MotoNews.pl
  

Swiece Brisk - opinie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ! Czy ktos uzytkuje te swiece ? Ciekawy jestem opini na ich temat i jak wypadaja w porownaniu ze swiecami NGK ?
Pytam dlatego ze swiece NGK ( ktore z reszta sobie chwale ) przeznaczone do mojego silnika sa trzyelektrodowe a do gazu ponoc sa lepsze jednoelektrodowe, np Brisk.
Dodam jeszcze ze moj silnik to 2.0 E osmiozaworowy, wielopunktowy wtrysk elektroniczny " Digifant "

[ wiadomość edytowana przez: zp dnia 2006-09-07 22:31:08 ]
  
 
ja mam świece Brisk chyba Silver-jakieś gazowe i se chwale.
  
 
Tez jeżdze na Brisk Silver i nie narzekam. jak na razie bez problemów.
Wcześniej jeździłem na NGK V-line ale jak wymienialem to załozyłem własnie Briski. Cena nizsza , przystosowane specjalnie do gazu , silnik rowno pracuje...... ja jestem osobiście zadowolony.
  
 
Miałem silver-y i więcej nie założę. Tuż po założeniu rzeczywiście chodziły dobrze, ale zdechły po kilku tyś km. Silnik zaczął strzelać w dolot dosłownie seriami. Jak kałasznikow jakiś. Nie podejrzewałem prawie nowych świec i zmieniłem kable - nic nie pomogło. Zmieniłem świece i jak ręką odjął. Może taka wadliwa partia mi się trafiła, ale więcej ich nie tknę.
  
 
według mnie powinieneś stosowac takie świece jakie producent przewidział do twojego silnika. skoro były V-line 3-elektrodowe to niech takie będą. a w bajki typu "świeca do gazu" to nie ma co wierzyć, one różnią sie od zwykłych tylko napisem na opakowaniu.
  
 
jak chcesz miec naprawdę spokój to kup platynowe albo najlepiej irydowe odpowiedniki świec przeznaczone do tego silnika. Koszt duży ale masz spokój na 100 tys. naprawdę sie opłaca, oszczędzasz tez przewody zapłonowe bo iskra przeskakuje przy niższym napięciu w porównaniu ze zwykłymi swiecami.

wszystkie "silver" "copper" "LPG" "extra" to tylko reklama.
  
 
Cytat:
2006-09-10 12:58:57, leon99 pisze:
jak chcesz miec naprawdę spokój to kup platynowe albo najlepiej irydowe odpowiedniki świec przeznaczone do tego silnika. Koszt duży ale masz spokój na 100 tys. naprawdę sie opłaca, oszczędzasz tez przewody zapłonowe bo iskra przeskakuje przy niższym napięciu w porównaniu ze zwykłymi swiecami. wszystkie "silver" "copper" "LPG" "extra" to tylko reklama.

Hym ? A te 100 tys km na tych swiecach na gazie, to nie reklama ? Maja gwarancje na 100 tys KM ?
A co jak np. po 80 tys km bedzie BUM ?