Gaźnik zastava/128/ritmo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Do czego jest w tych gaźnikach węzyk od podstawy filtra(zaraz przy odmie) a drugi koniec do podstawki gaźnika? Mozną to zaślepić ? Jak mam to normalnie podłacozne to obroty jakieś wysokie i silnik pracuje nierówno - tak jakby lewe powietrze tamtędy zaciągał.
  
 
tez mnie to zastanawia po co ten krociec, w ritmo mam to zaslepione. jedyne co mi przychodzi do glowy to kompensacja cisnienia za i przed przepustnica?
  
 
To takze czesc odmy - na biegu jalowym gazy ze skrzyni korbowej sa wsysane do gaznika przez przepustnice - na wyzszych dodatkowo sa zasysane przez ten uklad (lub na odwrot).

[ wiadomość edytowana przez: Rider44 dnia 2006-09-12 18:36:47 ]
  
 
Eh jak mam to normalnie podłaczone to mi obroty za wysokie łapie wiec to chyba zatkam. Na starym gaźiku nie było poblemu bo zauważyłem że zatkane to jest syfem.

ps aż gupio wyglada jak co kawałek węzyk z wetknieta srubką
  
 
ja mam to podpięte pomiędzy filtrem a gaźnikiem i tak niby powinno być... tylko że u mnie nie ma różnicy czy jest to ztkane czy nie..obroty takie same...
  
 
Cytat:
2006-09-13 15:44:12, black_panther pisze:
ja mam to podpięte pomiędzy filtrem a gaźnikiem i tak niby powinno być... tylko że u mnie nie ma różnicy czy jest to ztkane czy nie..obroty takie same...



sprawdz czy się nie zatkało bo u mnie w poprzednim gaxniku zatkane syfem. Na paliwie ten węzyk nic nie zmienia ale na lpg silnik szalej wiec zatkałem nie bede się z tym cackał.