RS-a podłączenie do kompa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W ASO - 200zł płatene przed podłączeniem
-nie gwarantują że się połączy
-bardzo możliwe że nie wykasują błędów
-nic w oprogramowaniu auta nie zmienią ]
to przed wpłatą szmalu oferują !
zrezygnowałam
w bosch serwis- się podłanczałam
- w jednym punkcie stewierdzili niema szans na połączenie z kompem
- inne miejsce po walce z kompem , (nie da rady trzeba rozcinać przewody ), oni się nie podejmują .
- ostatnie miejsce jakie znalazłam , bezpośrednio się nie da całości zdjagnozować , lecz gość twierdzi że musi każdy element sprawdzić osobno podłanczając pod kompa .Brak u niego wolnego terminu , ale z chęcią się podejmie ,ale termin za 2 tygodnie !
p.s.
czy to ja trafiam na takich serVisantów czy ten silnik rs2000 jakiś zaczarowany ?
a może jest jakiś myk żeby się podłączyć ???
jak wy podłączacie te silniki ????
  
 
też bym się z chęcią dowiedział:>

więc??
  
 
rs2000 chyba nie ma ODB więc praktycznie nikt sie nie podejmie diagnozy komputerowej.. zostają kody błyskowe ;D
  
 
a , może ktoś z forum testował jakoś swój silnik w RS-ie i by podpowiedział jak to zrobić aby lipy nie było ?
  
 
Cytat:
2006-09-14 22:09:31, KAMILA_Z_USTRONIA pisze:
a , może ktoś z forum testował jakoś swój silnik w RS-ie i by podpowiedział jak to zrobić aby lipy nie było ?


kolega eres..napisz priv..czasmi na forum zagląda jeszcze to może Ci odpisze.
  
 
OBD były w RS-ach ...ale dopiero w Mk7 ...Z tego co pamiętam Kamila ma Subera więc dziwne że w ASO takie rzeczy mówią
  
 
Wilku ma jakiś patent na ODB, typu przejściówka, czy cuś


[ wiadomość edytowana przez: vital dnia 2006-09-14 23:50:12 ]
  
 
Cytat:
2006-09-14 23:40:35, Janek-RS pisze:
OBD były w RS-ach ...ale dopiero w Mk7 ...Z tego co pamiętam Kamila ma Subera więc dziwne że w ASO takie rzeczy mówią


moje jekieś zaczarowane ? jego VIN to
WFOBXXGCABSMO5874- może trzeba coś pod kątem vinu zaczarować aby była łączność (auto-komp ) ?
  
 
up.
  
 
ja tam mam MKV wiec tylko kody blyskowe, ale za to zadnych problemow z serwisantami, podlaczam diode i wiem wszystko...
PS. a bledy nie usuną sie po odlaczeniu klemy od aku ?? czy masz jakas usterke co ciagle jakiego bledy generuje??

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Problem jest taki z autem :
- jak jade ponad 140km/h z klimą i wcisne sprzęgło czy ostro po hamulcach to silnik gaśnie , brak wspomagania itp. , w czasie wyprzedzania jak ktoś złośliwie zablokuje i trzeba przyhamować to silnik gaśnie !!
Rano jak jest rosa i odpale go to zgaśnie musze potrzymac go z minute na obtotach (1000obrotów) i przez cały dzień jest ok z odpalaniem .
kable nowe świece też .
  
 
tak jak już ktoś napisał w RS tylko zwykła diagnostyka.kompa można podpiąć ,ale sie nie chce połączyć ...a jeden elektryk mi mówił że komp w rs sie resetuje po każdym włączeniu stacyjki.....
  
 
up.
  
 
Napisz coś więcej jakie dane chcesz uzyskać i które błędy wykasować , głąby z ASO nie tu się podpinają.

Dzisiaj zadzwonie do kolegi jakim programem jaką wtyczką i gdzie się wpinał do mojego komputera.

Bez problemu podpiął się do niego w zeszłym tygodniu , szukałem błedu i znalazłem zepsuty czujnik temperatury płynu chłodzącego , za wszystko czyli:

- wykasowanie błędów
- znalezienie fałszywych sygnałów
- podłączenie do komputera i pełna diagnostyka zapłaciłem mu 50 zł
- do tego za kolejne 20 zł wymienił mi diody w alternatorze

pozdrawiam

nie mówił nic o problemach z podłączeniem do ompa , wspominał tylko że wtyczka jest w innym miejscu niż normalna do podpięcia.

  
 
Problem jest taki z autem :
- jak jade ponad 140km/h z klimą i wcisne sprzęgło czy ostro po hamulcach to silnik gaśnie , brak wspomagania itp. , w czasie wyprzedzania jak ktoś złośliwie zablokuje i trzeba przyhamować to silnik gaśnie !!
Rano jak jest rosa i odpale go to zgaśnie musze potrzymac go z minute na obtotach (1000obrotów) i przez cały dzień jest ok z odpalaniem .
kable nowe świece też .
chce pozbyć się tego problemu ,jeśli by istniała możliwość sprawdzić co jeszcze jest do naprawy , wymiany .
  
 
Odpowiedziałem na Priva
  
 
Cytat:
Napisz coś więcej jakie dane chcesz uzyskać i które błędy wykasować , głąby z ASO nie tu się podpinają.

Dzisiaj zadzwonie do kolegi jakim programem jaką wtyczką i gdzie się wpinał do mojego komputera.

Bez problemu podpiął się do niego



to napisz gdzie jest ta wtyczka aby go podpiąc...z góry dzięki
  
 
Nie wierze że nie ma nikogo kto by mógł pomóc w ustroniu Panowie co jest mądrego brakuje.

Napisze jak się dowiem , jade do niego zaraz po pracy , bo mówi że bez problemu wpiął sie do komputera więc ciekawy jestem jak to zrobił jeżeli w ASO - Lublin też sie nie chcą tego podjąć dzwoniłem i pytałem.

A sprawa wydaje się być banalna , stawiam na silniczek krokowy , który się zawiesza w momencie odpuszczania gazu , albo reaguje zbyt późno.

ale dobrze by było sprawdzić kody błędów z kompa.

więc do dzieła.
  
 
Cytat:
2006-09-20 15:30:37, RedCar pisze:
(...) w ASO - Lublin też sie nie chcą tego podjąć dzwoniłem i pytałem.



dlatego ja mam diode z opornikiem... niezastapiona:]

PS. w polsce RS nie byl oferowany, moze nie maja odpowiedniego softu do tego czy cos, ze nie chca sie podjac... nie mam pojecia...

PS2. RedCar jak mozesz rzuc okiem na priva





[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2006-09-20 16:36:15 ]
  
 
Cytat:
2006-09-20 15:30:37, RedCar pisze:
Nie wierze że nie ma nikogo kto by mógł pomóc w ustroniu Panowie co jest mądrego brakuje. Napisze jak się dowiem , jade do niego zaraz po pracy , bo mówi że bez problemu wpiął sie do komputera więc ciekawy jestem jak to zrobił jeżeli w ASO - Lublin też sie nie chcą tego podjąć dzwoniłem i pytałem. A sprawa wydaje się być banalna , stawiam na silniczek krokowy , który się zawiesza w momencie odpuszczania gazu , albo reaguje zbyt późno. ale dobrze by było sprawdzić kody błędów z kompa. więc do dzieła.



Ekhm... silniczek krokowy?