Jakie obroty na luzie w corolce 98r 3drzwi silnik 4e-fe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam miłośników toyoty
1.Problem, polega na tym ze moja toyotka ma na luzie i na goracym silniku ok 500obr/min.
Uważam że to zbyt mało bo powinna mieć chyba ok 1000obr/min
Co wy na to?
Już wymieniłem przewody wysok napiecia bo stare kopały aż iskry przeskakiwały na człowieku.
Czyżby świece szlak trafił?
2.W punkcie dwa chciałbym przedstawic schemat połaczenia przewodów mam nadzieję ze dobrze to zrobiłem !
tj patrząc od przodu na silnik po otwarciu maski połączyłem przewody 1234
1-lewa str od pasków alternatora i wspomagania swieca nr 1
2-kolejny przewód po 1 świeca nr 2
następnie przedostatni 3 świeca nr3
oraz 4 od strony filtra powietrza swieca nr 4
naisałem to dziecinnie ale nie znam sie na tym dobrze
Proszę o Uwagi i cenne podpowiedzi Z góry dzieki wszystkim! Czekam na odpowiedzi .
  
 
Witam

Kolejność zapłonu w twoim silniku to: 1-3-4-2.
Na kopułce powinny być cyfry który kabel gdzie idzie.

Bieg jałowy: 650 - 750 (obr. na minutę)

Pozdro
  
 
Cytat:
2006-09-14 18:47:38, marcinstarletka pisze:
Witam Kolejność zapłonu w twoim silniku to: 1-3-4-2. Na kopułce powinny być cyfry który kabel gdzie idzie. Bieg jałowy: 650 - 750 (obr. na minutę) Pozdro



kolejność zapłonu jak w każdym I4

i tak samo cylindry od lewej strony..., popatrz na kopułkę ( jak pisze marcinstarletka ), i sprawdź czy czegoś nie przełożyłeś... ale wtedy to by w ogóle nie palił...

sprawdź przepustnicę i jej ustawienie, TPS, ewentualnie, czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza. filtr powietrza kiedy zmieniałeś?? świece? masz LPG?

nie znam się dokładnie na 4E-FE ( zagadnij Crooma ), ale wydaje mi się że obroty powinny być na jałowym 750 lub w tych okolicach ( dla Camry jest 700 dla manuala, i 750 dla A/T )

pzdr
  
 
Nie mam LPG a wyjmująć świece nie zauważyłem śladów wielkiego zużycia dodam ze sa 2 elektrodowe fakt filtr mam zamiar wymienić albo przynajmniej odkurzyć odkurzaczem
wcześniej znalazłem wątek że obroty powinny być ok 600 no i moje coś tak sa w tych granicach ale wez bąz tu mądry i pisz wiersze pozdro
  
 
dopisujac do tego co ci wyslalem na priv zwroc uwage zebys mial te badziwne plastki ktore trzymaja przewody obok siebie tak zeby sie ze soba nie ocierały i dotykały.

sprawdziales jak wyglada kopulka czy ma duzo wegla i jak palec wyglada ?
  
 
W silniku 4e-Fe bieg jalowy 650 +-50 docelowo.Wlaczenie obciazenia lub klimy podbija do 1000-1200.
jezeli spadaja ponizej 600 a masz przebieg rzedu 140tys lub z gazem 60 tys lub filtrem powietrza z sportowym lub z Filtronu a nie Toyoty to trzeba wyczyscic zawor stabilizacji obrotow biegu jalowego ISC.Znajduje sie z dolu obudowy przepustnicy sterowany przez ECU wtyczka 3 pinowa trzeba go rozebrac wyskrobac z nagaru wymyc wd 40 lub nafta i wyregulowac[obroty silnika mozna nieznacznie podniesc lub opuscic o ok 50 obr/min]wiecej sie nieda bo ECU i tak to skoryguje
Na czas czynnosci zdjac kleme.