Lublin Lubo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nowy samochód z Lublina , jak wam sie podoba ? bo mnie nie bardzo

klik



[ wiadomość edytowana przez: Quattro dnia 2006-09-16 17:50:27 ]
[ powód edycji: Uporządkowałem trochę post ]
  
 
Wygląda smutasowato. Ale czy my kiedyś mieliśmy dobrych designerów? Nie przypominam sobie.
  
 
Cytat:
2006-09-16 16:02:07, Alex55 pisze:
Nowy samochód z Lublina , jak wam sie podoba ?



  
 
Intral Lubo nie ma sie podobac - ma byc tani i uzyteczny... i byc zwiastunem tego ze cos sie ruszy w polskiej motoryzacji!
  
 
Zaprojektowanie rzeczy brzydkiej kosztuje tyle samo, co ładnej. Kwestia odrobiny chęci
  
 
ja moge projektowac brzydkie rzeczy
  
 
Lublin nigdy nie będzie ładny,ani tani,ani bezawaryjny...Był badziewiem jak był polski,a ostatnio jak "poprawiło" go Daewoo,to już wogóle kaszana.Jeździłem tym parę lat,to wiem.Wystarczy porównac ceny aut używanych-czy lepiej kupić Lublina,czy trochę dołożyć i kupić coś z zachodu.
  
 
znajomy jezdzi lublinem, klnie na niego jak szewc, ale taka bryke mu w pracy dali i nie ma wyboru
  
 
Cytat:
2006-09-16 21:27:54, dcnt pisze:
znajomy jezdzi lublinem, klnie na niego jak szewc, ale taka bryke mu w pracy dali i nie ma wyboru

to tak jak ja miałem
  
 
napewno bedą sie chcieli wbic na zachodnie rynki a wiec muszą troche poprawic chyba jakośc tych samochodów
  
 
Z boku to jeszcze jako tako wygląda ale z przodu..........łłłłeeeeee,lepiej nie mówić
  
 
cztałem gdzies ze podobny z przodu jest do tych ludzi z gwieznych wojen , dawno temu to widziałem ale juz nie pamietam czy prawda
  
 
on jest bardziej podobny do starego dostawczego Citroena--masakra
  
 
Bez przesady stary Lublin nie był taki zły, problemem była trwałośc samochodu, ale części kosztują grosze w porównaniu z konkurencją. Niestety znacznie drożej jest z osprzętem do silników innych niż z Andorii. Plusem jest też bardzo prosta budowa, która umożliwia naprawianie samochodu nawet u kowala. Podejrzewam, że jesli chodzi o komfort i estetykę to Lubo nie sprosta zachodniej konkurencji, przebiję ją natomiast ceną. W artykule czytałem, że zegary będą na srodku deski i to mi się nie podoba

PS:
Konstukcja jest połączeniem polskiej i rosyjskiej mysli inżynierskiej




Cytat:
2006-09-16 17:49:08, Quattro pisze:
Intral Lubo nie ma sie podobac - ma byc tani i uzyteczny... i byc zwiastunem tego ze cos sie ruszy w polskiej motoryzacji!


Intrall kupił licencję do marki PRAGA - samochody użytkowe średniej ładowności do "zadań specjalnych" (napęd 4x4, wywrotki, śmieciarki, itp) no i jeszcze modernizuje Honkera.
Nie jest to szczyt osiagnięć technicznych, ale na początek musi wystarczyć ::


Cytat:
2006-09-17 13:42:20, CHAOSseba pisze:
on jest bardziej podobny do starego dostawczego Citroena--masakra


o tym myślisz?



[ wiadomość edytowana przez: Jaroslav dnia 2006-09-17 16:01:49 ]
  
 
Heh ostatnio na lekcji "budowa pojazdow samochodowych" koles nam rozdal plansze i czytalismy sobie o tym

zobaczy sie moze polska wkoncu zrobi auto w ktorym nie trzeba bedzie wozic na pace 10 zestawow tch samych czesci
  
 
mam nadzieję, że ostatecznie zegary nie będą na środku
  
 
mi atm iosobiscie wyglad nie podchodzi. Te spojrzenie jakims chinczykiem albo koreanczykim zalatuje
  
 
Cytat:
2006-09-17 13:21:10, is155 pisze:
Z boku to jeszcze jako tako wygląda ale z przodu..........łłłłeeeeee,lepiej nie mówić


Mam identyczne odczucia. Nie wiem jak to ująć... ten przód wygląda uśmiechnięty koń ze spuchniętą sczęką.
  
 
heih za jakis czas jade na wycieczke do fabryczki
to bede widzial tego cielaka na zywo
  
 
ale paskuda.....