Zalewa silnik?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Na początek jesli był juz taki temat a ja go nie zauwazyłem w wyszukiwaniu to sorry!Prosz o nakierowanie
A jesli nie to piszę:
Auto po przejściu na gaz strasznie muli -wciskając gaz wogóle nie jedzie,gasnie albo dławi! Delikatne wciskanie pomaga , no ale wtedy to syrenka mnie wyprzedza! Tak sie dzieje na kazdym biegu!Często po puszczeniu pedału gazu auto zamiast zwalniać to przyspiesza,nie trzyma obrotów biegu jałowego, duzo pali 12-14/100km
Ogólnie strach jeżdzić!

Na BP wszystko ok, swiece, przewody ,filtry ok,zapłon ok, tps ustawiony, auto sie zbiera i przyspiesz ok!
Na LPG według gzaowników ok, emulacja ok,krokowy ok,filterek ok!
Ja stawiam że autko jest zalewane -za bogato,i ze krokowy zle wyrególowany!Ale gazownicy mówi ze ok! juz nie wiem co robic i gdzie jechac
Instalacja ma 2 lata, autronic 700, krokowy,parownik Tomasetto,instalacja ma zrobione 20,000 tys km!Auto ma silnik 1,5L Hyundai Scoup
  
 
Podjedź na diagnostykę i zrób analizę spalin na benie i gazie na wolnych i podwyższonych obrotach to będziesz wiedział czy faktycznie go zalewa.
  
 
byłem i pan mi powiedział ze nie zrobi bo szkoda moich pieniędzy za badanie bo nie mam katalizatora
  
 
Jak z rury wydechowej na gazie dymi lub wywala dużo wody to będzie znaczyło że mieszanka jest za bogata.

ALE

Nie działo toci sie od nowości tylko teraz sie jakoś stało, więc sprawdź filterek gazowy może to on jest winny. Przy tak "świezej" instalce raczej nic poważnego sie nie zepsuło.

pozdrawiam
  
 
[quote]
2006-09-09 00:13:11, omegafan pisze:
Jak z rury wydechowej na gazie dymi lub wywala dużo wody to będzie znaczyło że mieszanka jest za bogata.hmmm.........ciekawa teoria.
  
 
tzn . no wiesz tak se gdybam bo gdy u siebie stroiłem blosa i dałem za bogato to z rury wydechowej dymiło na biało i duzo wody leciało, chodzil silnik nierówno

No ok ,to nie słuchaj sie mnie. To więc musisz jechac do innego gaziarza iniech ci to sprawdzi, na testerze lambda nawet.

pozdrawiam
  
 
No musze jechac i to chyba do Pszczyny do Croma 1 bo inni juz nie daja rady!
Filterek gazu jest nowy! Nie było tak nigdy! Stało sie to po adaptacji obrotów na benzynie i ustawieniu TPS
Sonda pracuje płynnie bo jest nowa (1 rok NGK)!
Z rury to dymi swoją drogą bo uszczelniacze na zaworach puszczają i łyka troszku oleju,ale to inna bajka

[ wiadomość edytowana przez: Tomasz1023 dnia 2006-09-09 13:22:33 ]
  
 
Cytat:
Z rury to dymi swoją drogą bo uszczelniacze na zaworach puszczają i łyka troszku oleju,ale to inna bajka


No też. Ale u mnie było tak gdy była źle ustawiona mieszanka, gdy ustawiłem dobrze to nie dymi nic.

Co do tematu, a może spróbuj zrobić tak.
Odłącz aku na 2 godziny, podłącz i zapal auto na benzynie. Nie gazuj nic nie rób puki sie nie nagrzeje. Wiem że to pomogło komuś z forum. Możesz sprawdzić,nic to nie kosztuje.

pozdrawiam
  
 
robiłem tak! i nic! cos jest z ustawieniami ,albo za bogato albo za ubogo lub inne rzeczy
Znaćie może kogoś kto w moiej okolicy z sercem podejdzie do regulacji Autronica?Tzn Laptop i w droge, zeby wszystko dokładnie poustawiac!
  
 
witam!
Więc byłem u poleconego gazownika i okazało sie ze mieszanka bogata i parametry krokowego źle ustawione i pomieszane cos w opcjach zastrzezonych! Podłaczył pod analizator spalin i kompa i wyregulował!

Niestety po 2 dniach jazdy znowu to samo nie przyspiesza, muli po odpaleniu i przełaczeniu na LPG pochodzi na gazie i po 3 min gasnie! Nie zawsze! Po kazdorazowym wysprzeglaniu obroty spadają bardzo nisko a potem wracaja do normalnych 900!
sprawdzałem Elektrozawory -sa ok!
Ja juz nie wiem co jest nie tak!
Na PB wszystko ok!