| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
profil-usunięty | 2006-09-13 23:45:40 Dobry zawias i ręczny hydraulik i dobre pasy i fotele i tyle starczy na poczatek zabawy, no ew szybki skręt - koszty niezbyt wielkie a poprawi się sporo . |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-09-13 23:54:35 dobrze gadasz. wpisowe u ans to około 70pln dla zrezszonych, a samo zrzeszenie sie w klubie to około 50pln na rok.
co by ci tu doradzić, na pewno nie stresowac sie, na luzxie dla zabawy se smigac a nie odrazu sie scigac bo to sie moze źle skończyć. i jak juz zaczynasz startowac to podpatruj weteranów, zobacz jaką mają technike jazdy, jak pokonują zakrety, patrzenie i wyciąganie wniosków dużo daje
jak micos przyjdzie do głowy to jeszcze dopisze |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-09-13 23:59:19 zrób tak: wejdź w motoryzacyjne zycie krakowa i cie chłopaki uswiadomią jak w waszym regionie sie to odbywa jak jest drogo i jak czesto.
klatka nie jest konieczna pilot obowiązkowo, smiga sie raczej na opis ale są tacy co an czuja lub z pamieci jeźdża |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2006-09-14 00:03:30 http://www.rallykrakow.com/ zagladnij tam,znajdziesz terminy imprez,jest forum,mysle ze tam sie tez dowiesz wielu rzeczy |
wicekdw _ | 2006-09-14 00:11:34 stronka ciekawa ale połowa linków na niej mi nie działa w tym terminaż i "dla początkujących".... no cóż.. nadal będę Was prosił o rady |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2006-09-14 09:15:22 Zacznij od zawiasu. To podstawa. Silnik zostaw na potem. W zawieszeniu zero kompromisow. Tylko bilstein. DO tego jakis kubel. I smigasz az sie nauczysz wykorzystywac wszystko co sie da takim autem. Do tego szybki skret. Potem dopiero silnik. Na poczatek mozesz szaya 1 zrobic. Bardzo proste i malym kosztem. |
![]() rallyman F&F Sympatyk GC8 SD | 2006-09-14 10:47:36 24 masz Anwe- popros ktoregos z chlopakow z Krakowa niech Ci pomoga, moze na prawym siada...jak nie przezyjesz to na sucho sie tego nie nauczysz |
wicekdw _ | 2006-09-14 10:57:43
hm? tego fragmentu nie zrozumiałem :> |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-09-14 11:11:24 www.rajdy.krakow.pl - ANWA
A na forum rallykrakow.com widzialem ze ktos szuka kierowcy do popilotowania ![]() |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-09-14 11:41:11
Ja tam bym nie wystartowal seryjnym autem bez przygotowania, na seryjnym (najlepiej jeszcze na wykończeniu) silniku, nie mając doświadczenia (np. dowiadywac się o co chodzi w tych kartkach stojąc w kolejce przed pierwszym PKC-em) no i bez klatki jeśli jest to więcej niż słupkolandia (np. jakiś szybki rajdzik na szutrowych mini-odcinkach) .
ps. Have fun! |
MikeVTi F&F Sympatyk zielona rally żaba Dulowa | 2006-09-14 12:03:46 a robil ktos moze krótki skret na listwie albo zamiast listwy ? |
Konrad_P ni ma rajdówki :-( Kraków | 2006-09-14 14:19:13
tutaj >>> KLIK <<< masz wersję poradnika który był w dziale "Dla początkujących". Zapowiedzi kjsów w Krakowie i okolicach znajdziesz na bieżąco na eRajdy.com. Jesli masz pytania odnosnie krakowskich kjsów pisz na naszym forum - postaramy ci się pomóc. Jesli jestesmy jużw temacie kjsów to w Krakowie trzeba zwracać uwagęna kilka rzeczy, łatwo można nie przejść BK, czy zostać wykluczonym itp- często przydaje się znajomość regulaminu kjs oraz uzupełniającego. Polecam jak najbardziej pierwszy start z pilotem który kilka startów ma za sobą i jest w temacie, oszczędzi to nerwówki w kwestiach papierkowych czy na samej próbie. Jesli chodzi o kręciołki w Kraku i okolicach bieżące info znajdziesz na stronach: AMK Tarnowski Rally-Kraków A.Galicyjski chociaż ostatnio cienko z imprezami u nich eRajdy.com KJSy: A.Krakowski AMK Limanowa no i oczywiście kręciołki, rallysprinty i kjsy na Śląsku gdzie daleko nie jest. pozdro. [ wiadomość edytowana przez: Konrad_P dnia 2006-09-14 14:20:43 ] |