12 ]
  
 
Cytat:
2006-09-10 17:04:44, Quattro pisze:
nie jestem teraz pewny czy nie plote glupot, ale problem w 2,9l 24v jest taki ze silnik nie wejdzie na szerokosc bo sa chyba dwuwalkowe glowice a 12v mialy jednowalkowe.... sek w tym ze Tomie, ze autor topiku moja wczesniejsza sugestia sie nawet nie przejal....


Quatro , a kto powiedział że taki silnik ma się zmieścić w standartową komore silnika , nie poddaną żadnym przeróbkom ??