MotoNews.pl
9 Gdzie zamontować znaczek LUX w df? (158713/5)
  

Gdzie zamontować znaczek LUX w df?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zakupiłem na allegro emblemat "LUX" do 125p. Niestety nie wiem w jakim miejscu go montowano. Czy ktoś ma takie informacje, może znajdą się jakieś zdjęcia? Niektórzy twierdzą że powinienem go przytwierdzić na tylnym pasie po lewej stronie tablicy rejestracyjnej, ale nie wiem czy to info jest prawdziwe. Jeśli ktoś wie to proszę o szybką odpowiedź, bo w tym tygodniu samochód idzie do lakieru, a dziury chciałbym zrobić wcześniej.
PZDR
  
 
prawdziwe
zobacz na fiata jacka_s
  
 
Jesli twój samochód nie miał oryginalnie znaczka LUX to zachowaj sobie go na półce, hehe!
  
 
popieram Pagana.

po co oszukiwać opinie publiczną...

przypomina mi się serial "Lokatorzy" w którym to Siudym grający właściciela kamienicy chciał sprzedać fiata 125p i miał juz kupca za grube tysiące złotych. Kupującymyślał że to fiat 125 (włoski) na co żona sprzedającego powiedziała, że jaki tam włoski, literka "p" odpadła pare lat temu
  
 
Jak ktoś ma ochotę to niech sobie montuje, byle by w prawidłowym miejscu. My (Wy) jako znawcy i tak będziecie wiedzieć że to nie "oryginał".
Mam niedaleko takiego fiata ze znaczkiem LUX przyczepionym zaraz pod 125p - tam gdzie powinna być pojemność, ale to chyba nie jest oryginał. MR szacowany prze ze mnie na jakiś 1987 wzwyż.
  
 
Ciekawe czy kolega wie jak wyglądała wersja LUX fiata, doczepienie takiego znaczka do zwykłego fiata mija się z celem gdyż wszyscy którzy znają się na tej marce będą się patrzyli z politowaniem na taki egzemplarz

ale cóż jest to twoje auto i zrobisz z nim co chcesz, prosze bardzo - oto jedyne fabryczne miejsce tego znaczka:


  
 
Widzę, ze koledzy mnie nie doceniają. Wieczorem wrzucę zdjęcia z remontu, mam nadzieję, że to rozwieje wszelkie wątpliwości dotyczące wiedzy o 125p. Nasz samochód nie pretenduje do miana oryginalnego ze względu na adnotację poczynioną w dowodzie rejestracyjnym, mianowicie "składak". Z tego względu przy odbudowie postanowiliśmy z bratem wykorzystać w nim elementy, które w fiatach podobają się nam najbardziej, wybierając je z całego okresu produkcji tego pięknego auta. Są to: nadwozie rocznik 1983(szeroki tunel skrzyni, ciekawostką jest to, że nadwozie jest nowe co daje nam fabryczną sztywność samochodu), lusterka z wersji MC i Akropolis(na błotniki, oryginalne), silnik docelowo 1.6 DOHC z Fiata 131, chwilowo odbudowany 1.3 z nowym gaźnikiem, pompą wody i paliwa oraz alternatorem i resztą drobnego osprzętu, pokrywa zaworów polerowana,nowa chłodnica, chromowane lampy tyłu i przodu, reflektory H4, znaczek licencja fiat i lux, znaczek na atrapę z logo z podziałem na "Polski Fiat" i kółko fso, polerowane aluminiowe osłony progów, cała zawiecha jest nowa, łącznie z belką, belka i wachacze górne z podstawkami na gumowe odboje(tzw. wzmocnione, chyba były montowane dopiero w polonezie, ale uznaliśmy, że będą lepiej spisywały się na rajdach),amortyzatory cofap (magnetti marelli) gazowo olejowe, sprężyny seria, felgi aluminiowe fso udające szprychowane, ogrzewana tylna szyba(szyba tył i uszczelki też nowe), lakier DuPoint L204(kość słoniowa), w poprzednim tygodniu skończyliśmy lakierowanie wnętrza, w tym tygodniu będzie skończone lakierowanie nadwozia z zewnątrz, wcześniej samochód został zabezpieczony od spodu odrdzewiaczem fertan i gruntem epoksydowym firmy Oliwa, na to poszedł UBS firmy Fertan i na koniec całość została pokryta białym barankiem(PVC). Cały czas spokoju nie daje nam wnętrze, które mamy ochotę zostawić w stanie "ogołoconym". Co do siedzeń to może uda się załatwić kubełki z OBRSO, jeśli nie to współczesne firmy Bimarco.
Na chwilę obecną pojazd pochłonął trochę "kafli", przy czym wszystko robimy sami, łącznie z lakierowaniem w zaadoptowanym do tego celu garażu. W planach jest remont wspomnianego włoskiego silnika i klatka bezpieczeństwa. Kolega z klubu skody podjął się wykonania skórzanej podsufitki i innych elementów tapicerki. Długo można tak pisać, ale nie ma sensu. Jak ktoś ma ochotę zobaczyć lub pomacać to zapraszam do nas, wieś jak w podpisie, okolice Grójca, możemy urządzić jakiś spocik.
Wiele unikatowych, czy rzadkich elementów załatwiał nam Endriu"naklejka" z którym mamy jak na razie same dobre doświadczenia
Dziękuję za odpowiedzi dotyczące znaczka "LUX", szczególnie za zdjęcie i proszę o wyrozumiałość wszystkich miłośników utrzymywania auta w stanie fabrycznym.
Jeśli ktoś chciałby sobie zrobić oryginalnego LUXa to podpowiem, że Endriu125 ma albo miał jeszcze niedawno nowy przód(mocowanie prostokątnych świateł Wartburga) do takiej odmiany 125, wystarczy przespawać cały przód i gotowe, choć wygląd uzyska się koszmarny.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-09-11 11:17:14, Krasioo pisze:
Widzę, ze koledzy mnie nie doceniają.


