Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2006-09-17 22:04:18
![]() |
![]() Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-09-17 23:03:57
Co Ty za bzdury opowiadasz kobieto ![]()
Teoria mówi że opony na zime powinny być o jeden rozmiar mniejsze niż letnie, czyli zamiast 185/65R14 powinny być 175/70R14 bo wtedy przypada większa masa na cm kwadratowy styku opony z podłożem, i łatwiej sie autku odpychać od podłoża. Jednak różnica jest na tyle nieduża że w zasadzie każdy z tych rozmiarów jest ok. (Ja mam zimówki w oryginalnym rozmiarze) [ wiadomość edytowana przez: Adam4302 dnia 2006-09-17 23:04:51 ] |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-09-18 00:55:28
Nie przekombinuj . Dokup taki sam rozmiar jak już masz...czyli 175...będzie nieco taniej i dużo bardzie logicznie ![]() ![]() |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-09-18 09:54:12 opony o lepszej przyczepności zakłada się na tylną oś. |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-09-18 10:31:21
Kolejna filozoficzna teoria na forum ![]() ![]() ![]() (.....i to wcale nie dlatego ze się nie wyspałem ![]() Pozdrowienia z Katowic ![]() |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-09-18 11:15:33
opony o lepszej przyczepności zakłada się na tył. Zawsze. To moja opinia poparta osobistymi doświadczeniami i spostrzeżeniami, jak i opiniami innych mieniących się specjalistami. Daj jakiś kontrargument a nie krytykujesz moje wypowiedzi (nie pierwszy raz) za... w sumie sam nie wiem za co. opony na tyle muszą mieć większą przyczepność by nie dochodziło do nadsterowności, której w krytycznej sytuacji nie potrafi opanować 95% doświadczonych kierowców. Podsterowność jest znacznie łatwiejsza do opanowania. |
Marzenkachilsz Espero 2,0 CD peł.wyp. Katowice | 2006-09-18 20:03:01
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A z tą prędkością max to był żart buraku ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Marzenkachilsz dnia 2006-09-18 20:39:12 ] |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-09-18 20:26:19
za karę ?? ![]() ![]() ![]() ![]() Może inaczej...skoro Ty zacząłeś to podaj jakiś rzeczowy dowód poparty naprawdę wiarygodną opinią ...konkretnymi testami konkretnej firmy lub podeprzyj swój pogląd jakimś naprawdę rzeczowym argumentem... Ja nie spotkałem się nigdy z takowym więc próbuję obalić mit.... Oczywiście mogę się mylić ![]() Pozdrawiam ![]() |
![]() IrekPapaj ESPERO 2.0 CD Ruda Śląska | 2006-09-18 20:29:41 A jest ABS ? Słyszałem że przy różnych profilach opon np. przód i tył może układ ABS zgłupieć. |
![]() Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2006-09-18 20:47:14
A czy Ty rozróżniasz śnieg od suchego asfaltu?? Widać ze chyba nie. Dla przykładu spójż na samochody rajdowe, które na suchy asfalt mają opony o szerokości wielokrotnie większej niż na nawierzchnie luźne (nie mówie tylko o śniegu, ale również o szutrze). A teraz sie zastanów dlaczego. PS. Ja Cie nie obrażam. Zabrakło argumentów i zaczeły sie wyzwiska? [ wiadomość edytowana przez: Adam4302 dnia 2006-09-18 20:47:58 ] |
Marzenkachilsz Espero 2,0 CD peł.wyp. Katowice | 2006-09-19 01:52:03
No dobra Adam nie obrażaj się no co Ty ![]() |
![]() slawekk Esperak 1,8/Corsa C ... Warszawa Wawer | 2006-09-19 11:57:10
Na zimę opony węższe sa lepsze. Dokładnie z tego powodu który podał Adam. Z zasypanego parkingu łatwiej wyjedziesz na węższych oponach. Szersze opony mają lepszą przyczepność pod warunkiem że mają do czego się przyczepić ![]() |
![]() Walus Lani + najlepsze aut ... Gdansk/Plock | 2006-09-19 12:02:02
Dokładnie, a poza tym w węższa opona ma w głębokim śniegu mniejszy opór do pokonania. |
Marzenkachilsz Espero 2,0 CD peł.wyp. Katowice | 2006-09-19 16:15:35
OOOO to ja Adama szczerze przepraszam ![]() |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2006-09-19 20:11:42
|