Espero - problem z uszczelką pod głowicą !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!!
Chciałem się dowiedzieć czy ktoś spotkał się z podobnym problemem...
W moim espero 1.5 wystąpiła po 100 000km awaria uszczelki pod głowicą która objawiła sie znacznym ubytkiem płynu chłodzącego...
Uszczelka została wymieniona, głwoica była planowana i dokręcona juz 3 razy w przeciągu 3000 km a ubytek płynu w mniejszym stopniu ale dalej występuje...
Mechanik powoli zaczyna rozkładać ręce i gubić sie w diagnozach
Czy miał ktoś podobny problem i zna przyczyne ??


[ wiadomość edytowana przez: P_Gajos dnia 2006-09-10 11:33:24 ]
  
 
Może nagrzewnica ci przecieka, sprawdz czy nie masz mokro pod nogami kierowcy i pasażera.
  
 
Nie będzie miał mokro pod nogami pasażera bo w obudowie nagrzewnicy jest odpływ, i jak nagrzewnica przecieka to to na zewnątrz auto spindala Moim zdaniem to jak będzie taki zapach charakterystyczny z nawiewu szedł, to wtedy masz walniętą nagrzewnicę.
  
 
z nagrzewnicą jest chyba wszystko ok ... tzn nawiew i grzanie działa bez zarzutu i zapachu chcarakterystycznego brak
A poza tym żadnych plam pod samochodem !!

[ wiadomość edytowana przez: P_Gajos dnia 2006-09-10 11:54:17 ]
  
 
Cytat:
2006-09-10 11:31:02, P_Gajos pisze:
Witam !!! Chciałem się dowiedzieć czy ktoś spotkał się z podobnym problemem... W moim espero 1.5 wystąpiła po 100 000km awaria uszczelki pod głowicą która objawiła sie znacznym ubytkiem płynu chłodzącego... Uszczelka została wymieniona, głwoica była planowana i dokręcona juz 3 razy w przeciągu 3000 km a ubytek płynu w mniejszym stopniu ale dalej występuje... Mechanik powoli zaczyna rozkładać ręce i gubić sie w diagnozach Czy miał ktoś podobny problem i zna przyczyne ??


Doświadczeniem Kolegi Rabbita (i swoim również, bo skorzystałem z jego praktyki) , wszystkim mającym podobne jak Ty wątpliwości polecam wizytę w serwisie posiadającym taki niżej wymieniony patencik /na bank mają je ASO Skoda i....Marcin 21100 / :

Tester do diagnozy np uszkodzeń uszczelki p/g. KLIK!

...w pole "Szukaj" wbij hasło : A0893 202 albo "płyn reakcyjny"...

Za 20-30zł ...przynajmniej jedno wykluczysz ...u mnie /a z tego co wiem u Rabbita także/ diagnoza była trafna w 100% ! ( wcześniej kilku mechaników nie potrafiło jednoznacznie zweryfikować powodu ubywania płynu chłodzącego)...zresztą...jak polookałem Wurth posiada w swojej ofercie także inne ciekawe testery (w tym do sprawdzania szczelności układu chłodzenia) ...wystarczy tylko znaleźć stosownie wyposażony serwis

P.S. najmniejszego sensu nie ma dociąganie głowicy szczególnie tym bardziej trzykrotne! ...w zasadzie po dobrze i precyzyjnie wykonanej naprawie tego typu nie ma już potrzeby dociągania uszczelki....epoka archaicznych metod wymaganych przy pf 125 minęła lekko 10 lat temu

P.S. masz w aucie LPG ?

[ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2006-09-10 12:18:13 ]