Nie dziw się skoro pojawiasz się po raz pierwszy na forum prosząc o takie rzeczy
teraz sprawa się rozjaśnia i zaczyna nabierać innych barw - chociaż wciąż nie masz LUX-a

zapraszam do kategorii NASZE POJAZDY celem zaprezentowania auta
  
 
Fajnie. Ale o Endriu Naklepce raczej nie wspominaj, bo nie cieszy się u nas ani autorytetem ani specjalną sympatią. To inny gatunek ludzi, który w FSOAK nie występuje.
  
 
pierwszy??? naprawdę??? jakoś trudno mi w to uwierzyć
  
 
moze nie pierwszy, ale z tego co widze, to tylko w tym temaie cokolwiek napisałeś, stad reakcja taka, ze jestes nowy. no bo jak nie piszesz to cie nie ma, po prostu
  
 
Cytat:
2006-09-11 11:29:41, Krasioo pisze:
pierwszy??? naprawdę??? jakoś trudno mi w to uwierzyć


Faktem jest że już blisko 2 lata jesteś zarejestrowany na forum, ale faktem jest też to że to pierwszy twój post
  
 
Cytat:
2006-09-11 11:42:49, GDA pisze:
Faktem jest że już blisko 2 lata jesteś zarejestrowany na forum, ale faktem jest też to że to pierwszy twój post



heheh , dobrze ze pamietał jaki ma login i hasło
  
 
pomocni i złośliwi jak zawsze
  
 
Cytat:
2006-09-11 12:36:32, Krasioo pisze:
pomocni i złośliwi jak zawsze


hehe, zawsze do usług.
  
 
To nie prawda. W zwiazku z nowa tendencja bycia milymi i sympatycznymi takimi wlasnie staramy sie byc, zeby nie szeptano pod nosami, ze FSOAK to elita i wazniaki. Nie mniej jednak zgodnie z przyslowiem, ze mezczyzna jest jak ser podlosc i zlosliwosc wychodzi z nas niczym sloma z butow, ale staramy sie byc mili, staramy!
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-14 08:41:19 ]
  
 
Ostatnio w jednym ze sklepowych magazynów wygrzebałem wzmocnienie czołowe do LUX'a pod prostokątne reflektory...
  
 
Mamy ci gratulować, dać buzi, otworzyć szampana? Hehe!
  
 
a ostatnio widzialem taki znaczek na zoltym borewiczu, na miejsu gdzie jest zwykle FSO/POLMO